17

94 9 4
                                    

BELANGRIJK!!!!! DIT IS HEEL ERG BELANGRIJK! PLEASE LEES EN REAGEER EVEN IN DE COMMENTS!!!

ik merk zelf dat mijn nieuwere hoofdstukken steeds minder reads hebben (hoofdstuk 1 heeft er 60 en hoofdstuk 16 maar 11) dus ik denk dat ik iets niet helemaal goed doe... ik zou het echt heel fijn vinden om tips te horen!!! ik heb ze echt nodig want ik merk gewoon dat ik reads verlies... dus zouden jullie alsjeblieft in de comments willen achterlaten wat ik kan doen om mijn verhaal interessant te houden??? please??? ik heb jullie hulp echt nodig!!!

.o.v. louis

ik ging naast amy op een stoel zitten voor het bed van isa. ze fluisterde zachtjes wat tegen isa en ik neem aan dat het nederlands was omdat ik er niks van kon verstaan. ik luisterde er een poosje naar en het klonk zooooo wanhopig. kon ik er maar wat aan doen? maar ja wat zou ik er aan gedaan kunnen hebben? owja, ik weet het alweer. MISSCHIEN HAD IK NIET OPZIJ KUNNEN SPRINGEN!!!!!!! ik besloot nog even te luisteren naar wat amy zei. eigenlijk klonk nederlands best leuk... die taal wil ik best wel graag leren. dat moest ik maar eens vragen als isa weer beter is, of als amy en eefje weer een  beetje een normaal leven hebben na de begravenis, maar dan willen ze me vast nooit meer zien. ze mogen echt niet te weten komen dat ik opzei sprong... ze krijgen dat nie- ik werd uit mijn gedachten gehaald toen ik de namen van mij en de lads hoorde. ik hoorde nog een paar woorden die ik herkende toen ik begreep dat ze nu voor mij tegen isa aan het praten was. ik kreeg zonder dat ik het wilde een kleine glimlach op mijn gezicht. ik leunde voorover en ik gaf isa een kusje of haar voorhoofd."i don't know if you understand me, but please come back. come back isa... i need you." ik weet niet hoe het kwam maar opeens voelde ik me weer zo verbonden met isa. het boed alsof ik niet zonder haar kan, en dat er als ze zich hier niet doorheen vecht niet veel van mij over blijft. ik weet niet of dat komt door mijn schuldgevoel en me dan voor eeuwig ga haten omdat dit ook all emaal mijn fout is... maar dat zou in ieder geval niet het enige zijn, omdat ik ook een soort sterke connectie met isa voel ookal ken ik haar pas twee dagen ken. haha verliefd denk je misschien, maar ik weet zeker dat dat niet zo is. ik ben niet verliefd op haar, want dat voelt heel anders. dit voelt meer alsof ik haar al heel mijn leven ken en ik haar helemaal kan vertrouwen. het voelt echt goed! ik kijk naar isa en dan komen er tranen op mijn gezicht. dit is allemaal mijn fout! jij stomme oen die je bent!!! je kan ook niks goed doen! ik keek weer naar isa en toen naar amy die daar helemaal gebroken zat. ze moest wel een hele goede band hebben met isa... en dat heb ik waarschijnlijk gedaan. ik heb hun levens verknald. wat als Isa echt niet wakker word? ik zie de krantenberichten al voor me. "Girl died after a huge fault of Louis Tomlinson from one direction" "after half a jear, Isa died because of Louis Tomlinson" "it's Louis Tomlinsons fault Isa died" "Louis killed a fan" ik zag ze allemaal voor me en er kwamen er steeds meer. alle kranten schreven erover. "Isa is overleden na een fout van Louis Tomlinson" "Isa died from car accident after louis made a huge fault" wat zou er in het nederlandse krantenbericht staan dat ik net zag? wat zou dat betekenen? vast dat ik een moordenaar ben en dat ik niks goed doe en dat het allemaal mijn fout is. de voorpagina artikelen flitste voor mijn ogen en er zaten ook een paar foto's tussen van isa en van mij. ik was een moordenaar! dit was allemaal mijn fout!!! hoe kon ik zo stom zijn??? ik keek naar eefje en ze keek heel even in mijn ogen maar dat was genoeg om te zien wat voor grote fout ik had gemaakt. ze was gebroken. dit kwam niet meer goed wist ik toen ik in haar ogen keek, en ik zag ook dat zij dat wist. het was mijn fout dat ze hier het komende half jaar zou doorbrengen hopend op een wonder. hopend op het moment dat waarschijnlijk nooit zou komen. hopend op het moment dat isa haar ogen open deed en iets van leven liet zien. iets, wat waarschijnlijk niet zou gebeuren. de dokter had uitgelegt aan ons dat de kans dat isa wakker werd heel klein was en dat ze als ze over een half jaar nog niet wakker was ze het stil zouden leggen. het tolde allemaal voor mijn hoofd. het werd me te veel en ik voelde de tranen komen. Niet huilen nu!!! ik kon hier niet gaan huilen want daar zou ik iedereen alleen maar door van slag maken. GA WEG HIER LOUIS, DIT IS JOUW FOUT!!!! REN NU WEG WANT ANDERS RAAKT IEDEREEN VAN SLAG!!!  ik moest hier inderdaad echt weg. ik stond op gaf isa nog een kus op haar voorhoofd en toen liep ik de kamer uit. toen ik op de gang stond zag ik liam niall aan het troosten was en dat zayn een beetje voor zich uit zat te staren. in zijn ogen zag ik hetzelfde wat ik dacht. zayn dacht dat het zijn fout was. "zayn?" hij keek op maar zei niks. "it's not your fault okey? keep that in mind." en toen zei ik iets waarvan ik hehemaal niet zeker was of ik het mocht zeggen. ik wist niet zeker of ik hem valse hoop mocht geven, maar ik hoopte dat dit hem toch een beetje hielp dus zei ik het toch maar. "everything will be alright. She is strong! she will fight for it!" toen voelde ik de tranen weer komen en rende ik het ziekenhuis uit. "please bring me to the hotel" smeekte ik de chaffeur en toen stapte ik snel in, en werd ik naar het hotel gereden. bedankt chaffeur die er altijd op het goede moment is.

nieuw hoofdstuk... het heeft inderdaad lang geduurd, dus je hebt het recht om boos te worden, maar ik wilde het liefst even de tijd nemen voor het hoofdstuk om te schrijven, omdat ik dit keer een iets leuker hoofdstukje wilde hebben. okey, de waarheid is dat ik het best wel druk had en ik even geen tijd/zin had om verder te schrijven... ik kan moeilijk verder gaan schrijven terwijl ik geen zin heb om te schrijven want dan word het een rothoofdstuk... dus kan ik dat maar beter niet doen. zouden we het record van wrecking ball trouwens verbroken hebben met soml? ik denk van wel, maar ik ga dr nu ook niet meer over nadenken want ik hoor nu eigenlijk huiswerk te doen. denken mijn ouders dat ik hier braaf zit te leren terwijl ik gewoon een verhaal aan het schrijven ben... niet heel slim van mezelf want ik heb morgen 2 toetsen waar ik echt nog voor moet leren... *en waarom vertelde ik dat ook alweer?* eum... ja, ik ga maar weer eens verder leren. vergeet niet te liken en vooral ook niet om een comment achter te laten. ik zou het trouwens ook leuk vinden als je me tips zou geven om mijn schrijfsteil te verbeteren, want volgens mij schrijf ik niet heel interessant ofzow... nu ga ik echt want anders komt het morgen nooit goed. vote, comment, en stay reading!

xxx dat meisje dat allang weer aan haar huiswerk had moeten zitten

i will never stop loving him (a dutch one direction fan fic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu