p.o.v. isa
eindelijk was de school uit! ik zou heel even naar de stad gaan om gewoon even rond te kijken en daarna zou ik naar de school van eefje en amy gaan om dan met hun naar het huis van amy te gaan om daar leuke kleren voor haar uit te kiezen. ik liep naar mijn kluisje en pakte daar al mijn spullen uit en deed mn kluisje toen weer dicht. eindelijk weg van die rotschool. morgen maar 4 uurtjes les en dan kon ik mezelf eindelijk gaan verheugen op het concert. het was het laatste concert van hun tour, dus zou het extra speciaal worden. ik had er echt zin in. ik had al zo vaak gedroomd dat ik en eefje naar een concert gingen, en nu zou ik er echt naar toe gaan!!! en nu kom mijn vader ook niet in de wezitten want die was deze hele week weg. daar was ik wel echt blij mee, want anders hadden we nooit gemogen... ik pakte mn oortjes uit mn tas en zette I would aan. ik kon dat hele liedje meezingen. ik zong dus zachtjes mee terwijl ik naar buiten liep. niet iedereen hoefde te horen hoe lelijk ik zong. ik hoorde overal om me heen mensen praten over het concert en dat het zooo leuk zou gaan worden. mijn vriendin kwam naar me toe lopen. "heey, echt jammer dat jij geen kaartjes hebt! het word echt gaaf morgen!" ik wil keihard gillen dat ik dat weet en dat ik er ook heel erg veel zin in heb en niet kan wachten tot morgen maar ik houd me in. niemand mag weten dat wij best place kaartjes hebben en dat we ook backstage mogen en dat ze bij ons thuis op de bank hebben gezeten, maar ik doe het toch maar niet omdat we hebben afgesproken hebben dat niemand het hoefde te weten. wel jammer want ik zou zo graag meedoen met fangirlen. "ja, echt jammer... maar ik moet gaan, doei!!! veel plezier morgen!" zei ik en ik liep weg. ik liep net door het hek toen ik 5 jongens met capuchon en zonnebril zag staan. toen ik dichterbij kwam stonden ze op en liepen ze naar mij toe. "heey, we were bored, so do you like to go to starbucks and then pick up eefje and amy?" wow wacht? is dat liam? ik keek wat beter en ja hoor, het is liam! ze zijn mij gewoon op komen halen van school om naar starbucks te gaan en daarna iets leuks te gaan doen! "jeah, sure! i would love to" sndeed ik mijn oortjes uit. "what are you listening to?" vroeg harry. moest dat nou? waarom vroeg hij dat? klinkt het niet heel stalkerig dat ik nu naar hun muziek luister? "let me listen" zij hij en hij pakte mijn oortje. "heey, that is i would! that is our song!" zij hij verbaast. "jep, that is I would. that is my favourite song of al time!" zei ik een beetje beschaamd "I like that song to!" zei Louis. haha dat wist ik al... en nee dat komt niet omdat ik een stalker ben... dat las ik een keer ergens. daar is toch niks mis mee? ik besloot om dat maar niet te zeggen... "so Isa, show us. where is starbucks?" owja... ze waren hier nog nooit geweest. "i will show you!" zei ik en ik begon vrolijk te huppelen naar de starbucks. onderweg bedacht ik me opeens dat er op school zoveel over het concert gepraat werd. iedereen had het over het concert. nou ja... alle meiden dan, maar daar gaat het niet om. iedereen had het over one direction en niemand had door dat ze gewoon bij het hek van de school stonden te wachten op mij. niemand had ze herkend. ik begon een beetje te giegelen. "what is funny?" vroeg liam "well, i just thought about school. at school everyone is talking about your concert, and about you, but they didn't recognised that one direction was closer to them then they could ever dream." "haha, jep that is the magic of our sunglasses and hoodies!" zei louis. nou ja zei? het kwam gevaarlijk dicht bij schreeuwen. gekke louis. ik had opeens heel veel zin om een wedstrijdje te doen. ik wilde wel eens weten wie van hun het snelste was. ik wilde wel weten of ik hun een beetje kon bijhouden. en nee dat was niet heel erg onmogelijk, want ik zat op atletiek en mijn beste onderdelen waren sprint en lange afstand. best apart want meestal was je alleen een sprinter of alleen iemand voor lange afstanden, maar raar genoeg kon ik het allebij. ik had een paar prijzen gewonnen en ik zat nu in de competitie voor het nk sprint. maar toch dacht ik dat ik hun niet bij zou kunnen houden, omdat hun toch wel heel snel zouden moeten zijn, omdat ze ook de genoeg energie hadden om een aconcert vol konden houden zonder dat ze erg moe werden. daar heb je ook goede conditie voor nodig hoor. "the one who is first at starbucks wins" schreeuwde ik en we begonnen allemaal vooruit te sprinten. en nee dit was niet onmogelijk voor de lads, want je kon het station al zien. we renden allemaal als een gek richting het station. ik rende zo hard als ik kon , maar ik kon hun niet bijhouden. ik was ze kwijtgeraakt. ik rende toch maar door om niet al te sloom te zijn en toen ik bij starbucks aankwam keek ik zoekend rond waar de lads waren. ze waren er niet... ik keek om en zag toen zayn aan komen rennen. wat? was ik sneller dan zayn? na zayn kwamen ook harry niall en louis. was ik sneller dan hun?ik was gewoon sneller dan hun!!!! IK WAS SNELLER!!! "where is liam?" vroeg ik aan de lads "he gave up..." (hiermee zeg ik niet dat ik vind dat liam sloom is maar ik had even iemand nodig die opgaf...) ik zag liam aan komen lopen. wacht... dat betekend dus dat ik win!!! "I WIN I WIN I WIN!!!!!!" schreeuwde ik, en ik deed een minivreugdedansje. ik was gewoon sneller dan de lads!!! woohooow!!! "now you guys need to buy me a refresha cool lime!!!" "no, why would we do that?" zei louis gespeeld "because i won!!! and a winner needs to get a present! and i want a refresha cool lime as present!" "okey, we will buy you a refresha cool lime." zei niall toen "but... she doesn't de-" "she does deserve it louis, you have loads of money so why is it a huge problem to buy her a refresha cool lime?" "okey, do you also want a muffin princess?" vroeg louis voor de grap. "jes please!!! i woul like a triple belgian chocolat muffin please." zei ik. daar had hij niet op gerekend, maar hij betaalde het maar gewoon en toen we richting eefje en amy liepen begon louis erover dat hij niet snapte dat ik pure chocola zo lekker vond en dat hij zelf voor team witte chocola was. Waarom wit? Wit is geen echte chocola... Dat vond ik tenminste, maar zayn vond dat wit de beste chocola was en deed er alles aan om me te overtuigen. "no zayn, I won't stop loving dark chocolat. i don't care if you are famous or not, you won't change my opinion." "yes, i will... be warned by the power of withe chocolat!" "ow, now i a-" ik hoorde iemand gillen en voelde een klap. toen nog een klap. het laatste wat ik zag was iemand die naar zn telefoon greep, voordat alles zwart werd.
heey, hier is weer een nieuw hoofdstukje, en ik weet dat dat even duurde maar mijn moeder zit de hele tijd moeilijk te doen dat ik veel te weinig aan mijn huiswerk doe enzow... ik vind dit best wel een leuk hoofdstuk, maar ik heb het idee dat ik de scene van het ongeluk wel beter had kunnen doen, maar ik wist niet hoe. als je een iedee hebt, please comment... dan kan ik het veranderen en dan is het miss wat leuker. vergeet niet te voten en te commenten! je kan me ook volgen op twitter als je dat hebt. mijn twitter is @jojotjeh. ik heb trouwens eindelijk vakantie!!!! eindelijk... ik ga zo veel leuke dingen doen in mn vakantie en ik heb er zo veel zin in!!! WOOOOHOOOOOW VAKANTIE!!!!! wat vinden jullie trouwens van nialls tattoo? denken jullie dat hij echt is of is die nep? en vind je hem er leuk uit zien?? srry, ik verveel me heel erg dus vandaar... okey, nu ga ik maar snel het volgende hoofdstukje schrijven zodat er snel weer een nieuw hoofdstukje online komt en ik hier niet allemaal onzin ga schrijven...
xxx joelle
JE LEEST
i will never stop loving him (a dutch one direction fan fic)
FanficEefje word gepest op school, maar wat gebeurt er nadat haar hele leven in een keer veranderd? stopt het pesten of wordt het erger? en heeft ze wel het recht om verliefd te zijn?