p.o.v. Amy
kut, wat zou er gebeurd zijn? hoe kan het dat een smsje eefje zo bang maakt? ze zag er heel erg geschrokken uit en ik wed dat iedereen dat gezien heeft. hier zou ze wel weer om gepest worden. maar wat zou er in dat smsje staan? ik kon duidelijk zien dat ze bang en geschrokken was. ze liep naar mij toe en pakte haar spullen op en stopte die in haar tas. toen liep ze het lokaal uit. ik was zo geschrokken dat ik pas in beweging kwam toen eefje al bijna het lokaal uit was. ik schoof snel de boeken in mijn tas en liep ook het lokaal uit. toen ik op de gang was zag ik eefje nog net weglopen. ik liep snel achter haar aan en had al besloten dat ik haar zou volgen en zou beschermen voor wat er ook gebeurd zou zijn. ze liep naar haar kluisje en pakte haar jas. nog steeds met een lijkbleek gezicht en diezelfde geschokte uitdrukking op haar gezicht. er moest wel iets heel ergs gebeurd zijn dat ze zo van streek is als het niet door het pesten of haar onzekerheid komt. ik was echt nieuwschierig, maar mijn nieuwschierigheid zette ik snel aan de kant, want mijn taak op dit moment was ervoor zorgen dat eefje niks zou overkomen. ookal wist ik niet wat er in dat smsje stond, het kon niet goed zijn. de laatste keer dat eefje zo gekeken had was toen met lucas. maar ik mag nu niet aan lucas denken want dan kan ik nooit eefje beschermen. dat was nog steeds een te lastig onderwerp... eefje liep naar buiten en ik had ondertussen al mijn jas uit mijn kluisje gehaald, en liep nu achter eefje aan naar buiten. ik had geen idee waar ze heen ging, maar volgde haar gewoon. ik had van school een paraplu meegenomen voor het geval dat eefje aangevallen werd door een of andere vieze oude man zodat ik iets had om mee te slaan. die paraplu zou ik later wel een keer teruggeven aan de eigenaar. gewoon terugzetten en doen alsof er niks gebeurd was is ook een oplossing. maar daar denk ik later nog wel even over na. ik wist nog steeds wat er aan de hand was en ik zag eefje richting de stad lopen. wat zou ze nou in de stad moeten doen? we waren in de stad aangekomen maar nog steeds liep ze door. ze het leek alsof ze nu pas door had wat er aan de hand was (ja, dat kon ik zien ookal wist ik nog niet wat er aan de hand was), omdat ze steeds sneller begon te lopen en op het laatste moment begon te rennen. ik rende achter haar aan en we kamen bij het ziekenhuis kwamen. ze begon steeds langzamer te lopen en ik dacht dat dat kwam doordat ze moe geworden was, maar toen ze het ziekenhuis inliep begon ik me steeds meer zorgen te maken. wat zou er gebeurd zijn? ik rende snel het ziekenhuis in en ik zag haar naar de receptie lopen. ik liep achter haar aan en ze vroeg iets aan de receptioniste. toen liep ze naar de lift en ik liep ook de lift in maar ze volgens mij neit eens door dat ik samen met haar in de lift stond want ze keek nog steeds lijkbleek naar de grond. we hoorde de pling van de lift als teken dat de lift er was en eefje stapte uit, wat betekende dat ik ook uitstapte. ze liep een hele lange gang ik zag de lads van one direction in de gang zitten. toen ze eefje aan hoorde komen stonden ze op en liepen naar haar toe en gaven haar een knuffel. toen liam mij opmerkte kwam hij naar mij toe lopen. ik keek hem aan met een weet-jij-hier-meer-van blik. hij knuffelde mij eerst en toen keek hij mij met een blik vol medelijden aan. ik begon me zorgen te maken. wat zou er gebeurd zijn dat ze hier allemaal op de gang zaten? en toen bgon liam alles uit te leggen. "wel... eum... its about isa. we picked her up from school because we were very bored, so we went to starbucks with her and after that we were gonna pick you two up. we walked to your school and everything went fine, until a car came out of nowere and hit Isa. she was knock out (ik weet niet of je dat zo kan zeggen maar ik bedoel bewusteloos) so we called an ambulance and they took her to the hospital. zayn was with isa in the ambulance and we took a taxi to the hospital. we don't know how it goes now, but i think it is not very good." zei liam, en hij keek naar beneden. neeeeeee dit kon niet! waarom isa? waarom moest dit eefje overkomen? waarom????? ik ging tegen de muur staan en zakte naar beneden.
p.o.v. louis
we hadden isa opgehaald en nu liepen we naar starbucks. Eefje en Amy waren nog niet uit en we zouden eerst naar starbucks gaan en daarna Eefje en Amy ophalen om iets leuks te gaan doen. isa won met het wedstrijdje dus betaalde ik haar drinken en een muffin. ik nam een caramel frappuccino. die was toch echt het lekkerst! toen we ons drinken op hadden en elkaar beter hadden leren kennen was het tijd om te gaan, anders zouden eefje en amy al weg zijn, aangezien het best een poosje lopen was. we liepen uit de starbucks en deden onze zonnebrillen en capuchons weer op. hopelijk zouden we niet herkend worden. dan zouden we nooit heel bij de school van eefje en amy aankomen. ik wist toen nog niet dat ik dat beter niet had kunnen denken. maar wat maakt het ook uit. het is gebeurd en ik voel me er vreselijk rot om omdat ik er wat tegen kon doen. ik had niet voor die auto weg moeten springen zodat er niks met isa zou gebeuren. we liepen naar hun school toen ik opeens een auto aan hoorde komen. ik had het gevoel dat er iets niet klopte dus sprong ik aan de kant. wan ik opnieuw niet had moeten doen... isa had de auto niet gehoord omdat ze druk met zayn aan het discusieren was over welke chocola het lekkerste was. isa was voor puur en zayn vond wit toch echt het lekkerst. ik snap niet hoe ze daar zo moeilijk over kunnen doen. maar doordat ze zo zat te praten met zayn heeft isa de auto niet aan horen komen. waarom heb ik niet geschreeuwd dat ze op moest passen. waarom niet? ik zag de auto langs mij rijden en vanaf toen ging alles heel snel. ik zag hoe de auto isa raakte en ik hoorde haar kort gillen waarna ze in elkaar zakte. de auto reed naar achter en reed weer verder. in een waas zag ik de rest gebeuren. liam gilde naar niall dat hij de ambulance moest bellen en toen naar isa renden en naast haar op de grond knielde. hij zag dat ze een grote bloedende wond op haar bovenbeen had en pakte haar sjaal en bond die stevig om haar been heen zodat er druk op de wond gezet werd. eerst bloedde het niet heel erg maar toen de ambulance er bijna was werd opeens de hele sjaal rood. ik zag haar in gedachten al dood gaan en toen de isa in de ambulance lag vroegen ze of er iemand met haar mee wilde. harry zei dat ik maar met isa mee moest gaan omdat ze het best met mij om kon gaan. zo kwam ik dus in het ziekenhuis en nu zit ik hier. in de wachtkamer. te wachten tot er een teken van de dokters komt dat alles goed gaat of dat ze het niet overleefd heeft.
Heeey, weer een nieuw deeltje... hadden jullie dat verwacht? nee? ik ook niet! eigenlijk wilde ik hem vanavond pas online gooien maar dat kan niet, omdat ik vanavond op school zit!!! ik heb vanacht een lessenmarathon. woooooooohoooooow!!!!!! maar nu weer over het boek. vergeet niet te commenten en te voten. ook ook is het leuk om te weten wie mijn verhaal nou eigenlijk leest, dus zou je voor 1 keertje een comment willen achterlaten met dat je mijn verhaal leest? en nog een vraag aan jullie. vinden jullie het leuk als ik er vaker plaatjes bij zet of hoeft dat niet? dat was het wel...
xxx joelle
JE LEEST
i will never stop loving him (a dutch one direction fan fic)
FanfictionEefje word gepest op school, maar wat gebeurt er nadat haar hele leven in een keer veranderd? stopt het pesten of wordt het erger? en heeft ze wel het recht om verliefd te zijn?