20

74 8 3
                                    

heey, even dat jullie het nog snappen. Over een paar dagen (welgeteld 4) is het precies 5 maanden geleden dat Isa in coma raakte, en dus zouden ze ook over precies een maand en 4 dagen ermee ophouden om Isa een overlevingskans te geven en het ademapparaatding uit zetten. One direction komt vaak op bezoek en Eefje heeft na dat ene smsje geen smsjes meer gehad van Julia.

p.o.v. Harry

"Please Liam? please" smeek ik hem. "I am sorry, but I really don't think we have enough time today. I mean we only have like 4 hours and the hospital is already 1 hour away. Maybe we can go tomorrow?" is zijn antwoord naar mij. "But we haven't been there in 6 days. I really wanna visit Isa again. Please please please?" Als het moet zou ik nu in deze kamer op mijn knieën gaan. Ik moet echt naar Isa en Eefje toe, en ik weet dat Niall ook graag wil gaan, en Louis wil ook wel, aangezien hij er heel erg mee zit dat Isa nog steeds in coma ligt. Alleen zayn heeft er volgens mij  niet veel problemen mee als we een week lang niet naar het ziekenhuis kunnen. Ik ben nog geen een keer in de afgelopen 5 maanden zo lang niet in het ziekenhuis geweest.  Vaak ga ik alleen omdat de lads niet mee kunnen. Meestal omdat ze te moe zijn. Moe of niet moe maakte mij niet uit. Ik wil er gewoon zijn voor Eefje en de rest. Haar vader heb ik nog maar 2 keer gezien in al de tijd die ik in het ziekenhuis doorbreng. Ik vraag me af of die gewoon niet om Isa geeft en daarom maar weinig naar het ziekenhuis gaat, of dat hij er wel vaak was, maar alleen op de momenten dat ik er niet ben. "eum, if you really wanna go, I cant stop you. But i think you need to ask Paul first. Then you can leave right after the intervieuw." zegt Liam na er eest even over nagedacht te hebben. "hey," zegt  Niall die ik nog niet eens opgemerkt had tot nu. "I also want to visit Isa! Why do you always go alone? I wanna go with you!" "Liam, can't you come with us to? And then we are asking zayn and Louis too, and then we will visit the hospital together" zeg ik hoopvol. Ik hoop zo dat Liam het een goed idee vind, want dan is het zeker dat we gaan en als we het alle vijf willen, kunnen we Paul vast makkelijker overhalen. Zayn kwam de kamer in lopen. "Hey, you know what we should do? We should visit Isa, Eefje and Amy. I haven't bin there in a long time." Wat? Vraagt Zayn nou net of we bij hun op bezoek konden gaan? Ik dacht dat het Zayn niet heel veel uitmaakte. Nu alleen Louis nog en dan hoeven we alleen toestemming te krijgen van Paul. "I am gonna find louis!" roep ik door de kamer waarop ik een vragende blik krijg van Zayn, maar ik ben de kamer al uit gerend. Liam en Niall kunnen het wel uitleggen aan hem. Ik kijk eerst in de kamer van Louis, maar daar is hij niet. Dan is hij misschien wel in de kamer van Zayn en Niall. Ik liep naar hun kamer maar ook daar was geen Louis te vinden. Zelfs niet een klein beetje Louis. Dan moet hij naar buiten gegaan zijn... Simme actie Lou, slimme actie. We hebben over 10 minuten een intervieuw en meneer Tomlinson moet zo nodig naar buiten gaan. Ik bel hem wel even om hem duidelijk te maken hoe slim hij is.   (L = Louis en H = Harry)

H "Heey smartass, where are you? We have an intervieuw in half an hour!"

L "I know. I am comming. I'm in the lobby right now, so I should be upstairs in a minute."

H "Okey, come to my and Liams room when you are ready."

Ik hang op en ging terug naar mijn kamer. "He is comming. He is in the lobby right now. He went for a walk." zeg ik tegen de verbaasde blikken van Zayn, Liam en Niall. Ik hoop dat Lou het een goed idee vind.

P.o.v. Louis

Sh*t, we hebben zo een interview en ik loop hier nog een beetje te genieten van de eerste zon in een lange tijd. Het is ook zo koud geweest de laatste tijd. Ik heb weer eens kennis gemaakt met het koude weer deze winter. Waarom waren we deze winter ook alweer in europa en rusland? Konden we dat niet in de zomer doen? Nee hoor. In de zomer hadden we het te druk met opnemen en oefenen voor ons nieuwe album Midnight memories dat twee weken geleden uitkwam. Het was echt mooi geworden en onze directioners vonden het geweldig. Nu zitten we in duitsland voor een of ander intervieuw en gelukkig voor ons zitten we dicht bij de nederlandse grens en zitten we dus een uurtje rijden van Amsterdam af. Ik mis Isa echt. De manier waarop ze kon lachen om iets en hoe ze keek toen ze zo graag een muffin wilde bij starbucks. Nee, ik was niet verliefd op haar, maar ik voelde wel een sterke band. Ik hoop dat zij hetzelfde voelt. Als ze tenminste nog wat voelt nu ze door mij in coma ligt. Ze heeft nog maar een maand en 4 dagen. Wat zou het mooi zijn als ze voor mijn verjaardag wakker zou worden. Dan moest ze binnen twee weken wakker worden, maar dat schuif ik maar aan de kant. Waarschijnlijk word ze nooit meer wakker en dat is allemaal mijn fout. GA NIET ZIELIG LOPEN DOEN LOUIS! JE WEET DAT HET JOUW FOUT IS EN HET IS OOK JOUW FOUT DAT IEDEREEN GEBROKEN ACHTERBLIJFT ALS ISA HET NIET HAALT. NIET ZIELIG DOEN WANT DAT BEN JE NIET. BETER ZORG JE ERVOOR DAT JE NU SNEL BIJ HET HOTEL KOMT! Ja, dat lijkt me een goed idee. In het hotel komen zodat ik misschien na het intervieuw weg kan gaan op weg naar Isa. Stiekem wegglippen zoals ik zovaak doe. Ik ben er best goed in geworden. Iedereen (zelfs de famillie van Isa) denkt dat Harry de enige is die vaak op bezoek gaat en ik trick ze allemaal. hahahahaha!!! Jullie zullen nooit weten wat voor nachtelijke avonturen ik beleef in het ziekenhuis als iedereen slaapt! Ik voel me soms echt een ninja!!! Ninja Louis in the house. JA, EN NU GAAT NINJA LOUIS EERST MAAR EENS IN HET HOTEL KOMEN... Jaja, ik ga al... Ik loop snel naar het hotel en in de lobby word ik gebeld door Harry. Ik zeg dat ik er snel aankom en sluip (als een ninja) de lift in. Haha niemand heeft me gezien. Eenmaal boven loop ik nog even snel naar mijn kamer en kleed me om en doe mijn haar. Op naar de kamer van Harry en Liam. Ik ben nog maar net binnen of Niall staat al voor me. Hij kijkt me vragend aan. "Would you like to come with us and visit Isa after the interview?" Ik voel een glimlach op mijn gezicht groeien. Nu hoef ik mijn ninja skillz niet te gebruiken om in Nederland te komen. Wooooooohooooooooow!!!! "Chill Louis, why so happy?" vraag hij. "oeps, didn't mean to say that out loud..." "Its okey, so do you come with us?" "Yes of course" zeg ik en geef dan niall een knuffel. Ik ga naar Isa. Ik hoop dat ik heel even alleen de tijd krijg met haar.

i will never stop loving him (a dutch one direction fan fic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu