8

151 10 2
                                    

p.o.v. zayn

ik rende snel naar de kamer en plofte weer op de bank neer. ik zat nu naast niall. ik hoorde isa en eefje praten en ik was aan het wachten tot ze de kamer in kwam. ik was heel erg benieuws naar haar reactie omdat Eefje en Amy ons hadden verzekerd dat ze een grote directioner was. net als zijzelf waren. ik was benieuwd of ze veel op Eefje leek. ik hoorde isa okey zeggen en toen hoorde ik voetstappen die richting de kamerdeur gingen. ze deed de deur open. wow zij leek veel op eefje!! niet normaal zeg. ze stond daar in de deuropening met wijd open ogen en een opengevallen mond, maar daar lette ik niet heel erg op. ik lette meer op haar uiterlijk. ik herjende haar ergens van, maar ik kon maar niet bedenken waar ik haar van kende... nee, het was niet eefje waardoor ik haar herkende, er was iets anders. ik dacht diep na en ik kwam er maar niet op. ik had haar al een keer eerder gezien! dat wist ik zeker!!! maar waar? er begon langzaam een lichtje te branden. was zij misschien dat meisje in de stad? JAAAAAH BINGO! ik wist het! ik zag haar in de stad en ik heb nog naar haar gezwaaid. opeens had ik door dat iedereen ook isa dus naar me zat te staren. ik gaf ze een vragende blik. waarom staarde iedereen zo.apart naar me? en waarom zag niall er zo geschrokken uit? "why did you scream bingo" vroeg niall toen hij van de schrik was bekomen

was. shit? had ik dat nou net hardop gegilt? shit shit shit shit... eum... wat nu? ik besloot gewoon de waarheid te vertellen. "eum... well..." "just say it, zayn" zei Eefje "okey, when i saw you standing there in the door, you seem so fimilar to me, but i didn't know why... now i know why you seemed so fimilar. i saw you in the city, and you where waving at me so i waved back. i was just happy because i first couldn't think about when i saw you. sorry for your ears nialler" zei ik er nog snel achteraan. arme niall... ik had zomaar in zn oor geschreeuwd. "i'm really sorry, no sireus man, soooo sorry" zei ik jog wen keer toen niall pijnlijk keek en over zijn oren wreef. "it's okey man, you don't have to be sorry it's all right!" "jeeeej" "so you are Isa? nice to meet you!" zei ik oprecht. "nice to meet you to zayn, the same for you guys!" "hi" zei de rest toen ook tegen Isa.

p.o.v. Isa

OMG, ONE DIRECTION ZIT IN MIJN F**** HUISKAMER!!!!!! AAAAAAAAAAAAAH. ik stond daar als een schaap in de deuropening met mijn opengevalen mond en mijn ogen wijd geopent. gelukkig waren er geen foto's genomen op dat moment want ik zag er echt niet uit. ik keek naar zayn en hij leek in gedachten terwijl ik nogsteeds verstijfd in de deuropenig stond. wat, maar hoe? hoe krijgt eefje dat vior elkaar? AAAAAAAH ik ben haar nog heel wat verschuldigt. heel wat. ze had gelijk toen ze zei dat ik dit liever had dan een week lang het avondeten te mogen kiezen... hoe kreeg ze one direction, en dan vooral zayn, in onze huiskamer op onze bank? "JAAAAAH BINGO!" riep zayn. ik schrok op en sprong ongeveer een meter de lucht in. ik liep naar de bank en staarde naar zayn. waarom zou hij zo geschreeuwd hebben? en waarom bingo? wat zou dat betekenen. ik zag dat de rest ook aan het staren was naar zayn. hij leek nu pas te merken dat we allemaal naar hem aan het staren waren, en ik zag dat niall pijnlijk over zij oor wreef. arme niall. zayn had net keihard in zn oor lopen schreeuwen. arme arme niall. zayn had echt heel vaak sorry tegen niall gezegt, terwijl niall dat niet nodig vond. maar zayn zei voor de zekerheid toch nog maar een keer sorry. ik zag harry een eefje druk praten en liam louis en amy waren ook in gesprek. ik zat naast zayn en ik kon me best wel heel erg goed beheersen. okey, ik had eerst wel als een schaap staan kijken maar daarna deed ik best normaal. "so who of you guys talked to me when i just came home?" vroeg ik eigenlijk meer aan zayn dan aan iedereen. "eum, that was me... does my voice look that much like your sisters?" "no, not really" ik voelde dat ik een glimlach kreeg. "but me and my sister don't talk english that much and i didn't hear her talk english in a very long time" "it's okey, how ol-" zayn werd afgekapt door een irritant gepiep. Eefje sprong op en liep samen met harry naar de keuken. "diner is ready" schreeuwde harry vanuit de keuken. Amy en niall keken een stuk blijer. haha wat was dat met niall en eten? en ook Amy had blijkbaar veel honger. "now i will finaly know what we are gonna eat" zei amy terwijl ze opstond en naar de al gedekte tafel liep. Ik liep ook naar de tafel en ging zitten tussen zayn en liam en toen kwamen harry en eefje aan lopen met het eten. Amy keek snel naar wat Harry in zn handen had en gaf een gilletje van geluk. haha hoe kan iemand nou zo erg van taco's houden? ik zeg niet dat ik taco's niet lekker vind, maar ik ga er niet van gillen ofzow. maar ik dsnk dat ik dat wel nooit zal begrijpen, net zoals ik ook nooit zal begrijpen dat niall zo heel erg van eten houdt. op dat punt passen ze wel goed bij elkaar! harry zette de schaal op tafel en niall en Amy hadden al een taco op hun bord voor de schaal de tafel nog maar had aangeraakt. okey ik moest toegeven dat deze taco's erg lekker zijn! toen niall met zijn derde taco bezig was ging het mobieltje van liam. hij keek even naar zn mobiel en liep toen weg. "i need to get this one" zei hij nog snel voor hij de gang in verdween. we hoorde hem druk discusieren met wie hij dan ook aan de telefoon had, maar het was te zacht om te kunnen volgen. wel kon je duidelijk horen dat liam echt niet blij was. oftewijl dat er iets goed mis was! dit kon niet goed zijn want hij was nu zelfs aan het schreeuwen tegen zn telefoon maar hij liep volgens mij het halletje in want we konden het gesprek niet volgen. een poosje later kwam liam de kamer weer in maar zijn blik stond totaal niet meer blij toen hij de kamer in kwam hij keek heel boos "you, come with me!" zei hij tereijl hij naar harry wees. hij klonk geirriteerd en een beetje chagarijnig. harry stond niet snel genoeg op dus trok liam hem mee naar de gang. met een klap sloeg de deur achter hem dicht.

wat zou er mis zijn dat de altijd zo aardige liam heel boos is op harry? wat denken jullie? zoals altijd mag je alle reacties en opmerkingen in de comments achterlaten. tips zijn ook erg welkom.
als jullie vragen of ideeen hebben mag dat altijd in een privebericht naar mij. srry voor de spellingsfouten. dat komt allemaal door het te kleine toetsenbord van mijn mobiel... nog 1 vraagje, vinden jullie het leuk dat ik de gesprekken in het engels doe en de rest in het nederlands of zou je het liever allemaal in het nederlands hebben? voten is ook geen probleem :-)
xxx joelle

i will never stop loving him (a dutch one direction fan fic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu