p.o.v Harry
Ik had de hele reis uit het raampje gekeken en wilde eigenlijk niet slapen. Ik was zo opgewonden! (wooow, dat klinkt fout. Slechte ik gaat het ook niet veranderen... HAHAHAHA) Alleen wist ik niet zeker waarom ik zo blij was om naar nederland te gaan. Ik wist het eigenlijk ook wel maar toch snap ik het niet. dat kan toch niet de enige reden zijn? Ik zat naar buiten te staren toen ik hoorde dat Niall wakker gemaakt werd door een stewardess. Ik keek nog steeds naar buiten toen ik merkte dat Niall naar me zat te kijken. "What's wrong, Harry" vroeg Niall opeens. Was er iets mis dan? Ik keek gewoon naar buiten... Zou Niall weten waarom ik graag naar nederland wilde? Hoe kan hij dat weten? Ik heb het toch tegen niemand gezecht? "Nothing, I am just looking at this beautiful country called the Netherlands" zei ik met een grote smile op mij gezicht. Ik hoopte eigenlijk dat hij niet zou weten waarom ik zo blij was... Hij zou me voor gek verklaren dat weet ik zeker!
p.o.v Eefje
Na een lange dag volgegooid worden met rotopmerkingen kwam ik eindelijk thuis. Als ik niet naar school moest had ik nu op het vliegveld gestaan om one direction (vooral Harry natuurlijk) welkom te heten in Nederand... Ik had inderdaad geen kaartjes voor het concert dus denk ik dat ik komende drie dagen maar veel in de stad rond ga hangen. (Ik woon in amsterdam) Ik had dan een iets grotere kans dat ik ze zou zien... NEE ZET HET UIT JE HOOFD EEFJE JE ZULT ZE NIET TEGENKOMEN ECHT NIET. Maar, dacht ik verder, het is toch niet erg als ik even naar buiten ga? Ik woon in hartje amsterdam... Daar komen ze vast wel. Ik bleef nog even verder denken hoe geweldig het zou zijn als ik ze tegenkwam.
p.o.v Amy
Die stomme Sander... Kan hij nou niet eens ophouden met die rotopmerkingen... Hij weet heel goed dat Eefje daar niet tegen kan en hij weet ook heel goed dat Eefje bijna had gespijbelt om naar t vliegveld te gaan als ze niet extra strenge controle hadden vandaag op school... Onze school had expres een strenge controle gehouden vandaag zodat niet iedereen naar het vliegveld ging om one direction welkom te heten... Moet Sander natuurlijk weer zeggen dat ze te bang is om naar het vliegveld te gaan. Ik haat het als Sander zo doet, kan hij niet gewoon een keer normaal doen? Ik ken Eefje goed genoeg en ik weet dat ze er heel erg mee zit en dat ze komende dagen extra veel in de stad gaat rondlopen... Ik hoop echt voor haar dat ze Harry tegen mag komen. Dat zou ze zooo leuk vinden. Wel handig voor Eefje dat we woensdag altijd lekker vroeg uit zijn, nu kon ze langer in de stad rondlopen.
p.o.v. Niall
We zijn net geland en ik hoor de fans nu al schreeuwen!!! "You know what to do, right?" vraagt Paul aan ons zodra we uit het vliegtuig komen lopen. "jes Paul" schreeuwen we in koor. "A few pictures and signatures, and after half an hour we need to be in the car. Don't spend to much time by 1 girl and spend our time fair." zeggen Liam en Zayn tegelijk. Haha zo gaat dat altijd. Paul vraagt of we t nog weten, we zeggen allemaal ja paul en dan zeggen liam en zayn tegelijk wat we moeten doen. Dat weten we nu al zo lang. We liepen richting de fans en maakte een paar fotos en deelde een paar handtekeningen uit. Ik zag harry steeds onrustig om zich heen kijken. Wat was er nou met hem? Hij wilde zo lang naar nederland en nu hij er eindelijk is kijkt hij alleen maar onrustig om zich heen...
p.o.v. Liam
Wat heeft Harry toch waarom kijkt hij zo zoekend om zich heen? Soms snap ik die jongen niet. eindelijk is hij in nederland, gaat hij zo raar lopen doen... Wat is er toch met hem? Na ja... Ik laat hem maar even. Ik kom er nog wel achter maar toch? Moet ik me zorgen maken? Vast niet... We gingen nog even door met handtekeningen uitdelen en toen we na een half uur allemaal in de auto zaten reden we richting het hotel. Toen we daar aankwamen stonden er weer een aantal fans (dit keer wat minder gelukkig) die we ook een paar handtekeningen gaven en liepen toen het hotel in. Toen we in onze hotelkamer kwamen was het eerste wat ik deed even tweeten dat we veel zin hadden in het concert. Ik plofte neer op me bed en bleef ff online op Twitter. "Liam!!!" Niall kwam aanrennen. "I am hungry!! Can you come with me and search for a nice restaurant? I saw a few on the way to the hotel." Moest dat nou? Ik had zin om lekker lui op me bed te zitten. Totaal geen zin om nu te gaan eten maar Niall wilde het heel graag dus ging ik maar mee. Niall haalde de rest ook over om mee te gaan dus gingen we met z'n allen op zoek naar een leuk restaurantje om wat lekkers te gaan eten. Wat had Niall met eten? Hij had in de auto nog een heel pak koekjes op, maar het leek alsof hij nooit vol zat... We liepen door Amsterdam in onze hoodies en met zonnebrillen op en waren op zoek toen we gespot werden door een paar fans. Shit... Die gaan nu tweeten dat wij hier zijn en dan lopen hier in een veel te korte tijd veel te veel fans. Dat word dus niet uit eten in een restaurantje... Jammer want toen we op zoek waren naar een restaurantje had ik best honger gekregen.... En ja hoor daar waren de eerste fans al. "Niall, we can't go and dat something with al these fans. We need to hide somewhere." "But I am hungry..." Stribbelde hij tegen maar toen er nog meer fans aan kwamen snapte hij ook wel dat we zo niet ergens konden gaan eten... Arme Niall hij had zo'n honger...
P.o.v Louis
"Liam where do you think we can hide the best?" "Eum, I see some houses over there. Maybe we can ask if we can hide inside a house." " Liam, dou you really think that is a good idea? Maybe there lives a directioner in that house and-" Liam liet me niet uitpraten en zei dat 1 directioner beter was dan honderd, dus probeerde we zo snel en zo veilig mogelijk bij de huizen te komen. Toen we er eindelijk waren leek bij het eerste huis niemand thuis te zijn, dus sloegen we dat huis maar over... Bij het tweede huis zagen we een meisje in de gang staan. Liam liep er snel naartoe en belde aan. Ik zag het meisje met een jas aan naar de deur lopen. Ik hoopte hevig dat ze geen gestoorde directioner zou zijn...
heey hier is weer een hoofdstuk... Ik hoop dat deze een beetje langer is omdat het vorige hoofdstuk een beetje kort was. ik zou het nog steeds leuk vinden als je een comment achter zou laten en me tips zou geven om dit verhaal beter te maken!
xxx Joëlle
JE LEEST
i will never stop loving him (a dutch one direction fan fic)
FanficEefje word gepest op school, maar wat gebeurt er nadat haar hele leven in een keer veranderd? stopt het pesten of wordt het erger? en heeft ze wel het recht om verliefd te zijn?