2

191 6 0
                                    


een paar weken later (amys cijfer is nu een 6.3)

p.o.v. Sanne

Ik zag dat er wat mis was met Eefje toen ze terug kwam uit school. "Wat is er schat, wil je het me vertellen?" vroeg ik aardig. "Er is helemaal niks" Snauwde Eefje terug en liep boos naar haar kamer. Wat deed ik verkeerd? Was ik niet goed genoeg? Waarom kon ze niet gewoon tegen mij zeggen wat er was?

p.o.v Eefje

Wat was er nou met haar? Ziet ze niet dat ik er niet over wil praten? ik wil het er niet over hebben dat ze me pesten ik wil niet weten dat Amy waarschijnlijk blijft zitten ik wil niet weten dat ik te lelijk en te dik ben voor Harry! (ookal was dat wel waar) Kunnen ze me niet gewoon met rust laten? Was dat nou zoveel gevraagd? *blieb blieb* Ik keek op mijn mobiel. Wie wilde me nou smsen op dit moment? Niemand wil mij. Ow hij is van Amy

"Maak je geen zorgen Eefje, ik ga echt wel over! Ik sta al een 6.3 dus dat ia bijna een 6.5! Dus dat komt goed! En weet ook dat Harry van al de fans houd!! Don't be so sad. xxx Amy"

Wat een schat is Amy. Het leek alsof ze wist dat ik daar aan dacht! Ze kende me ook al heel lang. We hebben vanaf groep 3 bij elkaar in de klas gezeten. Ik houd van haar!

*een paar dagen later (op woensdag)*

p.o.v. Niall

"To the netherlands!!!!" schreeuwde ik in het vliegtuig en Harry schreeuwde keihard terug "Holland, here we come!!!" Harry had echt zin in het concert in Nederland en nu gingen we dan eindelijk naar Nederland! Wat had hij daar lang op moeten wachten. Het vliegtuig steeg op en ik zag dat Zayn en Louis al sliepen. Zelf sliep ik ook snel.

"Wake up, we will land in the Netherlands very soon"Ik keek op en zag een stewardess staan. Ik hees mezelf omhoog en deed mijn riem om en keek naast me, waar Harry verbaasd uit het raam zat te kijken "What's wrong, Harry?" "Nothing, i am just looking at this beautiful country called the Netherlands" zei hij met een grote glimlach op z'n gezicht. Ik wist dat hij uit opwinding bijna niet had geslapen, maar hij zag er niet heel moe uit. Daar had hij zo veel geluk mee! Hij zag er bijna nooit moe uit! Alleen als hij echt heel erg moe was.

heey, weer even een nieuw hoofdstuk! ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen en zou het heel leuk vinden om te horen hie je het tot nu toe vind. ik weet dat dit hoofdstuk een beetje kort is maar ik had zin om weer een hoofdstuk online te gooien  xxx joëlle

i will never stop loving him (a dutch one direction fan fic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu