1

236 10 3
                                    

heey, hier het eerste hoofdstuk van mijn verhaal! ik hoop dat je het leuk vind! (vergeet niet om tips en reacties achter te laten in de comments)      xxx Joëlle (ik weet dat Eefje 18 is en dus niet meer op de middelbare zit maar ik weet niet hoe het is op de hogere school dus in dit verhaal gaat het op de school van Eefje hetzelfde als op de middelbare )

p.o.v. Eefje

"Eefje, je moet nu echt je bed uitkomen! Je moet over een half uur naar school!" Riep mijn moeder naar boven. Aaarhg, ik haat maandagen, en dan ook nog zo'n achtelijk rooster. 1e tot 8e!!!!! Wie bedenkt dat nou! Niemand wil op maandag tot 4 uur op school zitten! Met veel moeite ben ik dan eindelijk mijn bed uit gekomen. Ik maak me klaar voor school en fiets snel weg. Ik ben veel te laat!! Amy is vast al weg. Dat word dus een half uur alleen fietsen, jakkes. Ik kwam aan bij de supermarkt en ging op mijn trappers staan om te kunnen zien of Amy er nog stond. Wat een schat, ze stond er gewoon nog ookal wist ze dat ze dan telaat zou komen! ''Heey Amy!" ''Wat be-" Amy probeerde wat te zeggen maar ik onderbrak haar. "Ja ik weet het ik ben laat het komt door mijn wekker die niet afging en toen moest ik ook nog mijn moeder helpen en ik mo-" "Rustig maar hoor Eefje... Ik ben echt niet boos." Zei Amy lachend "Ik weet dat je moeite hebt met uit bed komen op maandag" "Echt Amy, Je bent een schat! Wist je dat al?" Ik was echt heel blij dat Amy op me had gewacht, dan zou ik niet in mijn eentje te laat komen en allemaal rotopmerkingen naar me toe geroepen krijgen. NEE EEFJE NIET ZO DENKEN!!! EGOÏST DIE JE BENT. Amy en ik rende de school binnen en dumpte onze jassen in onze kluisjes en rende naar het lokaal. We kwamen met de bel binnen en liepen snel naar onze plek. Ik was helemaal rood van het harde fietsen en rennen naar het lokaal dus ik zag de opmerkingen al aankomen. En ja hoor Sander stond al op van zijn plaats en liep naar ons toe. Het viel me nog mee dat julia er niet was. vast ziek ofzow... Ik keek snel even naar Amy en die keek ook naar mij. Ik zag dat Amy ook rood was van het rennen. Ze keek een klein beetje bang toen Sander naar ons toe kwam lopen. "Daar zijn onze tomaten!" Ondertussen stond er een groepje jongens om onze tafel heen. Er werden dingen gezecht als "Aw kon je geen afscheid van je dromen over One direction?" en "Je zat zeker weer te hopen dat Harry je op komt halen in zijn cabrio en je naar school brengt." En allemaal opmerkingen waarmee ze One direction vreselijk de grond in boorde. Waarom moesten alle opmerkingen toch over One direction gaan. Ik mag toch gewoon leuk vinden wie ik leuk vind? Of mag dat niet? Is dat een nieuwe regel? Ik vond het echt niet leuk als ze zeiden dat ik Harry toch nooit ging ontmoeten, ookal wist ik dat dat waar was maar mag je niet iets hebben om over te dromen? De rest van de les heb ik zitten dagdromen over hoe de eerst ontmoeting met harry zou zijn. Hoe ik op het concert vooraan zou staan en ik dan Harry's aandacht trok en dat hij zijn ogen niet van me af kon houden zo mooi was ik. STOP MET DROMEN EEFJE!!! DAT GEBEURT NIET. JE HEBT GEEN KAARTJES VOOR HUN CONCERT EN JE BENT AL HELEMAAL NIET MOOI! DENK JE DAT HARRY JOU OOIT ZAL ZIEN STAAN? En ja mijn gedachte hadden alweer gelijk. ik moest eens stoppen met dromen over Harry.

p.o.v. Amy

Toen Sander en de rest weer op hun plaats zaten keek ik voorzichtig naar Eefje. Ik wist dat ze verdrietig was door de rotopmerkingen over One direction. Ik wist ook dat ze nu een poosje voor zich uit zou staren en zou gaan dagdromen over One direction. Na een poosje stopte ze met staren en richte ze zich op haar wiskunde boek. Ook wist ik dat ze net tegen zichzelf had gezecht dat ze niet goed genoeg was voor Harry. Konden die jongens niet eens normaal doen? Mij kregen ze niet klein door die opmerkingen maar ze wisten dat Eefje daar echt niet tegen kon. Mijn zwakke punt wisten ze niet en die zouden ze ook niet te weten komen anders had ik echt een groot probleem en kon ik me nooit meer op deze school vertonen en zou Eefje me haten! "Amy, kan je mij vertellen hoe je som 28 c uitrekent?" shit ik zat weer niet op te letten! Ik keek snel in mijn boek, gelukkig was het een makkelijke som. Aan het eind van de les kwam de leraar naar me toe toen ik mijn spullen in mijn tas aan het stoppen was. "Amy, mag ik je wat vragen?" shit! ik werd meteen bang van die vraag. Heeft hij gezien dat ik net niet op zat te letten? Of is dit van die keer dat ik mijn huiswerk niet gedaan had? WAT WIL DIE VAN ME dacht ik in paniek. "Ja hoor, wat wilt u weten" wow, dat zei ik nog best wel rustig! "Ik heb even naar je cijferlijst gekeken en weet je hoe hoog je gemiddeld moet staan voor wiskunde om over te gaan?" Neeee hij gaat toch niet menen dat ik niet over ga? Dat kan ik niet maken! dan zou ik Eefje helemaal alleen laten met al die pestkoppen! "Ja, je moet minimaal een 6.5 staan om over te gaan" Ik bleef heel kalm praten maar in mijn hoofd ging het helemaal tekeer. "En wat denk je dat je nu staat Amy?" "een 6 meneer" "Ja inderdaad. we hebben nog 4 weken les en als je over 4 weken niet hoger staat dan een 6.5 ga je niet over"

i will never stop loving him (a dutch one direction fan fic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu