p.o.v. liam
ik hoopte heel erg dat ze harry kon over halen... ik hoopte het zoooo super erg! ik volgde haar met mijn ogen toen ze richting harry liep. ze ging naast hem zitten en zij helemaal niks. na een poosje stil te zitten stond harry op en trok eefje aan haar pols mee. wat is hij nou weer van plan. iedereen keek eefje vragend aan die nu achteruit aan het meelopen was met harry omdat ze geen tijd had om even rustig om te draaien. ze haalde haar schouders op en botste toen tegen iemand aan waardoor ze met haar rug naar ons toe kwam te staan en ze liep maar snel met harry mee. wat zou hij gaan doen? ik was echt nieuwschierig... ik draaide mijn hoofd richting de rest en keek ze met een vragende blik aan. ik kreeg blikken terug die allemaal hetzelfdw betekende: wijwetenhetniet en ikdachtdatjijhetwelzouweten. hoe zou ik dit kunnen weten? dit was een van harrys spontane acties. als hij maar niet met haar zou gaan zoenen in de trap want dat zou ik hem nooit vergeven. dat kon hij haar niet aandoen. nee hierbij zeg ik niet dat ik dit harry makkelijk zien doen, maar dat was het enige wat in me op kwam, omdat harry nooit haar mee zou trekken om met haar te praten over waarom die terug naar engeland ging. ik kon verder niks doen dus ging ik even zitten. twittertijd. op een of andere manier werd ik altijd heel blij van twitter. ik wist niet waarom maar het was zo. ik las al mn dms en omdat ik toch niks te doen had ging ik ze maar allemaal beantwoorden. ik verbeelde me nog steed dus ging ik iedereen die ik zag en vroeg om een follow followen. ik had toch niks anders te doen. ik hoopte einelijk dat ze snel terugkwamen omdat ik echt hoopte dat hij zou blijven. waarom kwamen ze nou niet terug?
p.o.v. Niall
waar gingen hun nou heen? ik snapte er niks meer van, maar ik wist dat ik er niks aan kon doen dus liep ik maar naar Amy."hey, i wanna know you a bot better so i ha-" "20 questions? i m fine with that!" zei Amy vrolijk terug. fijn! ik leek tenminste geen gek... "i will ask you questions and you must answer them. after twenty questions you can ask me twenty questions" zei Amy
"favorite animal" "giraf"
"biggest fear" "small rooms"
zo gingen we door tot we allebij 20 vragen aan elkaar hadden gesteld. ik keek even naar de lads en zag dat ze druk aan het praten waren met isa. ze zag er helemaal blij uit! ik praatte nog evrn verder met Amy tot ik iemand naast me hoorde. ik keek omhoog en zag harry en eefje daar staan. eefje deed dr mond open maar harry begon al te praten. 'lets go back home" zei hij, maar het leek alsof de lads het niet hadddn gehoord dus we lliepen met zn allen naar hun toe. "so you don't wan't me to stay?" het leek nog niet helemaal tot hun door te dringen dat eefje had gedaan wat liam niet kon... harry overhalen! hoe had ze dat gedaan? waar had harry haar mee naartoe genomen? hoe kon ze hwm overgehaald hebben? dat moest ik echt een keer gaan vragen. toen we in de auto zaten dacht ik terug naar vanmiddag en ik had er totaal geen spijt van dat we zijn gaan schuilen in een huis, en dat ik het ook niet heel erg vind dat onze famillie nu maar een dag mag komen. het is natuurlijk wel jammer, maar ik ben er niet kapot van... ik hoop dat we goede vrienden gaan worden! we reden eerst richting het huis van isa en eefje om onze mobielen en shit op te halen, waarna we naar het hotel.van de jongens gingen. in de auto wisselde we nog nummers uit en toen waren ze weer weg. toen gingen amy isa en eefje weer naar huis. ik hoopte dat ik hun morgen nog op t concertt zou zien. ik hoop het zo... maar wacht eens, shit ze mogen natuurlijk nooit komen!!! haar vader zou dat nooit toestaan... maar zouden ze echt niet kunnen komen? met een smoes ofzow? t zou echt leuk zijn als amy dr bij zou zijn. de kaartjes zouden een probleem zijn maar de vader van isa en eefje zou denk ik nog een probleem worden... we liepen het hotel in en volgens mij was iedereen diep in gedachten verzonken tot we bij onze kamer aabmnkwamen en harry opeens zei "they must come to our concert..." hij dacht er dus ook over na om hun uit te nodigen. iedereen knikte dat dat ze eigenlijk wel zouden moeten zijn. "should i ask it?" vroeg harry we knikte allemaak van ja.
p.o.v.Eefje
we waren op weg naar ons huis nadat we de lads af hadden gezet bij hun hotel. het was een gewoonte dat Amy op zulke dagen bij ons kwam logeren dus ze reed ons naar huis en toen we thuis waren plofte we op de bank. we begonnen een beetje te fangirlen over dat we one direcrion tegen gekomen waren. "ja ik weet het! het was zo onverwacht. ik wilde net naar de stad gaan hopend dat ik ze misschien zou zien, en toen stonden ze gewoon vo-" ik werd onderbroken door mijn mobiel. waarom moest mijn mobiel me nou altijd onderbreken en kon die nooit eens gaan als ik niet midden in een zin was. ik pakte mn mobiel en zag dat ik een smsje had van harry.
heey, i just wanna ask if you already have tickets for our concert... x harry
Nee, we hadden geen kaartjes want ik mocht niet van mijn vader... en amy had ook geen kaartjes. ik wilde terug smsen toen ik hoorde dat ook isa en amy een smsje kregen. ik keek hun nieuwschierig aan. waar zouden hun smsjes over gaan? ik kon er niks aan doen maar als iemand in het openbaar aan het smsen was of een smsje kreeg werd ik altijd heel nieuwschierig. "smsje van niall. hij vraagt of we al kaartjes hebben voor het concert van morgen" zei Amy. "hey, ik heb een smsje van liam waarin hij precies hetzelfde vraagt!" zei Isa. "jep en ik kreeg een smsje van harry waarin hij dat ook vroeg" zei ik toen. "haha, waarom zouden ze dat naar ons alle drie sturen?" "geen idee" ik las de smsjes die isa en amy gekregen hadden en ik kwam erachter dat ze precies hetzelfde waren. behalve de naam dan, maar daar gaat het niet om. we besloten om alle drie hetzelfde smsje terug te sturen.
heey, nop we don't have tickets :(
x eefje
en dan weer met onze eigen naam eronder. we hebben ze ook op precies hetzelfde moment verstuurd. een poosje later gingen onze telefoons tegelijk af.
okey, would you like to come? we can get tickets and back stage cards for you, but only if you want
x harry
"hebben jullie gekregen war ik heb gekregen?" "natuurlijk gaan we!!!" "maar kan dat wel? wat als papa erachter komt?" vroeg isa. isa wist niet dat papa een week weg was. "ow, maak je maar geen zorgen... die blijft komende week wel weg!" "ik zeg doen" en we begonnen allemaal blij op en neer te springen. okey rustig nu... ze wachten op een antwoord.
yeah, we would love to go! thank you very much!! xx
wow we gingen gewoon naar hun concert!!! we begonnen weer met fangirlen
hey, dit is een beetje een saai hoofdstuk, maar het is beter dan niets hoop ik... ik had ook niet heel veel tijd om dit te schrijven, maar ik wilde toch graag een hoofdstukje online doen omdat ik anders deze hele week geen hoofdstuk online kon zetten, dus ik hoop dat jullie me kunnen vergeven dat dit hoofdstuk een beetje saai is... srry
zoals altijd zou ik het leuk vinden als je een comment achter zou laten en tips zijn altijd welkom in de comments. ik ben heel benieuwd wie dit stukje van mij eigenlijk leest of dat ik het misschien beter weg kan laten... dus als je dit leest laat even een comment met iets van ik lees het wel achter ofzow... ideeen zijn ook welkom, maar die heb ik liever in een privebericht omdat anders iedereen ze kan lezen. k zou het ook leuk vinden als je zou voten! als je vragen hebt over mij mag dat natuurlijk ook!
xxx joelle
JE LEEST
i will never stop loving him (a dutch one direction fan fic)
FanfictionEefje word gepest op school, maar wat gebeurt er nadat haar hele leven in een keer veranderd? stopt het pesten of wordt het erger? en heeft ze wel het recht om verliefd te zijn?