6

157 7 1
                                    

p.o.v Amy

ik zag Harry de hele tijd naar Eefje kijken... wat zou er zijn? was er iets mis met Eefje? ik hoopte niet dat ze merkte dat harry een beetje anders doet. ik weet dat ik nu klink alsof ik ze al jaren ken, maar hij leek wel nerveus te zijn. ik vond dit echt zielig voor haar... ze vond harry zo leuk en harry was haar lievelings bandlid. ze praate altijd over hoe het zou zijn om hem te ontmoeten en hoe de eerste ontmoeting met harry zou zijn! ik kan je wel vertellen dat ze dit niet had bedacht... "what time do you think Paul will be here?" vroeg Eefje aan de jongens. "he won't be here very soon... he is very busy so i think in about an hour or two. is that a problem?" zei Harry snel. Ietsje te snel voor mijn gevoel. Maar het zal wel niks zijn. "no, not at al! you can stay here as long as you want. do you want me to cook something for you?" zei Eefje vrolijk terug. Ik zag Nialls ogen alweer groot worden. Wat was er toch met hem en eten? hij had ook altijd honger! ik moest hem daar toch echt nog een keer naar vragen eigenlijk. "yes please, i am a bit hungry" zei Niall terwijl hij probeerde te verbergen dat hij eigenlijk vreselijk honger had en dat hij nuuuuu eten nodig had. Het lukte trouwens totaal niet goed maar dat maakt eigenlijk ook helemaal niet uit. iedereen wist dat hij heeel veel van eten houdt. "eum, i just wonder if you eum, need some help with cooking" zei harry tegen Eefje. Hoorde ik het nou goed en was de grote Harry Edwards Styles een klein beetje verlegen? "yes, i really need some help! thanx you for wanna help me." zei Eefje blij terug. ook zag ik Harry's gezicht opklaren. hij keek meteen een stuk blijer of leek dat maar zo? weet je wat? ik moet niet zo op Harry letten. Hij zal wel denken dat ik raar ben ofzow. Harry en Eefje waren al een poosje bezig in de keuken toen Niall de stilte verbrak. "maybe this sounds a bit weird, but can i have your number? you seem like a really nice girl" wow, wacht even... vroeg DE Niall Horan nou net mijn nummer? "jeah, sure!" Ik zette mijn nummer in zijn mobiel "thnx! do you want mine to, but you need to promise me that you keep it a secret" "yes i promise!" niall zette zijn nummer in mijn telefoon! IK HAD NIALLS NUMMER!!! AAAAH RUSTIG BLIJVEN RUSTIG NU!!! oket il ben al kalm. dit nummer zal ik koesteren alsof het mijn leven is en ik zal het nooit wissen! Harry en Eefje kwamen terug uit de keuken. "so what are we gonna eat?" vroeg ik. harry keek me met een niets verradende blik aan. "we aren't gonna say anything" "come on! just say it..." "no, we aren't gonna say anything." "ahw, that is not nice of you mister styles" zei ik, maar nog zei hij niets. dan moest ik maar wachten tot we gingen eten.

*bliep bliep*  

heey just testing your number  

x

ik keek naar niall en hij begon een klein beetje te blozen. hij was zo schattig als hij bloosde!

p.o.v. Niall

ik had honger gekregen en gelukkig kwam Eefje met het idee om eten te gaan koken. ik had ondertussen wel door waarom harry zo graag naar nederland wilde. toen Eefje opstond om eten te gaan koken, prikte ik harry is zijn zij. "what?" vroeg hij "ssshh" fluisterde ik. "maybe you can ask her if you can help her." "eum , i don't kno-" "just do it!" zei ik wat harder. ik hoopte dat hij het gewoon zou vragen, en ja hoor hij stond op en vroeg of hij mee mocht helpen waar hij een blij ja als antwoord terug kreeg. Yes! nou hopen dat het goed gaat tussen hun. Ik hoop echt dat Eefje hem als meer gaat zien dan alleen die beroemde bekendste krullenbol uit one direction. Ik hoop het echt voor hem! Het was een poosje stil en ik was diep aan het nadenken. Waar zouden ze het nu over hebben? Zou het gezellig zijn? Wat zou er in Eefjes hoofd omgaan? Zou ze Harry aardig vinden? Of juist totaal niet? En waar zou Amy aan denken? Ik moet echt contact met haar houden! Ik hoop echt dat ik haar morgen nog kan zien... Natuurlijk zie ik haar morgen niet want de arena is heel groot... Ik weet niet eens of ze er wel bij is. Hoe kan ik dan contact met haar houden? Het is zeker heel raar om haar nummer te vragen? Ik weet het niet... Ik wilde het even aan Liam vragen maar Amy mocht dat natuurlijk niet weten, dus pakte ik mijn mobiel ging op Twitter en DM'de hem. Ik keek naar Liam en zag hem langzaam zijn mobiel pakken. Toen hij het las kreeg hij zo'n blik in zijn ogen van: geweldig joh! Gewoon doen! Dus voordat ik een DM van Liam terug had gekregen vroeg ik of ik haar nummer mocht. Ze keek eerst verrast maar daarna erg blij. Ik gaf haar mijn telefoon en ze zette haar nummer erin. Ik zette ook mijn nummer in haar telefoon en gaf ook die toen weer terug. Toen kwamen Harry en Eefje terug en begon Amy te vragen over wat we zouden eten. Volgens mij hield Amy ook van eten. Ha ik ook, maar dat wist iedereen al. Dat betekend dat we al 1 ding gemeen hebben. ik besloot om haar nummer uit te testen. ik zag dat Amy haar mobiel uit haar zak pakte en ze begon te glimlachen.

*bliep bliep*

just testing your number back ;)

x

er kwam een grote glimlach op mijn gezicht. zo groot dat het harry opviel. "what's wrong Niall? you are smiling like grazy" ik werd rood. sireus? moest ik daar nou rood door worden? waarom? dan wist hij zeker dat er iets was. STOP MET ROOD WORDEN HOOFD! hij zei alleen maar dat ik een vet grote glimlach op me gezicht had... waarom oh waarom werd ik daar rood van? "so? are you gonna answer me?" vroeg harry nog "nah, don't feel like answering" zei ik lachen terug

heey, hier is dan een nieiw hoofdstukje. sorry voor de typefouten... dat ligt aan me mobiel.ik vind het heel erg leuk dat jullie mijn verhaal lezen! laat ook in de comments achter als je tips hebt en als je een leuk idee hebt voor mijn verhaal mag je dat altijd in een privebericht zeggen!
love jullie
x joelle

i will never stop loving him (a dutch one direction fan fic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu