4

184 8 3
                                    

p.o.v Eefje

Toen ik thuis kwam dumpte ik snel mijn tas op mijn kamer en kleede ik me om. Het was veel te warm voor een lange broek. Ik trok snel mijn schoenen aan en ik liep richting de deur. *PLING* Ik keek een berichtje op twitter en ik keek snel wat er in stond. Er stond dat one direction was gespot in Amsterdam, en nog wel SUPER DICHT BIJ MIJN HUIS!!!!!!  Okey, nu moest ik opschieten anders had ik mijn kans ook verknald... Ik liep naar de deur waar mijn pa stond te wachten. "Zo, waar denk jij heen te gaan?" "Ik ga de stad in pap," Neeeeeeee hij ging me toch niet verbieden om one direction te zien.... Dit is de kans van mijn leven!! Die kan ik niet laten schieten door mijn vader... Wat was hij soms irritant... "Jij gaat helemaal nergens heen!" zei hij. Hij klonk geiriteerd. Dat kan ik er ook nog wel bijhebben... Kan hij me niet een keer met rust laten? "Maar One direction is -" "Nee Eefje de jong, jij gaat niet naar de stad voordat je de tuin water hebt gegeven!" zei hij streng... Ik rende naar de achtertuin, pakte de tuinslag en rolde die snel af... Waarom hadden we ook alweer zo'n grote tuin? Ik rende van de ene kant naar de andere kant van de tuin terwijl ik vreselijk boos was op mijn vader. Moest hij nou echt alles verknallen? Na 10 minuten was ik klaar. Ik rende terug met de slang en rolde hem weer op en hing hem weer aan de haakjes aan de muur op. Eindelijk klaar. Nu zijn zeker weten al weg... Maar het was het proberen waard, dus ik liep snel het huis in, waste mijn handen en liep toen snel naar de gang. Ik had tijdens het water geven van de planten niet gemerkt dat mijn vader weer weg was. Fijn, ik had dus al veel eerder weggekund... Nu is het al 2 uur en one direction is vast allang weer weg... Ik keek naar buiten en zag heel veel mensen, shit mijn vader heeft toch niet weer ruzie lopen zoeken en iemand geslagen? Dat had hij al een keer eerder gedaan en toen waren er ook zoveel mensen. Er was toen politie, er waren ambulances en een heleboel toeschouwers. Ik zag alleen geen hulpverleners dit keer. Die zouden zo wel komen denk ik. Dat werd weer een verklaring afleggen over het gedrag van mijn  vader. De vorige keer had ik hem onder een straf uitgepraat, maar dat ging ik niet nog een keer doen. Ik wilde net de deur open en naar buiten lopen om te kijken wat m'n vader gedaan had toen er aangebeld werd. Er stonden een paar jongens voor mijn deur waarvan ik er een uit duizenden herkende. Wacht dat betekende dat mijn vader niet gevochten had en dat al die mensen daar voor een reden stonden. Aaaaaaaaaaaaah Harry Edwards Styles stond voor mijn deur! Heel one direction staat voor mijn deur!!!!!! NEE STOP! NIET FANGIRLEN NU OKE! OKE RUSTIG BLIJVEN NIET FLIPPEN NIET FLIPPEN NIET FLIPPEN. "Hey girl, this may sound a little weird, but can we hide in your house?" Omg! Vroeg Liam net of hij in mijn huis kon schuilen voor de fans? Yes yes yes! One direction stond voor mijn deur om te schuilen voor alle fans in mijn huis!!! "Sure, you can hide here." zei ik verbaasd over mijn eigen kalmheid. Liam keek meteen een stuk blijer. Harry had alleen nog maar naar de fans gekeken en draaide zijn hoofd naar mij. Toen hij mij zag werden zijn ogen groot. Of verbeelde ik me dat nou, want de seconde daarna zag ik daar niks meer van. Ik bracht de jongens naar de woonkamer. "Do you guys want something to eat?" vroeg ik omdat ik niks anders kon bedenken. Niall sprong op "Yes please, we were just going to eat in a restaurant but than the fans saw us and we needed to hide." "So Niall what do you want? Wait, walk with me so i can show you what we have to eat." Dat liet Niall zich geen twee keer zeggen en liep met mij mee naar de keuken. Ik vond een pak koekjes in de kast en liet dat aan Niall zien. "Is this okey?" Ik zag Nialls ogen groot worden. "This is more than okey" zei hij blij en hij begon op en neer te springen alsof hij een 5 jarig kindje was die iets uit mocht zoeken in de snoepwinkel, en rende met de koekjes naar de woonkamer. Ik maakte de koekjes open en ze begonnen allemaal te eten van de koekjes. Dit had ik vanochtend niet kunnen dromen!!! One direction die op mijn bank een pak koekjes leeg zat te eten.

p.o.v. Harry

Ik wist niet of het nou wel zo'n goed idee was om bij een onbekend huis aan te bellen en te vragen of we daar mochten schuilen voor de fans maar het was de enige oplossing. "Can you pay attention on the fans harry? That they don't come closer an ruïn the garden of this girl." "Okey Liam I will pay attention" zei ik terug. Dus ik keek de hele tijd naar de fans. Wel een beetje onbeleefd, maar daar verontschuldig ik me later wel voor. We hadden beter toch maar voor de pruiken, snorren en brillen techniek kunnen gaan. Dan hadden we nu misschien wel in een restaurantje gezeten. Maar ik hoorde dat ze (dat hoorde ik aan haar stem) het niet erg vond dat wij bij haar wilde schuilen. Ik weet niet waarom, maar haar stem had iets bekends.  Ik had genoeg op de fans gelet en ik draaide mijn hoofd richting het meisje voor de deur. Mijn ogen werden groot toen ik haar zag. NEE, DAT KAN NIET! NIET RAAR DOEN. ZE VIND JULLIE NIET MEER LEUK ANDERS ZOU ZE WE GEFLIPT ZIJN. Ik moest gewoon normaal blijven doen tegen haar. Net alsof ik haar niet herken. Zouden de andere haar niet herkennen? Dat kon toch niet? Er was een stukje van haar en haar vriendin met een fanposter in de film. Dat stukje van haar en haar vriendin was al wel twee jaar voor de film gemaakt werd opgenomen, maar het zit wel in de film. Ze waren een van de eerste directioners uit Nederland. Ik vroeg me af of ze de film had gezien. Ondertussen liepen we naar haar woonkamer. Ze vroeg of we iets te eten wilde. Natuurlijk sprong Niall meteen op en liep met haar mee naar de keuken. "We should call paul to get us out of this." zei Louis. "We can wait with calling paul, don't you think she is very nice?" "Jes she looks nice to me but why do you wanna stay? A lot of girls in this world are very nice. We can't visit every nice girl in this world and stay the whole day." "But don't you remember her? She was in the movie! With her friend. I wanna know who the people in our movie are." zei ik. Louis keek bedenkelijk maar dan kon hij zich blijkbaar toch iets herinneren. "Ow! She is the girl who was with her friend and had one direction writen on her forehead. What did she said? I think it was something like: thank you one direction! i love you sooo much." zei louis. Nee louis je hebt het fout. ze zei WE love you sooo much, maar om dat hardop te zeggen... Dat leek me toch niet heel slim. Ik zag dat Zayn diep na aan het denken was, maar hij leek zich niks te herinneren. Liam kon haar wel weer heel goed herinneren. "okey, we stay for a while, and say that paul is very busy and can't pick us up, oke? But not for too long, otherwise we get problems with management" "Thnx liam!" ik stond op en gaf hem een knuffel, om daarna weer op de bank te ploffen. Ze kwam weer binnen (Niall met het pak koekjes in zijn hand en blij op en neer springend). Ow, ik snap al waarom niall zo blij is. Ze heeft chocolat chip cookies gepakt. Daar kan je wel mee aankomen bij Niall. "Uhm, girl... can we stay here for a little longer? Paul is very busy so it takes a bit longer..." zei ik en ik probeerde zo gelovig mogelijk te klinken. "Okey, no problem harry!" zei ze. Okey nu was mijn kans om te weten te komen of ze nog directioner is of niet. "How do you know my name?" vroeg ik na een poosje. Iedereen behalve Niall keek me raar aan, omdat hun wisten dat ze een directioner is of was.

heey, weer een hoofdstukje. zou je in de comments willen laten weten of mijn hoofdstukken te kort zijn en wat je er verder van vind. heel erg leuk dat je mijn boek leest!
xxx Joëlle

i will never stop loving him (a dutch one direction fan fic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu