Woooooooooooooohoooooooooooooooooooow!!!!!! Super bedankt mensen!!! Heel erg bedankt! You make my day! Waaaaaaaaat? Denk je nu misschien, maar ik heb gewoon 1k reads gehaald net!!!!! Echt heel erg bedankt dat jullie mijn verhaal lezen en ook voten en commenten!! Ik ben heel blij en heel erg bedankt dat je mijn verhaal nog steeds leest!!! Weet dat je mij heel blij maakt als ik thuis kom en ik achter wattpad ga en zie dat mijn verhaal weer een reads, votes en comments erbij heeft!!!! Ik heb trouwens een kleine vraag, want weet iemand hoe je op je mobiel, dus de wattpad app, plaatjes bij je verhaal kan zetten? Als iemand dat zou willen zeggen graag, want dat betekend dat ik er altijd plaatjes bij kan doen.... Maar echt heel bedankt!
Sander: allemaal gezeur en geslijm!!! luister niet naar wat ze zegt in dit deel, want ze probeert alleen maar te slijmen
Harry: ach sander, jij begrijpt gewoon niet dat ze heel blij is met die reads, omdat je een zeur bent
Julia: Ik ben het helemaal met Sander eens!!! Stom geslijm...
Eefje: Mag ze niet blij zijn dan? Ik durf te wedden dat jij dat niet zou kunnen hoor Sander.
Amy: Zullen we gewoon stoppen met moeilijk doen? We kunnen beter de readers zelf laten beslissen of dit alleen maar geslijm is of niet...
haha, sorry. Dat moest echt even, en omdat ik al was begonnen met typen, kon ik het ook niet meer verwijderen. Dat is de regel die ik met mezelf af heb gesproken, maar ik heb er nu wel een beetje spijt van... maar ik ga weer verder met mijn huiswerk. heel erg bedankt en ik hoop dat er nog veel delen van dit verhaal gaan komen.
xoxoxoxoxoxox Joëlle
JE LEEST
i will never stop loving him (a dutch one direction fan fic)
FanfictionEefje word gepest op school, maar wat gebeurt er nadat haar hele leven in een keer veranderd? stopt het pesten of wordt het erger? en heeft ze wel het recht om verliefd te zijn?