GÜNÜMÜZ-
Xx: "Neden herkes senin peşinde Amy? Neden Lycan’lar seni istiyor? Seni bu kadar özel yapan ne?Anlat. Anlat yoksa..” İlk gördüğüm turuncu gözleri. Sonra yarı kurda dönerek sivri dişlerini gösterdi.
Amy: "Tamam. Peki. Size her şeyi en başından anlatıcam.” Sandalyeden kıpırdayamıyordum. İpler bileğimi çoktan morartmıştı ve her hareket edişimde daha çok canım yanıyordu. Anlatmaya başladım her şeyi. En başından..
GEÇMİŞ-
Beynimin içinde ötüp duran sinir bozucu sesi duymamla aniden yatakta doğruldum ve göz bandımı kafama geçirip alarmı durdurdum. Aslında Bu sese çok şey borçluydum. Çok terlememe neden olan kötü bir kabustan uyandırmıştı beni.
Hemen bir duş alıp üstümü giyinmeye başladım. Tişörtümü giyinirken aynada sağ böbreğimden göbeğime doğru gelen doğum lekem gözüme takıldı. Beş tırnak izi. Ne acayip demi?
Annemin ve Peterın kahvaltıya çoktan başladığını gördüğümde acıktığımı hissettim ve bende masaya oturdum. “Günaydın tatlım” Gülümseyerek bende günaydınlarımı sundum. Koca evde ikimiz yaşıyorduk evet. Bir de ara da bizde kalan annemin sevgilisi Peter. Babam mı..? Hiç bir fikrim yok..
Annem "Yine mi kabus gördün Amy?” diye söze girince Peter ve annem huzursuzca yerilerinde kıpırdanıp kaçamak bir bakış attılar birbirlerine. ”Nerden anladın?” Suçüstü yakalanmış gibi hissetmiştim. Ne olursa olsun. Bu kadının gözünden hiçbir şey kaçmıyordu.
Annem avcumun içine gösterdi. Sanırım kabus görürken elimi yumruk yapıp sıkmışımtım. Tırnaklarım avcuma batmıştı ve kan izleri vardı.”Bu gün psikoloğuna gidiyoruz Amy.” İtiraz etmeye lüzum yoktu. Nasıl olsa işe yaramayacaktı.
Psikoloğa geldiğimizde hiç bekletmeden Bay Roden beni içeri aldı. ”Kabuslar tekrar başlamış Amy?” Gözlerimi kaçırdım. ”Maalesef” Önündeki kağıtlarla uğraşıyor bir yandan da benimle konuşuyordu. ”Anlatmak ister misin?” Korkulu gözlerle ona baktığımda anlatmaktan başka çarem olmadığını anlamıştım.
A:”Çok net değildi aslında. B-bir kız. Ormanda yalın ayak yürüyordu. Boynuna bir şey olmuştu ve kan akıyordu. Az sonra hızlıca koşup bir hayvan yakaladı ve kanını emmeye başladı.” Bunları söylerken duvarda bir yere odaklanmış gözümü bile kırpmadan konuşuyordum. Başımı Mr.Roden’a çevirdiğimde Gözlerinin maviliğine odaklanmıştım.
Mr.Roden:”Amy bana doğruları söyle. Kızın boynu neden kanıyordu?” Gözleri doğruyu söylemem için ısrar ediyordu. ”Isırılmıştı.” Hızla bana baktı. ”O kız kimdi Amy?” Seslice yutkundum ”B-bendim.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kan
VampireMasallar hayal ürünüdür. Peki ya Efsaneler? Yaratıklar? Zombiler? .. KAN EMİCİLER vs KÖPEKLER .. Efsaneye göre Vampirler ve Kurtadamlar düşmandır. İlk adımı karşıdan bekler Kuralı çiğneyeni çiğnerler. Vam...