İki Kişilik Aşk

453 26 4
                                    

Söylediklerinin anlamını sonradan idraak ederek gözlerimi pörtletmiş, 'şaka yaptııım ahahah' demesini bekliyordum ama kahretsin ki çok ciddi görünüyordu.

Hızla Harry'e baktığımda o da benim gibi bir tepkiyle babama bakıyordu. Ona baktığımı farkettiğinde benden gözlerini kaçırdı. Tekrar babama döndüm ve "Ama baba ben Harry ile birlikteyim ve o bir kurt. O dediğin nasıl olabilir?" Umursamazca omuz silkti "Ayrılmak zorundasınız yani. Ama yok Harry seni başka birinden olucak çocuğunla kabul edecek kadar yüce, alçak gönüllü biriyse orasına karışmam tabiki." Her ne kadar Harry'e bakamasam da, ellerini yumruk yaptığını hissedebiliyordum. Hızla ayağa kalktım. "Unut bunu! Başka biri yok! Melez bir çocuk daha yok! Harry var! Sadece Harry!"

Harry

Alex babasına karşı söylediği sözlerin ardından hızla ayaklandı ve kolumdan tuttuğu gibi oradan uzaklaşmaya başladık.  "Onunla kaçmana izin vereceğimi mi sandın Amy!" Peter'ın bu sözlerinin ardından Amy acıyla inledi ve olduğu yere diz çöktü. Yara izini tutuyordu. Peter yanımıza yaklaştı ve Amy'nin hemen yanına diz çökerek "Bu kalkanın içinde olduğun sürece benim sözümü dinlemek zorundasın kızım. Yoksa daha çok acı çekersin!" Şefkat gösterir gibi saçını okşadı "Zayn." Herkes duyuyordu konuşmaları. Amy acı içinde "Ne?" diye inledi. "Zayn baba olmak için çok uygun bir vampir kızım."  Hadi amaa! Bu nasıl bir babaydı böyle? Kızının istemediği bir vampirle zorla bir çocuk yaptıramazdı ya..

Liam'ın gözlerinin içine bakarak az sonra ne yapacağımı anlatmaya çalıştım ve anladığında gözlerini endişeyle açıp mecbur bir şekilde kafasını salladı. Boğazımı temizledim ve yanlarına çöküp Amy'nin kolunu kavradım. "Şeey Peter, Zayn'in bir çocuğu olmasını ve amca olmayı çok isterim tabii ama bu şanslı kızın Amy olduğunu pek sanmıyorum." dedim ve Amy'i sırtıma alıp hızla kalkandan çıkmamızın ardından Amy'nin acısı durmuştu ve yara izinin kendine gelmesiyle sırtımdan indi ve olabildiğince uzağa gitmeye çalıştık.

*.*

Nereye geldiğimiz hakkında en ufak bir fikrimiz yoktu. Bir ormanın içinde küçük bir kulubedeydik ve tek bir battaniyeye sarılmış, şöminenin önünde kurulmuştuk ve  şiddetle esen fırtınanın arasından süzülen yağmurun dinmesin bekliyorduk.

Amy'i başını omzuma yaslamıştı. İstediği tek şey normal bir genç kız olup,  sevgililerinden ayrıldıktan sonra depresyona girmek ve sadece çikolata ile beslenmekti. Ama şu normal insanların kullandığı 'hayat şartları' gibi kısa bir genelleme, bizim için de geçerliydi.

Ağlamaklı bir ses tonuyla bana seslendi. "Bak Harry, seni sevdiğimi ve daima seveceğimi biliyorsun. Bende senin beni sevdiğini biliyorum. Ne kadar imkansız bir aşk yaşadığımızın farkındayım ve bu ekşın benim hoşuma gitmiyor değil -hafif kıkırdamalar- Ama, ama olur da eğer bir gün sıkılırsan ve bu tempodan yorulursan, sadece bana söylemen yeterli. Benim üzüleceğimden korkup içinde yaşatma nefret duygularını lütfen-" devam etmesine izin vermeden sözünü kestim. "Bak Amy,  seni ne kadar sevdiğimi biliyorsan, seni asla bırakmıycağımı da bilmen lazım. Asla! Sen Aşksın Amy! Senden nasıl sıkılırım? Aşkı tüm tadıyla yaşıyorum sende ve unutmadan söyliyeyim bir kurt olarak yorulmam zor güzelim" dedim göz kırpmamın ardından bu kadar hızlı ve açık konuşmamı beklemiyor gibi çenesi aşağı inerken kaşları havaya kalkmıştı.

Şaşkınlığı geçtiğinde dudaklarıma ufak bir öpücük kondurdu ve eski halimizi aldık ama yine birşeylerden emin olamamış gibi soru sormaya devam etti. "Bana senden başkası yok Harry. Senden başka kimse olmıycak hayatımda. Eğer -dedi. kısa biran durdu ve devam etti- vazgeçersen benden-" . " Unut bunu Amy! Senden vazgeçmiycem!" Biraz düşünür gibi gözlerini kıstı. "Susta bi dinle! Eğer olurda birgün benden vazgeçersen, ben aşkımı tek başıma yaşatabilirim. Biliyorsun bu güç var bende" dedi ve kıkırdadı. Haklıydı. O, gerçekten güçlüydü. Ama bir türlü hayatı boyunca ona dert olacağıma kendini inandıramamıştı hala. Yüzünü avuçladım ve gözlerimi gözlerine diktim.

"Bak Amy,  aşkını tek başına yaşayamazsın.  Çünkü hiçbir kalp, tek başına yaşayamaz aşkını. Severken hiçbir yürek, hiçbir insan yalnız değildir. Ölümdür yaşanan tek başına Amy! Aşk iki kişiliktir.."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 31, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Melez KanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin