Büyülü Ay~

871 38 6
                                    

       HARRYNİN AĞZINDAN..:

Tamam. Belki biraz sert tepki vermiş olabilirim. Fazla bağırdığımı sonra farekederek bir küfür savurdum ve korkudan ağlayan Amye sarıldım. Titriyordu. Kokusunu içime çektim ve ellerimi yüzüne yerleştirerek gözlerime bakmasını sağladım

H:"Amy. Şu haline bi bak. Gözlerine. Dudaklarına. Vücuduna.. O senin sonunu getirecek Amy. Onu istememi bekleme benden. Lüt-"

A:"Daha fazla dinlemek istemiyorum Harry." Diyerek ellerimden kurtuldu. 

Az sonra yanımıza geldiğinde elinde bir bardak vardı. Tam oturacaktı ki Bardak elinden kayıp yerde paramparça oldu. Hemen yanına koştum. Ve belinden tuttum

H:"Amy. İyi misin?"

A:"İyiyim Harry merak etme."            Hayır iyi değilsin Amy. 

** GECE ** AMYNİN AĞZINDAN..:

        Salonda tek başıma karanlıkta pencerenin kenarına oturmuş  İçeriyi aydınlatan cılız ışığım Ay'ı izliyordum.   

Bembeyazsın.. Tertemiz.. Mükemmelsin Ay. Ne güneş gibi gözü yakıyor.. Nede yıldız gibi sadece etrafını ışıklandırmıyorsun..  Herkesi düşünüyor O bembeyaz ışınlarından herkesi nasiplendiriyorsun. Ne kadar cömertsin Ay.. Tek bir kelime etmeden konuşuyorsun. Vampirlerden.. Kurtadamlardan.. Herkesten daha güçlüsün. O koskocaman karanlıklarla dolu geceyee güneş gibi doğuyorsun..  Kurtadamları delirtiyor. Vampirleri saklıyor.. İnsaları etkinde bırakıyorsun.. Ne kadar Büyülüsün Ay..

Arkadan gelen bir sesle Ay'dan gözlerimi çevirip karanlıkta dolaştırdım gözlerimi. O da neydi öyle?..  Ay'ın ışığının uğramadığı karanlık köşeye doğtu ilerledim.. 

Arkamdan biri hızla geldi ve ağzımı kapadı.. Benden daha güçlüydü sanırım. Karşı koyamıyor sadece bağırmaya çalışıyordum.. Başlarda tek amacının beni öldürmek olduğunu sanıyordum. Sonra amacının ne olduğunu kulağıma şunları fısıldayınca anladım..:

"Demek hamilesin Amy. Hemde bir kurtadamdan öyle mi? Beni hatırlamıyorsun demi? Ben senin iki yılınım Amy. Hatırlama zahmetine bile girmediğin koskoca iki yıl.. Neler yaşamış olabiliriz bi düşün. Geçmişin izlerini taşıyan bilinçaltınla Yüzleşmeye hazırmısın?. Sen hatılramasan da İki yılın izleri halaa var üzerinde Amy.. Burdaa (Boynuma dokundu) Burda (Pençe izime) ve burda Amy (Biraz durdu. Arkamı dönmeye çalıştım. Tek görebildiğim Bal rengi gözler) (Ve en son karnıma dokundu) Her insanın yüreğinde karanlık bir kuyu vardır ve öldürmek insan olmayanların en doğal hakkıdır Amy"   Karnıma birşey sapladı ve ağzımı bırakıp hızla gitmesiyle çığlığım bütün evde yankılandı.. 

Dizlerimin üstünde karnıma giren şeyi tutuyordum.. Ay'ın ışığı karnıma vurduğunda bunun küçük bir kazık olduğunu gördüm.. 

Bu bal gözlü adamın amacı beni öldürmek değildii.

Melez KanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin