N-ne? Amy. Hamile olabilir mi? Eğer hamileyse ben? Ben baba mı oluyorum yani? Ben bunları düşünürken Amy'nin gözlerini açmaya çalıştığını gördüm ve hemen elini tuttum. "Bana ne oldu böyle?" Liam yalnız konuşmamız gerektiğinin farkında olduğundan bir bahane uydurup gitti.
"Amy söyliyeceklerim hoşuna gitmeyebilir. Ama bunu bilmek zorundasın. --Onay verircesine kafasını salladı-- Hamile olabilirsin Amy." Gözleri büyüdü ve tam birşey söyleyecekken durdu. Ne diyceğini bilmiyor gibiydi. Ne söylenmesi gerekiyor ki zaten.. "Amy eğer gerçekten hamileysen. Onu almamız gerekiyor." Sert bir bakış atarak karnını tuttu. "Amy o senin sonun olabilir. " Sinirle masadan kalktı. "Hayır! B-ben onu istiyorum!"
Artık herşey kesindi. Liamın içgüdüleri sağolsun Amy'nin hamile olduğunu biliyorduk. Hemen farketmeseydik belki de çok geç olabilirdi. Şuan sadece Amy'ii ikna etmemiz gerek.
Gözlerinin kırmızı eskisi kadar parlamıyordu artık. Hatta mavileşmeye bile başlamıştı. Dudakları kurumuştu ve nefes almakta zorlanıyordu. Sanki.. Ölüyor gibiydi.. "Amy. Yeter artık. Şu haline bak. Dahaa ne zamana kadar erteleyeceksin. Liamın yaptığı şu ilacı içte kurtulalım şundan!" Kaşlarını çattı "Saçmalamaa Harry. O benim bir parçam. O senin bir parçan. Nasıl böyle konuşursun? Onu nasıl sevmezsin?" Hızla kollarından tutup ayağa kaldırdım ve dirseklerinden tutup sarstım. " O Şey seni öldürüyor Amy. --Karnını göstererek-- Ve sana zarar veren bir şeyi sevmemi bekleme!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kan
VampireMasallar hayal ürünüdür. Peki ya Efsaneler? Yaratıklar? Zombiler? .. KAN EMİCİLER vs KÖPEKLER .. Efsaneye göre Vampirler ve Kurtadamlar düşmandır. İlk adımı karşıdan bekler Kuralı çiğneyeni çiğnerler. Vam...