HARRYNİN AĞZINDAN..:
Bir çığlık duymamla hemen uyandım ve yataktan kalktım. Aşağı inene kadar bu çığlığın sahibinin Amy olmaması için Tanrıya dualar ediyordum.. Aşağı indiğimde diğerleri çoktan inmişti. Yerde kanlar içinde yatan Amyi görünce daha da hızlandım ve Amyi kucağıma aldım..
Liam:Çabuk kanepeye yatır. Bende malzemelerimi getireyim." dedi ve hemen gitti.
Şaşkınlıktan ve korkudan hiçbir şey diyemiyordumm. Karnında bir kazık vardı. Bu onun ölümüne sebep olabilirdi. Onun ve karnındakinin. ..
Yoksa istemediğimi bildiği için kendini öldürmeye mi kalktıı..
Hepsi benim suçum! Kahretsin!
Liam az sonra geldiğinde Amynin yanına diz çöktü ve bana kaçamak bir bakış attı. Ardından Kazığın 1mm üzerine ellerini açık şekilde tuttu. Tıpkı Amynin hamile olup olmadığını anlamak için yaptığı hareket gibi..
Amaa bu defa yaşayan birşeyler bulması için dua ediyordum.. Tabiki o çocuğu istiyorum. Baba olmayı.. Ama bu Amy zarar görmeden olmalıydı..
Liam olumsuz anlamda kafasını salladı ve hızla kazığı çıkarttı..
Kazığın çıkmasıyla Amy gözlerini açtı ve sanki yıllardır nefes almıyormuş gbi solumaya başladı..
Ellerini kazığın tamda girdiği yerde tutu ve ağlamaya başladı..
A:"B-bebeğim?" Teker teker gözlerimizin içine bakıyordu. Olumlu birşey dememizi bekliyordu. Yaşıyor dememizi.. En son benim gözlerime baktı. Ona sarıldım ve saçlarını öpmeye başladım. Daha çok ağladı.. Beni ittirdi ve..:
A:"Umarım istediğin olmuştur Harry."
H:"Amy böyle söyleme. Ben de çok üzüldüm. Görmüyormusun?"
Liam:"Kimin yaptığını biliyor musun Amy?"
A:"Hayır. Ama önceden kesinlikle tanıyordum.. Unuttuğum birisi.. Ama birşeyden eminim.. O iki yılda neler yaptığımı bilen tek kişi."
AMYNİN AĞZINDAN..:
Ortamda bir sessizlik olmuştu.. Sanırım buna Fırtına Öncesi Sessizlik deniyordu..
Yaz günü çıkan fırtınayıda hesaba katarsak evet. Tamda öyleydi.. Birde arada gidip gelen ışıklar.. Korku filmini aratmıyordu..
Işıkların tekrar gitmesiyle yine karanlıkta kalmıştık..
Bir an.. Çok kısa bir an.. Bir korku hissettim.. Bu korkuyu en son küçüklüğümde tek başıma yattığımda çakan şimşek sayesinde hissetmiştim. Aniden bir şimşek çaktı ve aydınlattığı yerde bir adam gördüm. Bal gözleri yine parlıyordu. Evet. Bebeğimi öldüren adam.
Harry:"Bir sorun mu var tatlım?" Sert bir bakış attım ve yeniden bahçeye baktım. Bu sefer hiçbirşey yoktu. Hızla kalktım ve Harryde benle aynı anda kalktı.
A:"Sakın peşimden gelme Harry" Geri oturdu.
Bahçeye çıkar çıkmaz her tarafım yağmur yüzünden ıslanmıştı. Etrafa bakıyordum. Birşey bulabilmek için. Bir kanıt.
Tam bunları düşünürken yerde birşeyin parladığını gördüm. Hemen oraya gittim ve elime aldım. Bir kolyeydi. ÜZerindeki simgenin ne anlama geldiğini anlamasamda bir anlam taşıdığı çok açıktı..
Tekarar içeri girdiğimde ortalıkta kimse yoktu.. O bal gözlü adamın alkışlayarak bana doğru geldiğini gördüm. Ve arkasında iplerle bağlanmış Harry Lou Liam Zayn ve Liamı..
"Beni Harry için mi terk ettin Amy? Bir köpekçik için mi? (Sinir bozucu bir kahkaha attı) Hiçbirşey hatılrmadığına inanmamı bekleme Amy. Sadece bilinçaltının sana oynadığı oyuna kapıldın o kadar. Beni unutman imkansız. Onu sevmiyorsun ( Harryi gösterererek) Bana bak! Gözlerimin içine! (Elleriyle yüzümü tuttu ve ona bakmamı sağladı.. Gözlerine..Görmek istedim. Gerçekten..Ama gözlerini öyle öfke bürümüş kii.. Gerçekleri görmeme engel oluyordu.. Az sonra yüzümde olan elleri bileklerimi tuttu ve bu canımı acıtıyordu.. Dudaklarımı öpmeye kalktığında geri çekildim. Bu onu sinirlendirmiş olacakki Gözleri aniden buz rengini aldı ve vücudunda mavi şeritler dolaşmaya başladı. Işıklar gelip gidiyor Şimşek kızgınca çakıyordu.. Ben halaa gözlerinde takılı kalmıştım..) Senin içinde hala biraz ben var Amy. Ve kalbinin bir köşesindee bu notalar halaa saklı.. (Gözlerini kapadı.. Kanepenin arkasında kullanılmamaktan toz tutmuş piyano üzerindeki kanlarla beraber çalmaya başladı.. Sorun şu kii.. Piyanoyu çalan kimse yoktu.. Korku dolu gözlerimi tekrar tanımadığım adama çevirdim.. Kapalı olan gölerini açtı ve çekici bir şekilde gülümsedi.. Tanrıım! Nesin sen?)
(Piyanoda çalan şarkı MultiMed. şarkının başları)
UMARIM BEGENMİŞSİNİZDİR. EN AZ 4-5 BÖLÜM SONRA FİNAL YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM. LÜTFEN OKUYAN HERKES GÖRÜŞLERİNİ BİLDİRSİN. ONLARA İHTİYACIM VAR. TAKİPTE KALIN. :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kan
VampireMasallar hayal ürünüdür. Peki ya Efsaneler? Yaratıklar? Zombiler? .. KAN EMİCİLER vs KÖPEKLER .. Efsaneye göre Vampirler ve Kurtadamlar düşmandır. İlk adımı karşıdan bekler Kuralı çiğneyeni çiğnerler. Vam...