HARRY-
Amynin vücut ısısı tekrar yükselmişti. Kucağıma alıp aceleyle eve gittim. Kanepeye yatırdım. Liam hemen bir ilaç geitridi. "Ateşiği çıktığında bir ilaç yapmaya çalıştım Umarım işe yarar." de ve iğneyi koluna geçirip mavi sıvıyı vücüduna verdi. İlacın gücü 1-2 dakika sonra kendisini gösterdiğinde Amynin damarları iyice belirginleşti ve kapalı olan gözleri birden açıldı..
Gözleri KIRMIZI değildi. MAVİ de değildi. Gözleri TURUNCUydu. Benim ki gibi. Liamınki gibi Louisin ki gibii..
Ama bu imkansız. Bir vampirin gözleri nasıl olur da Turuncu olabilir ki? Hepimiz korkan gözlerle birbirimize bakıyorduk.. Amy'e tekrar baktığımızda gözleri eski halini, kırmızıyı almıştı.
LİAM-
Hepimiz Amynin tekrar gözlerini açmasına sevinmiş bir o kadar da az önceki olay yüzünden şaşırmıştık. Çocuklardan izin alıp bu işi araştırmaya labarotuvara indim. Vampirleri ve Kurtadamları araştırdım..
Saatlerce bilgisayarın başındaydım ama bir tek bilgi bile bulamadım.. En son aklıma Büyükbabamın bana armağan ettiği efsanelerle dolu kitap geldii. Dolapların üstündeki evrak çantasının içinden çıkarttığım tozlu kitap bayaa eski gözüküyordu.. O kadar eski kii sayfasını çevirirken bile yırtılmasından korkuyordum.
Vampirlerin kandan tiksinmesii.... Değil
Vampirlerin çocuğu olması... Değ- bi dakika! Amynin annesi bir vampirdi. Belki burda bir şeyler bulabilirim..
"..Doğanın koyduğu Vampirlerin çocuğu olmaz kuralına karşı gelen nadir vampirler bulunmaktadır. Çocuğun annesi veya babaı vampir ise babaı yada annesi insan olmak zorundadır. Bu durumda çocuk yarı insan yari vampir olarak hayatına devam edebilir.. Şayet Anne vampir Baba kuurtadam ise.. Ortaya çıkan melez çocuk Yarı vampir Yarı kurt olur. Bu çocukların yaşama yüzdesi diğerlerinle oranla daha azdır...."
Eğer Amynin babası bir kurtsa.. O zaman Amy..?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kan
VampireMasallar hayal ürünüdür. Peki ya Efsaneler? Yaratıklar? Zombiler? .. KAN EMİCİLER vs KÖPEKLER .. Efsaneye göre Vampirler ve Kurtadamlar düşmandır. İlk adımı karşıdan bekler Kuralı çiğneyeni çiğnerler. Vam...