Harry, "Zayn kapat çeneni!" bağırarak kolumdan tuttu ve beni içeri sürükledi. -kesinlikle benden bir şeyler saklıyorlar.-- İçeri geçtik ve yine oturmaya başladık. Zayn o çekici bakışlarından kaçmak pek mümkün değildi. --Bu kadar yakışıklı olmasan boynundan ısırıp kanını içebilirdim Zayn Malik..!--
"Harry gerçekleri bilmek istiyorum" Kısa bir göz kaçırıştan sonra konuşmaya başladı. "Amy az öncede söyledim. Bunları şimdi bilmen doğru olmaz. Hem yaran tekrar kanar ve tekrar ateşin yükselebilir. Onları tekrar yaşamak istiyor musun.?" Bu çocuk beni caydırmayı çok iyi biliyordu. Kahretsin! Ama bu sefer olmaz kıvırcık.
"İstiyorum.! Kafamdaki sorularla yaşayamam Harry! Hem ateşim yükselirse tekrar buzlu suyun içerisine yatırırsını-" Zayn sözümü kesti "Sonrada Harry'le öpüşürsün demi?" Saçma bi işaret yaparak şaşkınca Zayn'e baktım. "N-ne diyosun sen?" Hıla ayaklandı "Küvet diyorum, Harry diyorum, öpüştünüz diyorum.." Ani bir hareketle Harry'e döndüm. Hiç bir tepki vermiyordu.
"Bu kadar yeter..! Ben gidiyorum.." diye bağırdıktan sonra dışarı çıktım. Peşimden geliyorlardı. Hızlı koşup onların gözünden kayboldum ve bir ağacın tepesine çıkıp aşağıdan gelen denizin dalgasını dinlerken aynı zamanda Ay'ı izliyordum.. Ve gözlerimden akan sıvı.. Durun sizden önce ben söyliyeyim. Evet vampirler ağlayamaz. Ama bana kural yok! Çünkü ben.. ben.. Sahi ben neyim.?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kan
VampireMasallar hayal ürünüdür. Peki ya Efsaneler? Yaratıklar? Zombiler? .. KAN EMİCİLER vs KÖPEKLER .. Efsaneye göre Vampirler ve Kurtadamlar düşmandır. İlk adımı karşıdan bekler Kuralı çiğneyeni çiğnerler. Vam...