Amy tam bir şey söyliyecekti k,i olduğu yere bayıldı. Onun fikri ne olursa olsun. Ben onun yanmasını bekleyemezdim. Hemen yırtık tişörtünü ve altındaki şortunu çıkarıp kucağıma aldım vücudu mükemmeldi kendime hakim olmaya çalıştım ve küvete götürdüm.
Vücudunun ısısı daha da artmıştı. Küvetin içinde daha önce hiç görmediğim kadar buz vard (TeenWolf takip edenler bilir) Peşimden diğerleride geliyordu. Küvete yatırır yatırmaz içindeki buzlar erimeye başladı ve çocuklar daha fazla buz koyuyorlardı. Az sonra Amy uyandı. Konuşmakta yine zorluk çekiyordu. Titreyerek konuşuyordu.
"B-burası ç-çok s-soğuk" Dudakları mos mor olmuştu. Başını okşadım ve "Biraz daha dayan Amy" Ama beni dinlemiyordu vampir içgüdüsü sadece küvetten çıkmaya odaklanmıştı ve dişlerini göstermeye başlamıştı. Hepimiz Amy'i küvete itiyorduk ama o hepimizden güçlü olduğu için çok zorlanıyorduk.
Liam bana bakarak "Onu içerde tutacak bir güce ihtiyacımız var." dedi. Ne demek istediğini anlamıştım yada benim işime öyle geliyordu. Amy kan ve buz dolu küvetin içinde çığlıklar atıyor, onu kurtarmamız için yalvarıyordu.
Çenesinden tutup ellerimi yanaklarıına bastırdım, gözlerinin içine baktım kıpkırmızıydı ve hiç düşünmeden dudaklarına yapıştım. 5 saniye. Sadece 5 saniye o şekilde kaldık ve dudaklarımız ayrılıp gözlerime baktığında kırmızı gözlerine yerinde artık mavilik vardı. Çok halsiz olduğu için başını göğsüme yasladı ve artık küvetin içinde çırpınmıyodu.
Neydi şu vampirlerin göz rengini değiştiren 3 madde?
*Ağlamak.. *Acı.. *Aşık olduğu adama bakmak..
AMY-
Kendime geldiğimde küvetin içinde olduğu kadar olmasada üşümüş hissettim. Bir yatakta yatıyordum ve Harry ile burunlarımız birbirine değiyordu, eli yaramın üzerindeydi. O uyumuyor bana bakıyordu. Ayağa kalkmak için harekete geçtiğimde Harry bunu engelledi. "Nee?" diye çıkıştım. "Biraz daha dinlenmen gerekiyor" Ona halaa sinirliydim. "Elini üzerimden çekersen belki biraz dinlenebilirim." Kafasını salladı, onunla birlikte kıvırcık saçları da sallanmıştı. "Olmaz. Yaranın sıcak kalması gerekiyor." Ne kadar ısrar edersem edeyim bunun fayda etmiyeceğini anladım.
Sessizce hepimiz salona dizilmiş oturuyorduk. Sıkıldığımıı anlatırcasına oflayıp pufluyordum ama kimse aldırmıyordu. Hızla yerimden kalkıp mutfaga gittim peşimden gelen Zayni hesaba katmamıştım tabiki.
"Böyle olmak nasıl bir şey Amy? Sırlarla dolusun?" Bardağı tezgaha bıraktım. "Ordan bakınca çok çekici gözüküyor demi?" Sırıttı. "Burdan bakınca tek çekici gözüken şey sırların değil." Cevap vermedim. "Geleceği görebilmek istermiydin ? Yanıma yaklaştı. "H-hayır." "Imm." sesi çıkartarak gözünü kıstı ve düşünür gibi yaptı. "Peki, geçmişini bilmek ister miydin Amy?" Bu nasıl bir soruydu böyle? Kolumdan tutup kulağıma eğildi "Hiç bir şeyi hatırlamıyorsun değil mi Amy?" fısıldadı. Gözlerinin içine baktığımda göz bebeklerinde kendimi görmüştüm, korkuyu hissetmiştim adeta.
Zayn'in tam dudaklarıma yapışacağını düşündüğüm anda Harry "Zayn" diye bağırdı ve hipnotize olmuş kırmızı gözlerinden kurtuldum. "Şuan öğrenmesi kötü bir fikir." Ukala bir tavırla "Bence vakti geldi Harry. Geçmiş. Belkide çok geçmemiştir?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kan
VampirMasallar hayal ürünüdür. Peki ya Efsaneler? Yaratıklar? Zombiler? .. KAN EMİCİLER vs KÖPEKLER .. Efsaneye göre Vampirler ve Kurtadamlar düşmandır. İlk adımı karşıdan bekler Kuralı çiğneyeni çiğnerler. Vam...