HARRY-
Yavaşça dudaklarına yaklaştım ve öpmeye başladım. Karşılık veriyordu. Ellerim tişörtüne gitti ve üzerinden sıyırıp yere attım. Sonrada ben çıkardım.
Sabah uyandığımda Amy hala uyuyordu. Kollarımda. Göğsümün üstünde. Tenini hissetmek çok ayrı bişey. "Günaydın" Yeni uyandığı için gözlerini daha açamıyordu. "Günaydın prenses" Çarşafı vücuduna doladı ve ayağa kalkıp üzerine giymeye başladı. Birden elini karnına götürdü diğer elini de ağzına ve lavoboya koştu. Bende hemen peşinden gittim tabi. Klozete eğilmiş kusuyordu. Ama kırmızı? Kan kusuyordu? Bu ne demek oluyor? "Amy iyi misin?" diyerek kolundan tuttum .:"H-harry ben i-" sözünü bitiremeden kucağıma bayıldı.
Hemen Liamın yanına götürdüm. Amy'i masaya yatırdım ve neler olduğunu bir bir anlattım. Önce gözlerini açıp ışıkla baktı. Damarları kırmızı olmuştu. Sonra dişlerine baktı. Sivri vampir dişlerine.. Ve kasılmaktan morarmış vücuduna.. Elini Amy'nin karnının üzerinde tuttu ve gözlerini kapatarak birşeyler hissetmeye çalıştı.. Yaşayan birşeyler..?
Liam gözlerini açtı. Bana bir şeyler sormak ve sormamak arasında kaldığını hissedince "Sor hadi?" Biraz daha durdu ve sonra dayanamayarak sordu. "Harry siz dün.. Amy'le birlikte mi oldunuz?" Bu sorunun altından ne çıkacağını merak etmiştim doğrusu. "E-evet?" Derin bir nefes verdi ve başını ovaladı. "Emin değilim Harry. Ama Amy hamile olabilir. " ve devam ettii "Ve eğer hamileyse.. Bu onun sonu olabilir..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kan
VampireMasallar hayal ürünüdür. Peki ya Efsaneler? Yaratıklar? Zombiler? .. KAN EMİCİLER vs KÖPEKLER .. Efsaneye göre Vampirler ve Kurtadamlar düşmandır. İlk adımı karşıdan bekler Kuralı çiğneyeni çiğnerler. Vam...