Herkes şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Şaşırmaları çok normal çünkü bir kurtadam tarafından ısırılıp vampir olmak.. Sizcede imkansız değil mi?
Belki bu bir lanettir. Şahsen seçme şansım olsaydı.. Normal biri olmayı seçerdim. Biliyorum. Size çok banel gelebilir. Ama gerçekten. İnsanların kanını içmek Çok ta mükemmel bişey değil. Berbat bişey..
İnsanların dişlerimi gösterdikten sonraki yüz ifadelerii.. Çok acınası.. O kanı o anda canın çektiyse elinden hiç birşey gelmez. İçmemek için dayanmaya çalışırsın. Kokusunu almamak için Burnunu tıkarsın ama boşuna.. Gözlerinin rengi kırmızı olana kadardır her şey. Sonra.. Sen zaten ölüsün.
Vampirlerin gözleri hep kırmızı mıdır diye sorcaksınız şimdi banaa. Hayır.!
Aşık olduğu adama bakarken.. Gerçekten bir acı hissettiğinde ve Ağlarken.. Kendi renklerine döner gözleri. Sadece bu durumlarda gerçek bir insana benzerler. Her yerde kırmızı göze rastlamıyoruz değil mi.?
Liam Louis ve Harry yalan söylemediğimi biliyorlar. Zayn ve Niall da aklımdan geçenleri okuyabildiklerinee göre.. Bana inanmama gibi bi durum söz konusu bile olamazdı.
Lycan-Kurtların liderleri ve Volturi-Vampirlerin lideri. Bu iki farklı, birbirleriyle geçinemeyen ırkta benim peşimdeydi. Tek hedefleri bendim. Onlara göre, özel bir çocukmuşum, vampir güçlerinden hariç daha birçok özelliğim olduğunu söylüyorlar. Ama boş laf bunlar. Hayat bana özel! Kendi ırkım bile beni öldürmeye çalışıyor.!
Bunların arasında sadece Harry beni yakalamayı başardı. Ama neden onu gördüğümde yara izim ağrımaya başladı bilemiyorum.. Sırlarla doluyum..
Önce bir öksürük tuttu ve sonra Kalbimin hızlı çarpmaya başladığını hissettiğimde hızlı ve yüksek nefesler almaya başlamıştım. Boğuluyor gibi hissediyordum. Bilmeden astım hastası falan mı olmuştum yoksa.. Gözlerimi yere odakladım ve bir perde gibi şeritler gözümün önünden geçmeye başladı.. Ölüm şeridi dedikleri bu muydu yoksa.? Zaten ölü olan ben.. Gerçekten ölüyor muydum..? Bunun gibi saçma düşünceleri kafamdan atıp, nefes almaya çalıştım. Beşide etrafıma dizmiş beni kurtarmaya çalışıyorlardı. Evet. Beni öldürmek isteyen beş şahıs.
Boğulma riskim yetmezmiş gibi yara izim de acımaya başlamıştdı ve kanadığına eminim. Bahsettiğim şu perde de bir şeyler hareket ediyordu. Sanki bir film gibi.. Umarım hemen biter çünkü kalbim daha hızlı çarparsa nefes alamayabilirdim. İplerden kurtuldum ve yere kapaklandım. Ama gözüm hala yerdeki bir noktada kilitliydi. Daha önce hiç bu kadar güçlü ve halsiz hissetmemiştim. Son gördüğüm kendimi tutamayacak hale gelmem ve başımı Harrynin dizlerinin üstüne bırakmam..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kan
VampireMasallar hayal ürünüdür. Peki ya Efsaneler? Yaratıklar? Zombiler? .. KAN EMİCİLER vs KÖPEKLER .. Efsaneye göre Vampirler ve Kurtadamlar düşmandır. İlk adımı karşıdan bekler Kuralı çiğneyeni çiğnerler. Vam...