Hala sarılıyorduk.. Kalbinin atışını burdan hissedebiliyordum.. Az sonra ayrıldık ve tekrar eski halimizi alarak oturduk.. Liam birşey ler bulmaya çalışıyordu. Kurt olduğumu kanıtlaycak bir şeyler..Bulmasına imkan yok. Çünkü öyle birşey yok! olmaz! olamaz! olmamalı!
Etrafında dolanmaktan sıkılarak durdu ve "Ben şu kitaba bir daha bakayım" diyerek kitabı almaya gitti ve hemen geldi.."Bak buraya bir liste yazmışlar. Yarı Kurt Yarı Vampirlerin özellikleri... 1-)Vücut ısıları kurtların ısısı kadardır. 2-)Bir vampir yada kurttan daha güçlüler. Zaynden çabuk iyileşmiştin. (Kafamı salladım) 3-) Kan içemezler.. En son ne zaman beslendin Amy?" Gözlerimi düşünür anlamında kıstım. "Beni kaçırdığınızdan beri beslenmiyorum" Kitabı kenara koydu. "Bi nedeni var mı peki?" Kafamı salladım. "Yoo.. Yok. Canım istermiyor." Herkeste bir sessizlik oldu. Liam az sonra geleceğini söyledi ve dışarı çıktı..
Sessizliği bozan Zayn oldu. "Gerçekten çok mu istiyorsun?" Gözlerimi kıstım. "Neyi?" dedim kafamı ona çevirerek. "Normal biri olmayı. Çocuk yapm-" Lou sözünü keserek, "Aslında anneside bir vampirdi ama o ço-" Niall'da Lou'nun sözünü kesmişti. "Kapa çeneni Lou!" diyerek bir yastık fırlattı.
Bu hareketlerine çok gülmüştüm. Kurtlar. Dişleri ve tırnakları uzuyor. Tüyleri çıkıyor ama hala çocuk gibiler.. Zayne bakarak devam etmesini istediğim bir bakış attım. O da gülümsedi ve devam etti..
"Normal biri olmayı. Çocuk yapmayı Kocanla bir kafe işletmeyi?" Gülümsedim. "Ve onun omzunda ölmeyi.. Evet. istiyorum.." Harry tam birşey diyecekti kii Liamın gelmesiyle konu değişti. Elinde bir tavşan vardı. Bana uzattı.."Eğer bunu içersen bir kurt olmadığın anlaşılır Amy. Bekliyorum." Tereddür ederek ölü tavşanı aldım. "T-tabi. Her zaman yaptığım şey sonuçtaa." İnanmıyorum.. İçemiyorumm.. Ama Liama kanıtlamak için mecbur içmeliydim.
Dişlerim tavşanın derisine girdikten sonra ağzıma gelen metal tadı hissetmemle lavaboya gidip kusmam bir olmuştu.Neler oluyoor? Liam iddialı bir tavırla "Sana ben demiştim demiycem Amy ama ben sana demiştim." Nasıl yanii? Ben bir vampirim. Ve aynı zamanda bir kurt muyum? Sinirden ağlamaya başlamıştım. Harry teselli amaçlı "Yapmaa Amy. Bu kadar kötü olan ne?" Birşeyler söyleyecekken, "Harry b-be-n"
HARRY-
Yine hızlı nefes almaya başlamıştı. Ama bu sefer çok kötü değildi. Yine terliyordu. Kucaklayıp odaya çıakrdım. Yatağa yatırdım. Omzuma yattı. Gözleri kapalıydı. "Harry ben neden böyleyim?" Saçını okşayarak geriye attım. "Çünkü hayat olduğu gibidir Amy. Olması gerektiği gibi değil.."Alnına bir öpücük kondurdum. "Hayır!. Çünkü hayatın sınavlar hep kazıktır Harry. Çünkü Ucubenin tekiyim.." Dudağına dokundum. "Sakın bir daha kendine böyle birşey söyleme Amy." dedim.
Tişörtümü sıkıyor sıkıca sarılıyordu bana. BANA? Dudaklarını benimkilere yaklaştırdı. BENİM? "Beni hala seviyor musun Amy?" Evet anlamında kafasını salladı. "Peki sen. Beni istiyor musun Harry?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kan
VampireMasallar hayal ürünüdür. Peki ya Efsaneler? Yaratıklar? Zombiler? .. KAN EMİCİLER vs KÖPEKLER .. Efsaneye göre Vampirler ve Kurtadamlar düşmandır. İlk adımı karşıdan bekler Kuralı çiğneyeni çiğnerler. Vam...