Sen bir vampirsin. Yani öylesin demi?

1.2K 56 2
                                    

Gözlerimi açtığımda hala Harrynin dizlerinde ama kanepede yatıyordum. Ayıldığımı farkedince hepsi kafama üşüştüler. Harry telaşla "İyi misin Amy.? Az önce noldu sana?" Alnımı elimle ovuşturarak kanepede oturdum  ve "Az önce ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yok. Ama bir şeyler gördüm. Bir ormanın içinde büyük bir ağaç vardı. Bu ağacı dahaa öncede görmüştüm. Dibinde uzun bir masa. Etrafında siz ve yaşlı bir adam. Bir çeşit kurtlar sofrası. Birde ben vardım. Konuşuyorduk. Bu kadar."

Herkes yine o korku dolu bakışlarını attı. Zayn yanıma gelip elini alnıma koymasıyla benden kaçması bir oldu. "N-ne? N-noldu?" Zayn şaşkınlıktan büyümüş gözlerini iyice bana doğrulttu "Amy s-sen bir vampire göre çok sıcaksın?"  Zaynin dediklerinin doğrulunu ölçmek ister gibi Harryde aynı şeyi yaptı ve "Sıcaklığımız neredeyse aynı Amy? Senin soğuk olman lazım. Sen bir vampirsin. Yanii öylesin demi?" 

Sıcaklığım git gide artıyordu ve yara izim tekrar kanamaya başlamıştı. Eğer kan biraz daha akarsa Zayn ve Niallın burnuna gidebilirdi. Tekrar hızlı nefes almaya başlamıştım ama bu sefer kalbim hızlı attığından değil. Bir vampirin sıcaklığı bir kurdun sıcaklığına gelirse derisi yanabilir. Bu korku vardı içimde. Neden böyle oluyorum ki. Normal bir insan olmam imkansızdı, kabul. Bari gerçek bir vampir olabilsem. 

Zayn kokumu almış gibi bana yaklaştı ve kıpkırmızı gözlerini kıpkırmızı gözlerime dikti. Boynumdan terler akıyor yaram daha fazla acıyordu. Sanki her dakika o pençe izini takrar çiziyorlar hissi veriyordu. Zayn kokunun nerden geldiğini anladığında gözlerini yara izimin olduğu yere yöneltti ve tişörtümü yırtmasıyla yara izimin ne halde olduğunu GÖRMEMİZ bir oldu. 

Gerçekten berbat gözüküyordu. Yara o kadar açılmışki neredeyse içi gözüküyordu. Neyseki bende bir vampirimdim ki, Zayn yada Niallın bana saldırması olanaksız.

HARRY-

Bu kız nasıl bişey böyle? Değişik rüyalar görüyor. Vampir bir annesi var. Hiç dönüşmemiş ve neredeyse bir kurdun sıcaklığında. Şimdi de böbreğinin üzerindeki pençe izi? 

"Amy bu da ne böyle?" Ateşi olduğu için zorla konuşuyordu. "Bilmiyorum. Doğum lekem sanırım. Bir kurt pençesi." Daha fazla dayanamayacağını tahmin ederek Liam kulağıma "Ben küveti buzla dolduruyorum. O ateşini biraz düzeltebilir." fısıldadı ve gitti. 

Az sonra geldiğinde Liam Amy ile konuşuyordu "Amy bana bak beni dinle --Yüzünü avcunun içine aldı ve ona bakmasını sağladı-- Seni buz dolu bir küvete yatırıp ateşini düşürmeye çalışacağız. Ama düşen sadece ateşin olmayacak. Nabzın da düşecek. Ölümle burun buruna olacaksın Amy. Kabul ediyor musun? Yoksa yanmanı mı bekleyelim?"         

Melez KanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin