Herşeyi hatırlıyorum.. Geçmişi.. Haryynin anlattıklarını ve gideceğimden korkup ta anlatamadıklarını.. Dolu gözlerle bir kez daha baktım Harrynin suratına İçinden konuşuyordu benimle. Onu duyacağımı biliyordu. "Her şeyi hatırladın değil mi Amy? Zaynle neden sevgili olduğunu hatırladın değil mi?" Evet anlamında kafamı salladım. Susarak konuşuyorduk. Gözlerimdeki nefret ona yeteri kadar acı veriyor diye umuyorum..
"Tamam Zaynin beni ısırmaması için benden ayrıldın ve kolay kabullenebilmem için başka bi kız getirdin gözümün önüne. Peki.. Neden o kızla yattın Harry? Eğer sizi basmasaydım bunu hiç bi zaman öğrenemeyecektim belki de.. Ve o gün kaçıp gitmiştim evden. Eğer onları basmasaydım salak gibi aşkımdan ölüyor olacaktım.. Aşk yüzünden ölmez kimse.. Kaza yapar ölür.. Kurşun gelir ölür. Merdivenden düşer ölür.. Ama aşk yüzünden ölmez.. Bunu çok iyi öğrendim Harry.. Öğrenmek zorunda kaldım.. Zayn bile bana senden daha az zarar verdi Harry.. O canımı yaktı. Sen içimi.." cevap vermiyordu. Zaten bir cevapta beklemiyordum.. Zayne dönerek, "Zayn beni hala seviyor musun?"
Yanıma gelip ellerimden tuttu ve beni ayağa kaldırdı. Gözlerimin içine bakarak "Amy bak Harryi tehtid ettiğim günden beri değiştim ben. Çok değiştim. Bekledim hep. Seni. Beni sevmeni.. O günden beri aynı kalan tek şey, Sana olan sevgim.. Hala ilk gün ki gibi ." Elimi kalbinin üzerine koydu ve "O da öyle söylüyor Amy."
2 Yıl önce..;
Hızla evden çıkıp bir ağacın altına oturdum.. Kaçar gibi.. Gerçeklerden.. Gelecekten.. Harryden.. Sevgilisinden Ve Sevgilim Zaynden..
Z:ayn:"Sonundaaa..--nefesini düzenlemeyi çalışıyordu-- Sonunda buldum seni. Tatlım neden evden çıktın? Harry ve sevgilisi nasıl tanıştıklarını anlatıyordu.." Ters bir bakış atarak ayağa kalktım. Yanına yaklaştım ve tehtifkar bir ses tonuyla "Benim.Yanımda.O kızdan. Ve Harryden. Bahsetme Zayn." Yüzünü buruşturdu "Neden bunu sorun yapıyorsun Amy? Büyütecek birşey yok ortada. Siz eskiden segiliydiniz ve Harry seni terk etti. Artık benim sevgilimsin ve o kıza olan nefretine anlam veremiyorum.." Alayla sırıttım ve "Bak Zayn evet sevgilin olabilirim. Ama sana şu ana kadar hiç seni sevdiğimi söylemedim. İçimi yakıyor Zayn.. Onları öyle görmek.. Çok zor.." Evet ağlıyordum.. Ve Zayninde gözleri doldu..
"B-benim için de zor Amy. Seni onun için ağlarken görmek.. Canımı yakıyor.." Yanına yaklaşıp, yüzünü avuçladım. "Zayn üzgünüm. B-ben.. Onu seviyorum.. --Elini kalbime götürdüm ve-- o da öyle söylüyor.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kan
VampireMasallar hayal ürünüdür. Peki ya Efsaneler? Yaratıklar? Zombiler? .. KAN EMİCİLER vs KÖPEKLER .. Efsaneye göre Vampirler ve Kurtadamlar düşmandır. İlk adımı karşıdan bekler Kuralı çiğneyeni çiğnerler. Vam...