#1

1.8K 161 8
                                    

Seděl jsem v pokoji a umíral nudou. Po chvíli nic nedělání jsem se zvedl a znuděně se došoural do obýváku, kde se na gauči váleli Jimin s Jungkookem a hráli Street Fightera IV. Jako většinou, Jungkook i tenktokrát vyhrával a dával Jiminovi pěkně na prdel. No, Jimin mu to vracel tím, že do něj v reálu sem tam kopnul nebo hlasitě zakňoural, či zavřískal, aby ho Jungkook nechal, aby se alespoň zvedl ze země.

Mě nikdy ta hra moc nebavila, ale jakmile se začalo sázet a říkat, že jsem srab, vždycky jsem nejmíň Jinovi v tomhle nakopal prdel. Většinou i Rapmonovi a občas Sugovi, ale to jen v případech, kdy během hraní usínal. Suga jinak prohry nesnášel. Proti Jiminovi jsem většinou nevyhrál, protože on měl celou tu hru zmáknutou asi tak dobře, jako Jungkook. Možná on o něco víc. A proti Taehyungovi jsem nehrál už vůbec! Ten parchant dokázal podvádět i ve hře, kde to je skoro nemožné!

"Je na dnešek něco v plánu, nebo ne?" zeptal jsem se a tím na sebe upoutal Jiminovu pozornost.

"Prej máme volno, volala manažer," odpověděl mi a chvíli potom, co se otočil zpět k obrazovce televize, začal kopat do Jungkooka a celkem nahlas nadávat, protože mu za tu malou chvíli, co mi odpovídal, stihl sebrat půlku života.

Jen jsem protočil očima a vydal se do kuchyně, kde Jin vařil něco k obědu.

"Co to bude?" zeptal jsem se, nálada se mi docela zlepšila, jakmile jsem ucítil tu krásnou vůni toho něčeho, co se nacházelo v hrnci.

"Rýže a k tomu zelenina s masem," odpověděl mi Jin a věnoval se krájení mrkve.

"Supeeeer," zaradoval jsem se a odešel zase pryč.

Nohy mě donesly do pokoje, který jsem sdílel s Taehyungem. Taehyung byl teď někde pryč ve studiu, říkal něco o tom, že by chtěl zkusit napsat písničku a pak se spolu se Sugou a Rapmonem vytratili.

Zavřel jsem se do pokoje a lehl si na postel. Z nočního stolku jsem si vzal svůj mobil a začal jen tak brouzdat po netu. Nějak jsem zatoužil po tom,si s někým psát. S někým neznámým.

Klikl jsem na první gay seznamku, která mi vyjela a na malý okamžik zaváhal. Vážně tohle chci?

Takhle, o tom, že nejsem na holky jsem věděl už docela dlouho. Moji rodiče to přijali celkem v klidu a já jim za to byl neskutečně vděčný. Kluci ve skupině to nevědí, nejspíš to moje chování berou jako součást fanservice. A taky je pravda, že já prostě miluju skinship.

A i kdyby to věděli, nedokážu si představit, že bych s některým z nich měl nějaký vztah. Jsme jako bratři, to by byl incest, nemám pravdu?

Nakonec jsem rozklikl odkaz se stránkou a zaregistroval se. Zadal jsem si nějaké přihlašovací jméno, podle kterého by mě nemělo být poznat. Přihlašovací jméno jsem si dal: "JHS94" a jméno, které se bude zobrazovat lidem, kteří uvidí můj profil bylo "ball of sunshine".

Samozřejmě, že viděli obě dvě jména a některým, kteří by možná mohli být až moc zažraní fanoušci, by to mohlo přijít možná až moc nápadné a začaly by různé spekulace, ale jako kdyby na nás už tak nebylo dost úchylných povídek.

Jen jsem projížděl různé profily, které se objevili na zdi a tiše se zaradoval, když mi přišla první zpráva.

"Ahoj, jak se máš?:)"

Usmál jsem se jak největší blbeček a rychle napsal odpověď.

-"Ahoj, docela to jde, jen umírám nudou, a ty?:)"

"Taky tak :( Celý den je dneska takový unuděný."

-"Ahh! To mi povídej! Myslel jsem, že umřu! Ještě ke všemu si mě doma nikdo nevšímá a já fakt nevím, jak se zabavit."

"Jdi hrát videohry :D Ty baví každého xD"

-"Mě ani moc ne... občas si zahraju, ale že bych to sám vyhledával? Ne-e :D Spíš to hraju z donucení xD"

"Taky mám takového kamaráda :D"

-"To fakt? :D"

"Myslíš, že bych lhal?"

-"Neznám tě..."

"Pravda xD"

-"Řekni mi něco o sobě prosím :3"

"A co bys chtěl vědět?^^"

-"Tak já nevím, třeba kolik ti je a tak :D"

"Fajn, no tak je mi 20. Narodil jsem se v Daegu a stále se tam vracím za rodiči, ale kvůli práci jsem teď po většinu času v Seolu. Rád sleduju různá anime, seriály, cokoliv. Tak nějak celkově miluju filmy :3 a ještě si rád čtu a občas si i ve volném čase zpívám. Teď je řada na tobě :D"

-"Woooh, teď mi dost připomínáš kamaráda! :o No, tak mě je 21 a jsem z Gwangju, ale taky jsem teď v Seoulu, skrz práci :D Miluji tanec. Je to pro mě tak trochu únik z reality, jinak žádné velké záliby nemám. Jak dlouho už jsi v Seoulu?"

"Ohh!! Ty mi taky připomínáš kamaráda :D je to až děsivé! No, teď už to bude skoro šest let, a ty?"

-"Taky mi to přijde děsivý, ale i vtipný :D Uhhh, něco málo přes sedm let:D"

"To je docela dlouho! :3"

-"Já vím, ale docela mi to tam doma chybí :D"

"Mě taky ^^ :/"

-"Hele, promiň, ale budu muset jít, kamarád mě volá na večeři!^^Tak se uvidíme později?:D"

"Závidím ti! Já tady celej den dřu a ty dva frajery, co tady mám si koupili kafe a jídlo nikde! Tak si pro něj budu muset zajít sám :( jo, okay, potom se ozvi ^^ A dobrou chuť :* "

Tiše jsem se zachichotal nad tou pusinkou, co mi poslal v poslední zprávě a pak se zvedl z postele.

Skoro vybitý mobil jsem připojil na nabíječku a odešel do kuchyně, kde už na mě čekalo Jinovo lahodné jídlo. Nemohl jsem si pomoct, ale jediné, na co jsem dokázal myslet, byl ten kluk.

Tohle bude ještě hodně zajímavé...

A/n: Have you ever feel like a shit?

Yaah, ani nevím, jak se mi to povedlo dopsat. Trošku vám tady umírám, tak když se delší dobu neozvu, jděte se kouknout do Pardubic na hřbitov.

Pokud se ovšem najde někdo, kdo by byl tak 'laskavý' a nechal mě pohřbít.

Spíš hledejte nějakou mrtvolu někde u cesty, okay?

Bye, bye ~

Sexting || VhopeKde žijí příběhy. Začni objevovat