#19

865 109 7
                                    

Nějak se stalo, že jsme si s Taem psali každý den. Dneska už to budou tři měsíce od toho, co jsme si napsali první zprávu.

"Krásné tříměsíční výročí!!!!:* :D"

Nad tou zprávou jsem se zaculil jako blbeček. Věděl jsem, že jsem tomu chlapci naprosto propadl. Až mě děsilo, jak moc mi na něm záleželo a já nemohl v klidu usnout, aniž bych mu  minimálně jednou za den nenapsal.

-"Yaaay! Nemůžu uvěřit, že už je to tak dlouho!"

Odepsal jsem a hodil si nohy na Jimina, aby se mi lépe sedělo. Jimin seděl kousek přede mnou a měl ramena v té správné výšce.

"Hoseoku, měníš si někdy ponožky?" zakňoural a zacpal si nos.

"Pffffffu," odfrkl jsem a nohy přemístil na Jungkooka, který seděl vedle mě. 

Nějak se mi povedlo se tam zkroutit a překvapivě... bylo to i vcelku pohodlné. 

"Asi půjdu spát," kývl jsem na ostatní. 

"Dobrou," popřál mi Taehyung a já se na něj jen usmál. 

S ostatními jsme si popřáli dobrou noc a já následně odešel do postele. Už jsem byl ve svém pyžamku s Iron manem, které mi Jungkook několikrát ukradl, ale já si ho statečně vybojoval zpět. 

Zalezl jsem si pod peřinu a vrátil se zpátky na seznamku.

"Copak děláš?" 

-"Hřebelcuji svého jednorožce:D"

-"Dělám si prdel:DDD"

- "Už ležíím ^o^a ty?:D"

":DDDDDD  Koukám na televizi, ale ten film je dost nudnej xD"

-"Na co koukáš?:D"

"Chůva v akci... hraje tam Jackie Chan, ale tohle je můj nejméně oblíbený film s ním xD"

-"Yah! Na to jsme taky dneska koukali:D Kluci to měli puštěné ještě předtím, než jsem šel do postele:D"

"Lol xD Taková náhoda... kamarád před chvílí odešel spát a ty jsi psal, že už jsi v posteli :"D"

-"Je to děsivý, už:DDD"

"Jo, taky si myslím, ty jo:D"

-"OMG:D"

"Co máš na zítřek v plánu? Je neděle:D"

-"Vím, co je zítra za den:DD My doma máme kalendář:D"

"Jsem si na sto procent jistý, že ho nepoužíváš, protože to neumíš:D"

-"Teď jsi odhalil mé tajemství!!! O_o"

":ooooooooooooo"

- ":"DDDDD"

"Neboj, nikomu to neprozradím..."

-"Jsi tak zlatý<3"

"Ale mám podmínku..."

-"Já věděl, že ty tři tečky na konci věty nebyly jen tak... xD"

"xDDDD"

"Je čas na sextiiiing é.é"

-"Zlatííčko... copak ti to ráno nestačilo?:D"

Sexting || VhopeKde žijí příběhy. Začni objevovat