#11

955 129 22
                                    

A/N: Hoseok je kurzívou a tučně a Taehyung jen Kurzívou^^ snad se v tom lépe vyznáte^^

Probudil mě rychlý beat, který se ozval z reproduktoru. 

Unaveně jsem se posadil a promnul si oči. Včera jsem musel usnout. Zděsil jsem se, když jsem viděl svůj odraz v zrcadle. Protáhl jsem se a syknul bolestí. Záda mě bolela snad ještě víc, jak včera zadek.

Natáhl jsem se pro ovladač od rádia a vypnul ho. Místnost se ponořila do nepříjemného ticha. 

Vypadá to, že to hrálo celou noc. 

Zívl jsem a jako správné prase jsem si nedal ruku před pusu. Znechuceně jsem sledoval svůj odraz v zrcadle.

Můj telefon ukazoval teprve šest  hodin ráno. 

"Arghhhhhh," zahučel jsem.

Mohl jsem ještě spát! Ale, jakmile se jednou probudím, už neusnu a nezáleží na tom, jak dlouho jsem spal. A zvlášť, když se budu snažit, abych usnul, tak to nepůjde.

"A ne a ne a ne!" 

Jako bych slyšel Taehyunga, který se vztekal. Ten den si pamatuju doteď. Bylo to před dvěma lety a s Taehyungem jsme měli dojít do skladu pro baterky, když vypadla elektrika. 

Jenže hádejte, kdo je srab?

A hádejte, kdo tam se srabem nechtěl jít?

Tenkrát se mě tím dost dotknul, protože už jsem se na to i psychicky připravil a svítil jsem si mobilem na cestu. 

Nakonec jsem tam šel sám a na ostatní sral. Byl jsem naštvaný, doteď jsem to Taehyungovi neodpustil, protože jsem se fakt bál.

Zvedl jsem se ze země a přemístil se na menší gaučík, kde jsem se pohodlně uvelebil.

Zapnul jsem WiFi a přihlásil se na seznamku.

Hned mi začal mobil pípat, jak mi chodily nové zprávy.

"Huh?"

"Proč se omlouváš?"

"Seokie?"

"Stalo se něco?"

"Jsi v pořádku?"

"Jo...asi máš hodně práce a já jen otravuji, co? :x"

"heyyy"

"Už to bylo několik hodin, co jsi tu byl..."

"Jsi v pořádku?"

"Chceš si o tom promluvit?"

"Prosím Seoku..."

"Snad jsi v pořádku."

"Chybí mi si s tebou psát a to si nepíšeme jen pár hodin :("

"Asi nemá cenu spammovat, že?"

"Stejně neodpovíš..."

"Udělal jsem něco?"

"Odpověěěěěěěězzzz!"

"No táááák! Je jedna ráno a ty pořád nic..."

"Proč mi neodpovíš?"

"Vrať se zpět!"

"Zlatóóóóóó!"

"Daddy pojď seeem<3"

"Prdele,  promiň!"

Sexting || VhopeKde žijí příběhy. Začni objevovat