#9

1K 130 11
                                    

"Hoseok dneska není nějak ve svý kůži," slyšel jsem Namjoona, který mluvil k ostatním.

Všichni jsme už byli na natáčení. Měli jsme zahrát emoce deprese, únavy, zoufalství a naštvání.

Nevím, buď mi to nešlo, nebo mi to šlo až příliš dobře, protože se mě už několik členů ptalo, zda-li jsem v pořádku.

Vždy jsem řekl, že ano.

Ale byla to lež.

Rozhodně jsem nebyl v pořádku. Taehyung se zdál naprosto v pořádku, ale já na to musel stále myslet. Proč?! Proč se to stalo?

Chápu, na sex, jako kpop Star prostě není čas a když je a dostane se to ven... Je z toho akorát průšvih.

Ale i tak. Dělal to se svým kolegou a kamarádem, tak jak může být tak v pohodě? Copak na to nemyslí?

Chvílemi, když se koukal do svého telefonu, vypadal trochu ustaraně. Nejspíš si psal s rodiči.

Jsem si jistý, že se mu stýská. Stejně tak, jako nám všem. Sice se to snažíme nedávat najevo, ale je to tak. Stýská se nám. Ale vzhledem k tomu, že se blíží náš comeback a my musíme natočit videa, nahrát songy a naučit se zbytek choreografií, není možné se dostat zpátky domů.

O víkendu bychom normálně měli mít volno, ale nemáme, protože musíme makat. Jsme teď lehce pozadu, protože jsme měli ty dva dny volna, ale není to nic vážného.

Prostě jen nesmíme dělat chyby a všechno se zvládne.

Tichounce jsem si povzdechl. Teď byla ráda na mně, abych šel natočit své části.

Vstoupil jsem do místnosti se zrcadlem a začal jsem tancovat. Na tváři se mi usadil bolestný výraz skrz ten zadek.

"Stop!" zahulákal režisér, "výborně Hoseoku, ten výraz je opravdu skvělý! Moc dobře to hraješ!"

Jo, nechte si ojet prdel od Taehyunga a budete to hrát úplně stejně jako já.

Radši jsem ale mlčel a poděkoval. Uhnul jsem pryč a přemístil se do místnosti, kde Jimin boxoval.

Natáčení se dalo přežít, ale trénink byl hrozný. Na natáčení kluci natáčeli různá videa, takže jsem musel nahodit svůj hopeful smile a dělat kraviny s nimi.

Bylo to vyčerpávající.

A Taehyung neustále koukal do svého mobilu.

"Tae? Vypadáš ustaraně, děje se něco?" zkusil jsem to nakonec, když jsme byli sami.

"Ne, nic. Jen mi osoba, pro mě celkem důležitá neodepisuje," odpověděl a mobil schoval do kapsy.

"Ahhh, kdyby něco, jsem tu pro tebe," zazubil jsem se na něj.

"Díky, hyung. Kdy jedeme?"

"Za pár minut," odtušil jsem a vzal si svou tašku s věcmi.

"Dneska natočíme to dance practice k Danger? A pak bychom teoreticky mohli mít den volna..." navrhl Taehyung.

"To je dobrý nápad, ale už je deset večer."

"Prosím! Chci to mít z krku!"

"Mě to je jedno, domluv to s leaderem a ostatními."

Hned na to, Taehyung odešel z místnosti pryč. Upravil jsem si tašku na rameni a následoval ho. V autě jsem si zalezl k okýnku a do uší nacpal sluchátka.

Kluci se na něčem asi domlouvali, protože jsem sem tam slyšel nějaké to slovo.

Nakonec jsme dance practice natáčeli ještě ten večer. A dokonce se povedlo. Sice až na pátý pokus, ale povedlo se!

V autě jsem spal. Vzbudil mě Jin, když už ostatní byli pryč.

"Hej Hoseoku, dneska jsi vážně nějaký divný..." začal.

"Děkuju," protočil jsem očima nad jeho poznámkou a sluchátka uklidil do tašky.

"Nechceš mi říct, co se děje?"

"Co by se mělo dít?" nechápal jsem.

"Normálně se takhle nechováš, takže se něco muselo stát ..." nedal se.

"Nic se sakra nestalo! Proč se musí pořád něco dít?! Sakra, nechte mě už všichni napokoji, sakra!" zakřičel jsem.

Hlas mi přeskakoval, jak jsem byl naštvaný. Vzal jsem svou tašku a zvedl se ze sedadla. Otevřel jsem dveře auta, které jsem vzápětí se silnou ranou zavřel.

Tašku jsem si hodil přes rameno a vletěl do pokoje. Taehyung tam nebyl. Byl jsem za to rád, protože se mi do očí tlačily slzy.

Copak nechápou, že jim to nechci říct? Co je na tom tak těžkého k pochopení?

Zalezl jsem si do postele a zachumlal jsem se do peřiny. Dneska půjdu na prasáka, no. Pro jednou se nic nestane.

Hlavu jsem zabořil do polštáře a z mých úst se vydral vzlyk. Nechtěl jsem, ale nešlo to.

Slyšel jsem, jak se dveře otevřely. Musel to být Taehyung. Zacpal jsem si pusu rukou a nechal slzy, aby mi volně tekly po tváři. Když budu mít štěstí, nevšimne si mě.

"Hoseokie?" promluvil do ticha.

Neodpovídal jsem.

"Hoseokie já vím, že nespíš," řekl otráveně a šel ke mně.

Zavřel jsem oči a rychle se schoval pod peřinu.

"Hoseoku nedělej blbosti," zkusil to znovu a pokusil se peřinu odtáhnout.

Pevně jsem ji držel a skoro jsem ani nedýchal.

"Hoseoku," zavrčel naštvaně.

O co mu sakra jde?!

Než jsem se stihl vzpamatovat, Taehyung ze mě stáhl přikrývku a vyděšeně na mě koukal.

"Nic neříkej," dostal jsem ze sebe a on mě bezeslova uvěznil ve své náručí.

Nevydržel jsem to a nanovo se rozplakal.


A/n: nerada to takhle ukončuju, ale nemám na vybranou :D

Zbytek musíme nechat na další díl ^^

Docela jsem si pohla, co?:D začala jsem to psát ještě včera v práci a panebože. Můj šéf je fakt borec:D

Lepšího jsem si vážně nemohla přát.

Je mrtě ukecanej a děsí mě, kolik toho o něm vím xD taky je trapný, že mu tykám a ta starší paní, co tam je se mnou mu vyká:D

Ale tak... Práce mě baví, ale už jsem měla několik trapasů, když jsem se ztratila v kanclu, když jsem hledala koš a majitel kanceláře se mi jen smál xD

Ale asi si všimli, že jsem nováček, tak mi všechno řekli a tak:3

A už nám svou kartu :'3 takže si můžu běhat po kancelářích jak se mi zachce :D okej, to zase nemůžu, protože mám šéfa celkem za prdelí:D jen včera jsem ho viděla snad pětkrát xD a pak za mnou šel do pánské šatny, kde jsem uklízela a začali jsme kecat o festivalech xDD ví co je anime! Nebo se alespoň tváří, že to ví:D
No a pak jsem vytírala jako Jimin v Boy in luv a on tam zase přišel o.o bylo to trapný xD
A prej se na mě zase v pondělí možná přijede podívat xD a ještě!!! Jsem běžela na MHD, protože mám ještě jednu brigádu, ale MHD nejelo, tak jsem letěla na druhou zastávku, ale tam taky nic nejelo:D tak jsem čekala na další, co jelo za půl hodiny. A tu brigádu jsem si zařídila až na pondělí. No a projel kolem mě šéf a za chvíli mi zvoní mobil a hádejte kdo? Šéf! A ptal se mě, jestli mi to kvůli němu neujelo :D ale bylo to sladký yaahhh:D a vymyslela jsem další dvě povídky, které brzy budou k nalezení na blogu ^^
Woooh, dlouhý výkec:D bye bye! ❤

Sexting || VhopeKde žijí příběhy. Začni objevovat