#17

979 121 31
                                    

VAROVÁNÍ: 30+? ALE NE VÍC, TO BYSTE PAK UŽ MOHLI MÍT INFARKT xD

JSEM SI ŘEKLA, ŽE KDYŽ JE TO SEXTING... TAK BY TAM NĚJAKÝ MOHL BÝT, ŽE?:D Přiznám se, byla bych mnohem radši, kdybych to mohla psát anglicky, protože zrovna z těchto věcí bych z ájiny odmaturovala za jedna :"D Myslíte, že mě nechají mluvit o gayích? *-* :"D OMG I'm gross, stop meh.

- - -

Otevřel jsem oči. Vedle mě bylo prázdno. Taehyung byl už určitě na nohou. Rozhlédl jsem se po pokoji. Podle chybějícího ručníku u něj na skříni jsem usoudil, že bude ve sprše.

"Ahh, Hoseoku, jsi vzhůru," zazubil se Namjoon, když vtrhl do pokoje. 

Docela jsem čekal, že ještě ty dveře vyrazí z pantů nebo tak něco. Ani bych se nedivil, kdyby mu zůstala klika v ruce nebo cokoliv, ale co mě udivovalo bylo to, že se nic nestalo.

"Volal manažer, že dneska máme dorazit až na třetí," oznámil mi a pak zase odešel z pokoje.

Vydal jsem ze sebe zvuk podobný, "hmm, okay," a poté se zase zachumlal do peřinky. 

Vytáhl jsem mobil, který se válel pod polštářem - ani si nepamatuju, že bych ho tam včera dával - a otevřel seznamku. 

-"Ahuuuuj!*-*" 

Napsal jsem Taemu a přitom se zachichotal jako malá školačka. 

"Ahooj:3" 

Odpověď přišla téměř okamžitě. 

-"Jak se spalo?:3"

"Naahhh, úplně skvěle!:D Co ty?:3"

-"Jooo, mě taky tak:D"

"Yaay:3 Co děláš?" 

-"Přemýšlím nad ranním sexem:D"

-"Lol"

-"Dělám si prdel xD"

"Připravuješ si svou prdel pro mě?:3"

-"Yaaahhh:D"

"Připrav se pro mě, babe é.é"

-"Ano, daddy."

"Awwwhh:D"

-"No ty vole:D"

"Už jsi vlhký?:D"

-"Možná...:D"

"Máš hezké nohy... ale víš, jak by vypadaly mnohem lépe?"

"Obmotané kolem mého pasu, zatímco do tebe budu pomalu pronikat."

"Jsi tak úzký, Seoku."

"Tak úzký."

-"To byla lamérská pickup line:D Yaah, miluju, jak se dokážeš takových úchylností chytit:D"

"Jo, když nad tím tam přemýšlím, tak byla:D Yaah, to víš, jsem přirozený talent é.é"

-"Nevím, jestli to je něco, čím by ses měl chlubit :"D"

"Víš, co bychom mohli?"

-"Ne, co?:D"

"Sex po telefonu!"

-"Nebudu s tebou volat:D"

"Prosíííííííííííííííííííííím!!!*-*"

Sexting || VhopeKde žijí příběhy. Začni objevovat