#5

1.2K 140 33
                                    

Do auta jsme se nějak naskládali. Nebylo to zrovna příjemné, ale dalo se to přežít. Taehyung seděl vpředu vedle řidiče, já za řidičem, Jimin a Jungkook vedle mě a úplně vzadu, tedy v kufru, byl Namjoon s Jinem.

Taehyung pouštěl všelijaké písničky, které našel a měl na dance party pro jednoho.

Jimin a Jungkook se k němu občas přidali, sem tam jsem i já udělal nějakou kravinu, ale moc jsem se nepřidával. Nějak jsem na to neměl náladu.

Do kina jsme dorazili celkem brzy. Vzali jsme si roušky a čepice nebo sluneční brýle, abychom se trochu zamaskovali.

Fanoušky a fanynky opravdu miluji, ale občas mají až přehnané reakce.

Došli jsme si koupit lístky na film. Nevím přesně, co to bylo. Neposlouchal jsem je, protože nikdo se mnou nechtěl jít na Hledá se Dori.

Fakt kámoši, tohleto...

Když Namjoon koupil lístky pro všechny, měli jsme ještě dvě hodiny času. Šli jsme projít nějaké obchody a něco málo jsme si koupili. Převážně jsme ale brali jídlo.

V kině jsme byli skoro sami. Pár dalších lidí, kteří seděli na druhé straně sálu.

Rozdělili jsme se na dvojice podle lístků. Nikdy jsme v kině nebyli všichni pohromadě. Bylo to až moc nápadné.

Dnes jsem byl s Taehyungem, Jimin byl s Jungkookem a Yoongim a Jin byl, jako obvykle, s Namjoonem.

Taehyung došel koupit popcorn, já vzal nějaké sladkosti a dvě velká pití.

Doufám, že po té kole nebude Taehyung hyperaktivní, protože já zaručeně budu a to by chudák Jin už nemusel rozdýchat.

"Po skončení filmu se všichni sejdeme u auta, takže žádné zdržování, okay?" oznámil všem Jin ještě předtím, nežli jsme každý šli na své místo v kině.

"Jasně, mami," zašklebil se Jungkook.

Ostatní se jen zasmáli a Jin jen protočil očima.

Poté už jsme se každý vydali na své místo. Já a Taehyung jsme byli až úplně vzadu a u zdi. Nestěžoval jsem si, bylo mé oblíbené místo.

S Taehyungem jsme se chvíli strkali o to, kdo bude sedět u zdi, ale nakonec jsem ho povalil na zem a začal ho lechtat, dokud nesvolil, že tam budu sedět já. Ostatní nás raději ignorovali.

Rychle jsem se z něho zvedl, začal jsem se cítit nějak... Zvláštně. Došel jsem k svému sedadlu, na které jsem se posadil a do držáku na pití jsem dal každému to jeho.
Taehyung si mlčky přisedl ke mně a popcorn položil na zem.

"Ty seš blbec Jimine! S' to vyspal!" zakňoural Jungkook.

A hned na to se strhla hádka, kterou rozesadil až Yoongi, který došel koupit nový popcorn.

Tolik pohybu na něj, na chudáka.
"To jsou fakt paka," zasmál jsem se a Taehyung přikývl.

"Nechápu, jak se jim mohlo povést vysypat ten - a do prdele!" vykřikl najednou a začal sbírat popcorn.

Naštěstí vysypal jen trochu. Stihl jsem udělat jeden facepalm a potom jsem šel na všechny čtyři, abych mu pomohl něco málo sebrat a vrátit do krabice a zbytek zamést pod sedačky.

Většina skončila pod sedačkou, ale nevadí. Čekali jsme ještě dalších deset minut a měli jsme co dělat, abychom nesežrali ten popcorn už teď.

Vytáhl jsem sáček s M&M a společně jsme ho snědli, abychom odvrátili naší pozornost od krabice s popcornem.

Takhle jsme snědli polovinu těch sladkostí, které jsem koupil. Teď už jsme jen upíjeli tu kolu a modlili se, aby ten film už začal.

Konečně dorazili i ti poslední lidé, kteří zde na filmu měli být a pak už jsme mohli začít. Tedy, byli jsme tu fakt brzy.

Sál ztmavl a film začal. Několikrát jsem se setkal s Taehyungovou rukou krabici a musel jsem ji vytáhnout, protože jsem cítil husinu všude po těle, až to hezké nebylo.

Nechápal jsem, co to jako má být.
Ten film byl docela v pohodě, ze začátku. Ukázalo se, že to je nějaký horor, jehož jméno nevím, protože od té doby, co tam brutálně zabili nějakou paní, jsem nedokázal vnímat nic. Seděl jsem, oči chvílemi zavřené, chvílemi otevřené, v těch hodně děsivých (uhm, to byly vlastně všechny) částech jsem si i zacpával uši a co nejhlasitěji žvýkal popcorn.

"Hyung, klid, vždyť to ani není v té nejhorší části," řekl Taehyung a podíval se na mě, když jsem se zrovna snažil schovat do své mikiny.

"Já vás fakt nesnáším," zakňoural jsem, ale asi mě nebylo slyšet přes výkřik z filmu a následné Jiminovo vyjeknutí.

Taehyung odložil popcorn a vzal mě za ruku. Jemně přejížděl palcem přes hřbet ruky a přes klouby.

Bylo to vážně příjemné, ale neuklidnilo mě to a měl jsem z toho zase tu nepříjemnou husí kůži.

Konec filmu byl brzy, ale to už jsem brečel strachy.

Taehyung si toho nejspíš ani nevšiml.

"Hyung!" vypískl hned, jakmile se místnost znovu ozářila.

Nijak jsem mu neodpověděl a raději se napil ze své koly, která mi skoro celá zbyla.

Než jsem se stačil trochu vzpamatovat, byl jsem uvězněný u Taehyunga v objetí. Bylo to příjemné. Ale zvláštní.

Nikdy mi jeho objetí zvláštní nepřišla. Byla pro mě naprosto normální, stejná, jako od ostatních lidí, ale teď... Teď to bylo nějakým způsobem jiné.

"Hyung, byl to jen film," uklidňoval mě.

"Hmmm," dostal jsem ze sebe a odtáhl se od něj.

Vzal jsem si svůj batoh, kelímek s kolou a odešel pryč. Celou cestu jsem byl posraný strachy, ale do auta jsem dorazil v pořádku.

V autě už čekali ostatní a Taehyung dorazil chvíli po mně. Samozřejmě se hned začali vyptávat, jak se nám film líbil a tak. Jen jsem si dal sluchátka do uší a ignoroval je.
Slyšel jsem Taehyunga jak říká: "Ušlo to, ale nějaká komedie by možná byla lepší."

A poté jsem jen zesílil hlasitost právě hrající písničky a zarytě se díval z okénka do tmavých ulic.

A/n: Tak, co říkáte na dnešní díl?

Pamatuji si, že jsem kamarádce řekla, že se v tom kině něco stane. A moc se toho nestalo, ale v dalším díle se už něco konečně stane!

Vhope v posteli, kdo se těší? :D

Každopádně, se omlouvám, pokud tam jsou chyby, protože jsem ten díl měla napsaný za půl hodiny a začala jsem hned, jakmile jsem se vzbudila:D

BTW, zítra to budou nádherné tři roky, co jsou BTS spolu! *-* doufám, že těch let bude ještě mnohem víc, kluci <3

A krásné tři roky, co já poslouchám kpop :D jak dlouho ho posloucháte vy? :3

Jdu se učit matiky a šedesát stran chemie, tak bye bye! :D

Sexting || VhopeKde žijí příběhy. Začni objevovat