#2

1.5K 152 24
                                    

ONO SE TO NĚJAK ZVRTLO SAMO, OKAY? JÁ FAKT NIC! NEMŮŽU UVĚŘIT, ŽE JSEM TO FAKT PSALA ._.

MINIMÁLNĚ TAK 30+ :"DD

"Zítra máme taky volno, nebo ne?" zeptal se Jimin během jídla.

"Nevím, Namjoon neříkal, že by se něco měnilo, takže asi jo," odpověděl mu Jin a věnoval se jídlu na svém talíři.

Já jsem se jen potichu zašklebil, když jsem si všiml Jiminova pohledu, kterým obdaroval Jungkooka. Jungkook mu pohled opětoval a tím vyzval Jimina na další souboj ve Street Fighterovi.

U stolu vládlo nepříjemné ticho. Když tu nebyl Taehyung, Namjoon a Suga, vždycky to tak bylo. Jimin se neměl s kým dohadovat a já si pak z nikoho nemohl dělat prdel. Nervózně jsem se zadkem pošupoval po židli sem a tam. A tam a sem. 

"Tě svědí prdel, nebo co?" zašklebil se na mě Jungkook.

"To, že je ti osmnáct neznamená, že můžeš mluvit sprostě!" upozornil ho Jin a tím si vysloužil protočení očima.

"Nudím se," zakňoural jsem.

"Vždyť jíš..." nechápal Jin.

"Já vím," odsekl jsem, "ale když tu nejsou kluci, tak se nudím."

"Achjoo, já se z tebe zblázním," zaúpěl Jin a vypadalo to, jako by chtěl ten svůj přenádherný obličej nacpat do talíře s jídlem.

Samozřejmě to neudělal, protože jeho obličej je až moc velký skvost a bylo mu určitě líto toho jídla. Ještě jsem si párkrát pošoupal zadek po židli a rychle dojedl své jídlo. Talířek jsem vzal a odnesl do myčky. Vytáhl jsem čistou skleničku a nalil si do ní vodu, kterou jsem rychle vypil a pak zmizel ve svém pokoji. 

Pod polštářem jsem vyhrabal pyžamko s Pikachuem, které bylo Taehyungovo, ale nosil jsem ho já, protože mi to moje Taehyung zapatlal zmrzlinou a protože jsem nechtěl jiné než to moje, donutil mě si vzít to jeho, vzhledem k tomu, že jsme měli úplně stejné.

Ze židle jsem si vzal ručník a odhopkal do koupelny. Už jsem se nemohl dočkat, až si zalezu do postele a budu si psát s tím klukem. 

Rychle jsem se umyl a pak celý natěšený hupsnul do postele. Vzal jsem do ruky mobil a odemkl ho. Měl jsem novou zprávu a byla od toho kluka.

"Až přijdeš... můžu mít otázku?^.^"

-Jsem tu!:D Samozřejmě, ptej se^^

"Jsi fakt gay?"

-"Ehm...jo? Proč jinak bych tu byl?:D"

"Jen se ptám... zahrajeme si Truth or Dare?:D"

-Okayy:D

"A úchylně? é.é"

-"Že váháš!:D"

"Takže, začínám xD Co chceš?"

Zamyslel jsem se. Co vlastně chci? Nemůžu si dát úkol, co kdyby po mě chtěl fotku obličeje? Všechno by se pak mohlo tak nějak posrat. 

-"Pravduuu:D"

"Co tě dokáže vzrušit?"

-"Můj odraz v zrcadle."

(A/n: Tohle je hláška mojí milované Bibi a já jsem si nemohla pomoct a musela jsem jí použít :D Credits to her!:D)

":"DDDD To ti nezávidím. Nepadá ti ruka už?:D"

Sexting || VhopeKde žijí příběhy. Začni objevovat