JSME NA DVACÍTCE DÁMY A PÁNOVÉ (ČTOU TO VŮBEC NĚJACÍ KLUCI? LOL :D)
- - -
"Hobi?" promluvil na mě Seokjin starostlivě."Hmm?" pozdvihl jsem k němu svůj pohled.
"Nevíš, co je s Taehyungem?" zeptal se a rozhlédl se kolem.
Asi nechtěl, aby někdo viděl, že to zase řeší. Všiml jsem si, že poslední dobou je Taehyung dost skleslý. Dost často jsem sledoval Seokjina, jak se s ním pokouší mluvit, ale mladší ho jen odbyl. A ne zrovna hezkým způsobem.
Poslední dobou jsem ani nestíhal chodit na seznamku, takže jsem to nemohl probrat s Taem. Stejně by mi asi neodpověděl, protože říkal, že tam pár dní teď nebude skrz to, že jede za rodiči a nechce trávit dny na mobilu, když je vidí po dlouhé době. Chápal jsem to a neměl jsem mu to za zlé. Asi bych to udělal taky tak.
Jenom... mě to mrzelo.
"Nevím, ale chová se zvláštně," přikývl jsem.
"Za dva dny snědl jen jeden jogurt a pak jsem ho dokopal k tomu, aby snědl pár piškotů, ale víc jsem do něj nedostal. Prej jedl, ale koukal jsem na něj a celý den nevylezl z pokoje."
"V pokoji nic k jídlu nemáme..." nechápal jsem.
"No právě!" přikývl Seokjin, "takže tě vyšlu na misi..."
"A kurva..."
"Nemluv sprostě, parchante! Kolik ti je, hmm?" vyštěkl na mě a já se zasmál.
On se nikdy nezmění.
"Jsem si jistý, že takhle se k nám budeš chovat i když nám bude čtyřicet," protočil jsem očima.
"Nebudu. Protože se toho nedožiju! Se z vás totiž jednoho krásného dne zblázním!"
"Jaké bude zítra počasí? Au!" chytil jsem se za bolavé místo na hlavě, kam mě před několika málo vteřinami Seokjin udeřil pěstí.
Hodil jsem po něm ublížený pohled a pak jsme se začali smát.
"Prostě to přenechám na tobě. Udělej si to jak chceš, hlavně ať začne jíst a vrátí se do normálu, ano? Tobě dost věří a jste si asi nejbližší, tak to nechám na tobě," řekl vážně a já přikývl na souhlas.
"Normálně, když má nějaký problém, tak za mnou přijde, ale nemá cenu, abych ho do toho nutil."
"Jo, na to si najdeš nějakýho vola, jako třeba mě, co?" zašklebil jsem se.
Seokjin protočil očima.
"Zařiď nám týden volna, teď máme stejně po comebacku, tak by to nemusel být problém a do konce týdne bude v pohodě," řekl jsem směrem k Seokjinovi a zamířil do pokoje pro peněženku.
Taehyung ležel na posteli a koukal do stropu.
"Jdeš se mnou?" kývl jsem na něj.
Párkrát překvapeně zamrkal a tázavě se na mě podíval.
"Kam?"
"Uvidíš, to je tajemství," mrkl jsem na něj a on naštvaně nafoukl tváře.
"Nejdu," řekl nakonec a zase si lehl a dělal, že tam vůbec nejsem.
Tohle bude těžší, než jsem si myslel.
Vzal jsem si černou bundu a do kapsy strčil peněženku. Na chodbě na mě čekal Seokjin, aby mi řekl, že to volno je zařízené.
ČTEŠ
Sexting || Vhope
FanfictionJ-hope se jednoho dne přihlásí na gay seznamku, kde se seznámí s moc "milým" chlapcem. Kvůli své popularitě však odmítá prozradit své pravé jméno a proto jede pod přezdívkou "JHS94". Chlapce, se kterým si píše má však blíž, než-li si vůbec dokáže př...