30+, okay?
Je to shit, radši to ani nečtěte >.<Tiše jsem vzdychl a nechal Taehyunga, aby se jemně přisál na můj krk.
"Tae...zítra děláme video, jestli něco bude vidět, přísahám, že tě zabiju," zavrčel jsem a Taehyung se jen tiše zasmál.
"Jak si přeješ," zazubil se a jemně sál můj krk, ale tak, aby tam nezůstal žádný červený flek.
Nemohl jsem uvěřit tomu, že se tohle vážně děje a měl jsem z toho hodně, hodně divnej pocit. Nechápal jsem, že zrovna teď sténám pod mým kolegou, kamarádem...
"Zvedni ruce," pobídl mě Taehyung a chytil lem mého trička.
Udělal jsem tak, jak mi řekl a nechal si tričko přetáhnout přes hlavu. Potom letělo někam na zem. Taehyung přejel prsty po mých svalech na břiše a já se jemně zachvěl.
Přisál se zpátky na mé rty a jazykem si vyžádal vstup dovnitř. Začal jsem se svým rozkrokem otírat o ten jeho. Táhle mi zavzdychal do úst a já se jen ušklíbl.
"Hoseoku, bože," vydechl a jazykem mi kmital až dolů, přes klíční kosti, do které se jemně zakousl a dal pokračoval až k bradavkám.
Jednu promnul mezi prsty a přes druhou přejel jazykem. Prohnul jsem se v zádech a on se mi podíval do tváře. Navázali jsme oční kontakt. Bylo to... Tak zvláštní.
Nevydržel jsem to a zvrátil hlavu dozadu. Zavřel jsem oči a tiše zasténal. Nechtěl jsem, aby nás někdo slyšel, ale už teď mi bylo jasné, že za chvíli to bude horší.
Bylo mi jasné, že Taehyung nepřestane jen u nějaké kuřby.
"Tae, můžeš to prosím urychlit," dostal jsem ze sebe mezi vzdychy.
"Copak bys chtěl, abych dělal? A prosím, teď jsem daddy," odtáhl se a pomalu, až mučivým tempem mi začal rozepínat kalhoty.
Hezky se usadil mezi mé nohy a nechal kalhoty, aby spadly na zem.
"Daddy?" zkusil jsem to, ale on jen pokrčil rameny.
"Jen řekni co chceš," mrkl na mě a opět se naklonil nad mé rty.
"Chci... Chci..."
"Copak?"
"Chci, abys mi vykouřil a pak si mě vzal..." vydechl jsem a cítil, jak mi hoří tváře.
"Jak si přeješ," usmál se Taehyung a naposledy mi dal jemnou pusu.
Byla odlišná od těch ostatních. Takovou pusu jsem snad ještě od nikoho nedostal. Byla tak sladká, jemná a plná citů.
(A/n: Já chci taky pusinku T3T :"DD)
Věnoval mi ještě drobný úsměv a pak se přesunul k mému kamarádovi. Vzal ho do ruky a následně ho vzal do úst.
Zvrátil jsem hlavu dozadu pod náporem té slasti. Už dlouho jsem nic takového nezažil. Tiše jsem vzdychal Taeho jméno a rukama mu bloudil ve vlasech. Sem tam jsem za ně zatahal, což ho ještě víc nabudilo.
Jazykem obkroužil špičku a trošku na ní fouknul. Nebyl jsem daleko k vrcholu a on si toho nejspíš všiml. Dal mi do pusy naslinit prsty a mě hned bylo jasné, že si zítra nesednu a že natáčení a následný trénink bude jedno velké utrpení.
Zrychlil přírazy hlavou a mokrým prstem obkroužil můj vstup. Celý jsem se zachvěl a ještě více roztáhl nohy.
Byl jsem jak nějaká děvka.
Taehyung do mě pronikl prvním článkem prstu.
"Nezdržuj to!" vydechl jsem těžce.
Bolelo to, ale to, co do mě strčí za pár minut, bude něco mnohem většího.
Ani jsem se nenadál a Taehyung už si sundával kalhoty od pyžama.
Rozšířily se mi zorničky, když jsem uviděl jeho 'kamaráda'. Vždyť mě roztrhne napůl!!!
"Připraven?" pousmál se na mě a rukou se začal zpracovávat.
Přikývl jsem a více roztáhl nohy. Zavřel jsem oči a očekával bolest.
"Když budeš chtít, abych přestal, ihned řekni," zašeptal ještě předtím, než mě jemně políbil."Neboj," odpověděl jsem a na polibek jsem mu odpověděl.
Cítil jsem nepříjemný tlak a neskutečnou bolest. Taehyung mě nepřestával líbat a prsty stíral slzy.
Přišlo mi, že to trvalo celou věčnost, než ta bolest trochu ustoupila. Taehyung čekal a jemně pečoval o mé rty. Rukou vklouzl mezi naše zpocená těla a vzal mou chloubu do ruky.
"Bolí to," zašeptal jsem a pevně tiskl oční víčka k sobě.
"Za chvíli to bude dobré, hlavně se uvolni," řekl a pohladil mě po tváři.
"Tobě se to říká," odsekl jsem a jemně pohnul svými boky proti němu.
Už to tolik nebolelo a nechtěl jsem ho nechat čekat. Zdálo se, že pochopil, protože začal přirážet.
"Bože, hyung... Jsi tak úzký..."
Neodpověděl jsem mu a snažil se nějak tlumit své vzdychy.
Netrvalo to dlouho a vyvrcholil jsem. Taehyung se udělal hluboko do mě a jemně si na mě lehl.
"Už se nebojíš?"
Záporně jsem zavrtěl hlavou a trochu se pousmál: "Pojďme spát."
"Jo, jsem fakt unavený," zívl Taehyung, "dobrou."
"Dobrou."
A/n: panebože.
Nemůžu uvěřit, že jsem to napsala.
Kájuš já ti nakopu prdel a tobě taky Lin, ale ty se nesmíš bránit! :"D
Boha. Je to snad ten nejhorší smut ever. Mám z něj fakt blbý pocit. Je to první smut z ich formy a vzhledem k tomu, že jsem hrdý virgin, nevím, jak to popsat.
Lol, to je trapný, měla bych si někoho najít :"D
No, taky jsem dneska byla na jedné akci, protože mi má jedenáctiletá sestra řekla, že bych měla začít žít >×< že nemůžu celý den jen sedět a psát povídky a poslouchat asiaty o.o
So... Donutila mě jít! Chytila mě za nohu a táhla po gauči dolů, dokud jsem nesouhlasila:D smrad je to! Takhle mě vydírat, fuj!
A... Někdy v půlce psaní jsem usnula, takže tam jsou možná nějaké zvláštní věty, ale já se fakt stydím na to, abych si to přečetla a jsem fakt unavená, protože jsem šla pěšky od školy až na Masarykovo náměstí, které asi ani nevíte, kde je pač nejste z Pardubic, ale nevadí :D a ta přítomnost lidí, kteří byli na té akci byla též vyčerpávající... :D
Takže, bye bye a krásný sny ^^
ČTEŠ
Sexting || Vhope
FanfictionJ-hope se jednoho dne přihlásí na gay seznamku, kde se seznámí s moc "milým" chlapcem. Kvůli své popularitě však odmítá prozradit své pravé jméno a proto jede pod přezdívkou "JHS94". Chlapce, se kterým si píše má však blíž, než-li si vůbec dokáže př...