#14

923 116 9
                                    

Tancoval jsem tak dlouho, dokud jsem nelapal po dechu a skoro se plazil po zemi.

V boku mě píchalo a točila se mi hlava. Možná, že jsem měl jít přeci jen spát...

Ale kdybych šel, tak bych nemohl zlepšit své pohyby. Vlastně, jsem byl rád, že jsem mohl zůstat a cvičit.

Snad to zítra bude lepší. 

Došel jsem se do šaten osprchovat, abych to nemusel dělat v dormu. Hrozilo, že někoho vzbudím a to bylo to poslední, co jsem si přál.Všichni tvrdě pracují a zaslouží si odpočinek. 

Vytáhl jsem z kapsy svůj mobil a našel několik zpráv od Taeho. Od Taeho ze seznamky podotýkám. S Taehyungem si většinou píšeme jen občas a to na společné konverzaci, kterou máme s kluky. Jednoduše nás prostě baví spammovat.

"Ahoj?"

"Proč zase neodpovídáš?"

"Slíbil jsi, že se ozveš :("

"Ale neozval jsi se..."

"Ty už mě nemáš rád?"

"No táák!"

"Cítím se fakt hrozně, když tě takhle spammuju a vím, že stejně neodpovíš."

"Achjooo."

"No nic."

"Dobrou noc."

"Hezky se vyspi."

"Už tě nebudu otravovat..."

"Omlouvám se."

Tělem mi projel zvláštní pocit. Nerozuměl jsem tomu a v očích jsem cítil slzy. Tae byl naposledy aktivní před dvaceti minutami. To mi poslal tu poslední zprávu.

-"Strašně moc se omlouvám. Měl jsem noční a úplně jsem zapomněl, že mám mobil. Mám tě rád Tae, jsi můj první a jediný internetový kamarád. Vážím si tě, i když občas naše chaty jsou poněkud... zvláštní. Mám tě rád a nechci tě nikdy ztratit. Doufám, že se jednoho dne budeme moct setkat. Moje práce mi to momentálně nedovoluje, ale snad jednou... A doufám, že tě to teď nevzbudí, když jsi byl naposledy aktivní tak před půl hodinou. Sladký sny Tae <3"

Vydechl jsem vzduch z plic, který jsem během psaní té zprávy zadržoval. Ani jsem si to neuvědomoval. Vnímal jsem jen své srdce, které zběsile bilo.

Rychle jsem si fénem vysušil vlasy, abych nemusel do chladného večera s mokrou hlavou a pak se šel obléct. Byl jsem rád, že jsem si v tašce nosil vždycky náhradní oblečení. 

Když jsem vzal do ruky mobil, měl jsem tam zprávu. Takže nespal? Nebo jsem ho vzbudil?

"Nebudíš mě, Seokkie. Jsem strašně rád, že jsi odpověděl. Omlouvám se za to, jak jsem spammoval, al prostě... měl jsem takový divný pocit, že se něco stalo. Já nevím, jsem divný. Ale chybíš mi. Taky mám takovou práci, kvůli které nemám tolik volného času, ale doufám, že se jednou budeme moct sejít. <3 Uhmm... jsem docela unavený, tak už půjdu spát. Sladký sny<3"

-"Taky mi chybíš, Tae. Sladký sny<3"

A najednou jsem se cítil zvláštně. Byl to takový ten pocit, který hodně lidí popisuje jako motýlci v břiše. Spousta lidí říká, že to je úžasný pocit.

Mě spíš vyděsil. Přirovnal bych to k nějakým masařkám v mém břiše. Bylo to nepříjemné, ale naštěstí to během chvíle přešlo. 

Taehyung už neodpověděl, proto jsem se obul a odešel do dormu. Cestou, abych se nebál jsem si tiše zpíval. Byla to písnička z filmu Hledá se Nemo. Měl bys plavat.

"Když nevíš co, tak plav..." 

Můj hlas se třásl a byl až nepřirozeně pisklavý. Nevím, jestli mě někdo sledoval, nebo ne, ale jsem si jistý, že ho ten můj hlásek musel odehnat.

Do dormu jsem dorazil živý a zdravý, možná jen trochu připosraný strachy.

Všichni spali, tak jsem rovnou zaplul do svého a Taehyungova pokoje. Taehyung spal, na tváři spokojený úsměv a v ruce držel telefon.

Tak mu asi odepsala, napadlo mě a telefon jsem mu opatrně vyjmul z ruky, aby mu v noci nespadl.

Všichni víme, že Taehyung má divoké sny prakticky pořád. Vždycky se vrtí, občas křičí a fňuká ze spaní. Má to takhle již od doby, co jsme se seznámili. Nikdy si z toho nic nepamatuje, nebo to alespoň tvrdí.

Jsem s ním na pokoji již několik let, takže jsem si zvykl, ale bývaly s tím problémy.

Položil jsem mobil na noční stolek a sám se vydal do postele. Svůj mobil jsem dal na nabíječku  a převlékl se do pyžama. Najednou na mě ta únava fakt padla a já si zalezl do peřiny a během několika málo minut jsem nevěděl o světě.


A/n: Háááj! 

Opět lame chapter, já vím. Jsem lamér. 

Hahaha. 

Smutné, že? 

Tenhle díl se mi jednou neuložil, tak jsem ho psala dnes ráno znovu. Jinak by byl už včera...

 No nic. Letím se chystat, za chvíli jdu na bus do práce a jsem pořád tak, jak jsem se ráno vzbudila a po práci jdeme s Bibuš do sálu (chceme i tancovat, ale hlavně se vyfotit:D Pak vám tu fotku ukážu:D) 

Snad se díl bude líbit^^ Bye!

P.S: Nahoře v médiích, co jsem u toho poslouchala:3 

Sexting || VhopeKde žijí příběhy. Začni objevovat