"Ty kráso! Hoseoku, seš uvnitř?!" zakřičel Taehyung.
Vyplašeně jsem se zvedl z postele a hodil na sebe alespoň kalhoty.
"Co je?" křikl jsem na něj.
"Není tady klika, opatrně otevři od sebe, jo?" řekl a já nechápavě zakroutil hlavou.
Co ten smrad zase hulil?
Chytil jsem za kliku a vyděšeně zaječel, když mi zůstala v ruce.
"Namjoone já tě zabiju!" zavřískal jsem a pěstmi jsem začal bušit do dveří.
Kliku jsem hodil někam za sebe a z očí mi začaly téct slzy zoufalství.
"Umřu tady, panebože, umřu!" kňoural jsem.
"Jsem moc mladý a krásný na to, abych umřel!"
"Nechci umřít, prosím, ještě neeeeeeee!"
"HOSEOKU UKLIDNI SE!" zakřičel na mě Taehyung a já se svezl na zem ve slabých vzlycích.
Neodpověděl jsem mu, jen jsem si schoval obličej do dlaní. Ruce jsem poté přemístil do svých vlasů, za které jsem se párkrát zatahal, ve snaze se alespoň uklidnit.
Tiše jsem zavrčel, co mám jako dělat?! Můj vnitřek sevřel zvláštní pocit.
"Seoku?"
"No?" fňuknul jsem a rukama si statečně otřel slzy.
"V klidu, ano?" snažil se mě uklidnit Jin.
"Jak mám bejt asi v klidu, hmm?!" zakňoural jsem a mé oči se opět plnily slzami.
"Bude to dobrý, něco se vymyslí," uklidňoval mě dál.
Jo, tomu tak budu věřit, ty vole.
"Dejchej, okay?" začal se smát Yoongi.
Jen jsem protočil očima a dál je ignoroval. Zazvonil mi telefon.
"Ano, Tae?" promluvil jsem a snažil se neznít ustrašeně.
"Hyung dělej, otevři okno, Kookie už mě dlouho neudrží," zamumlal a já nechápavě nakrčil obočí.
"Co to kurva..." nechápal jsem, ale zvedl jsem se ze země a šel udělat tak, jak mi řekl.
Otevřel jsem okno dokořán a vyděšeně zaječel, když jsem uviděl Taehyungovu ruku na parapetu.
"Hoseoku, co je?!" zakřičel Jin.
Jen tu mám nějakou ruku na parapetu a zbytek těla nikde, nic extra. Normálka, hyung.
"Ještě kousek, Kookie," slyšel jsem Taehyunga.
"Vy jste kokoti, co to děláte?!" vypískl jsem vyděšeně.
Kluci sešli dolů k sousedům, kteří bydleli pod námi a z jejich balkonu lezli k nám. Jungkook stál na židli a Taehyung mu seděl na ramenou.
"Piče, Tae, seš těžkej jak kráva!" zanadával Jungkook, když se na něm Taehyung opatrně postavil.
"Nestěžuj si a postav se na špičky," odsekl mu Taehyung a hodil svůj mobil dovnitř do pokoje.
Jen jsem tam stál a vyděšeně je sledoval.
"Hyung, pomoz mi, prosím," sladce se na mě zazubil.
Chvíli mi trvalo, než jsem zpracoval, co přesně po mě chce, ale pak jsem k němu natáhl ruku a pomohl mu se dostat dovnitř. Taehyung skočil do pokoje a trochu si oddychl.
"Ještě Jungkooka," řekl a já už chtěl začít protestovat, ale přerušil mě.
"Prostě mě jen chyť, já nevím za co... třeba za boky a jisti mě, okay?"
Nezmohl jsem se na nic jiného, než-li na přikývnutí. Taehyung se zase vyhoupl půlkou těla z okna a já měl závratě i za něj. Nějak se mu povedlo chytit Jungkooka za ruce, takže jsme tam takhle krásně viseli. V devátém patře. Proč ne. Komu se tohle neděje běžně, pffu.
"Jestli mě pustíš, přísahám, že tě zabiju," zavrčel Jungkook a Taehyung se jen zasmál.
"To asi těžko, protože ty už budeš dávno mrtvej."
"Co si pohnout?" navrhl jsem dřív, nežli se ti dva začnou hádat a nežli všichni tři skončíme zarytí hluboko do země.
"Jo, jasně. Tak mi pomoz se dostat nahoru," rozhodl Taehyung a já ho nějak chytil za boky a začal tahat.
"Kluci... já nevím, jestli jsem vypnul sporák..." naklonil hlavu na stranu Taehyung.
"Do piče, dělej vytáhni mě, ať nevyhoříme, proboha dělej!" zavřískal Jungkook a začal kopat nohama.
Asi si myslel, že tím pohybem vyletí nahoru nebo já nevím, co.
No, dopadlo to tak, že Taehyung létal z jedné strany okna do druhé a já s ním.
Během chvíle byl nahoře i Jungkook.
"Ty vole, chvíli jsem se cítil, jako kdyby mě Hoseok hyung kastroval," vydechl unaveně Taehyung.
"Já už se viděl zakopaného někde na hřbitově," zašklebil se Jungkook.
"Kluci, hádejte co jsme -" ozvalo se a dveře se otevřely.
Všichni tři jsme se otočili za tím zvukem a vykulili oči, to samé udělali nově příchozí.
"Našli jsme kliku... byla hozená v kytce a prasklá, tak Jimin odmontoval tu z jiných dveří..." vysvětil Jin, který se vzpamatoval jako první.
"Lol..." začal se smát Jungkook a svalil se na zem.
Potom ale strnul a chvíli seděl na zemi. Potom vystartoval a málem srazil všechny ostatní.
"Kim Taehyung kupuješ novej kastrol!" zavřeštěl a z kuchyně se ozvala rána.
"Nebudu se na nic ptát, opatrně odejdu a budu dělat, že se nic nestalo..." zamumlal Jin a odešel do kuchyně, kde začal vařit oběd.
"Dobře dělá..." přikývl Taehyung a já si po chvíli vzal své věci a odešel do sprchy.
V hlavě jsem si udělal menší poznámku o tom, že nikdy nesmím podceňovat maknae line a že musím zabít Namjoona, protože málem zabil mě a pak, že musím koupit šlehačku skrz to, že jsem na ní dostal chuť.
Zadíval jsem se do zrcadla a jen kroutil hlavou... dnešek nebyl ani zdaleka u konce. Co všechno se ještě stane?
A/n: Hello gyus!
A protože jsem líný prase, je to tady až teď, skrz to, že mě Lin donutila :D
A jestli mi kvůli vám ujede bus, tak už nevím xD Dneska se ani nemám jak jinak dostat do práce hehe. Celkem mazec xD
Každopádně, včera se mi vrátil šéf a dal mi koláček, yaay :33 A byla prdel, jsem byla mimo... jakože hodně mimo:D Druhý Lay:D
BTW, viděli jste ty Yoongiho mvčka?:D
A exo- lotto?:D Suho tam byl ve své právé identitě :DD
anyway, musím letět, mám mokrý vlasy, nemám kalhoty a ani nemám upravený ksicht či vyčištěný zuby, yaah:D
A za patnáct minut nejdýl musím na bus:D
So Bye bye! A snad se bude líbit, hehe *nervous laugh* kekeke *cough cough*
ČTEŠ
Sexting || Vhope
FanfictionJ-hope se jednoho dne přihlásí na gay seznamku, kde se seznámí s moc "milým" chlapcem. Kvůli své popularitě však odmítá prozradit své pravé jméno a proto jede pod přezdívkou "JHS94". Chlapce, se kterým si píše má však blíž, než-li si vůbec dokáže př...