Varování: 18+
Věnování: SeokNina00013 , protože si o to napsala <3 :D
@Phalandra (opožděně k narozeninám:DDD)
A pak samozřejmě Kájuš ❤
Pak je to samozřejmě věnováno všem, kteří tu povídku četli a hlasovali. Děcka, nemůžu tomu uvěřit, oh fuck. Miluji vás.Taky se chci omluvit, že mi to tak trvalo, ale co si budeme povídat... Mám toho víc, než-li se dá zvládnout.
But I am still fighting!
A teď asi už přejdeme k tomu bonusu, ne?:3:D
Předem se omlouvám, že to bude sračka.
- - -
Taehyung dlouze zasténal.
Jeho přítel byl ještě ve studiu nebo v tělocvičně. Prostě tam zůstal, že bude ještě trénovat a že musí dopsat texty. No a jak ho Taehyung znal, tak si tam pobíhal od jednoho k druhému a zatím neměl nic, i když se snažil stihnout obě věci.
A až přijde domů, tak zase nic nebude.
Už ho začínala bolet ruka. Už jsou spolu skoro tři měsíce a zatím spolu spali jen jednou! Když Taehyung nepočítal to tenkrát, které se stalo tak před rokem.
Ještě párkrát zapumpoval a silně zavzdychal Hoseokovo jméno. Zatím o jejich vztahu nikomu neřekli, ale co si budeme povídat, ostatní ze skupiny nebyli slepí a hlavně hluší.
Taehyung vysíleně zabořil hlavu do polštáře a vydechl. Vypnul seznamku, kde si vždy četl staré zprávy, které si psal s Hoseokem a nadával si, že mu to nedošlo. Všechno do sebe tak zapadalo.
Ale, nakonec byl rád, že to všechno dopadlo tak, jak to dopadlo.
- - -
Hoseok POV
Hlasitě jsem vydechl, když jsem dopsal poslední slovo v textu k jedné z písniček. Už bylo načase, abych to dokončil. Zadíval jsem se na hodiny. Bylo osm hodin večer.
Rychle jsem si po sobě rap přečetl, jestli dává smysl a pak jsem se zvedl ze židle. Bolel mě zadek od toho věčného sezení.
Vzal jsem si všechny věci a zamířil na druhou stranu chodby. Zaklepal jsem na dveře Yoongiho pracovny a odpovědí mi bylo tiché "dále".
Otevřel jsem dveře a kývnutím ho pozdravil.
"Už mizíš?" zeptal se a trochu se protáhl na židli.
Jeho židle byla neuvěřitelně měkoučká a pohodlná. Přes ramena měl přehozenou chlupatou deku, kterou mu koupil Jimin a nohy měl složené pod sebou v tureckém sedu. Vedle několika papírů na stole měl položený kelímek, ze kterého se ještě kouřilo.
Přikývl jsem na souhlas.
"Byl tu Jimin?" zakřenil jsem se na něj.
"Před chvílí odešel," přikývl na souhlas.
Jimin se o Yoongiho staral jako nikdo jiný. Bylo to sladké. Až mě překvapovalo, že to Jimin s Yoongim vydržel, protože Yoongi na něj byl kolikrát hnusný.
Ale Jimin s ním měl trpělivost.
Takže to vypadalo tak, že přes den dělal kraviny s Taehyungem a Jungkookem a v noci se staral o Yoongiho. Neberte to nijak úchylně, protože oni dva nic úchylného nedělali.
ČTEŠ
Sexting || Vhope
FanfictionJ-hope se jednoho dne přihlásí na gay seznamku, kde se seznámí s moc "milým" chlapcem. Kvůli své popularitě však odmítá prozradit své pravé jméno a proto jede pod přezdívkou "JHS94". Chlapce, se kterým si píše má však blíž, než-li si vůbec dokáže př...