Başka bir şehir mi?? Neresiydi burası, herkez farklıydı sanki.
-Anne nereye gidiyoruz?
+Kore ye ama güney kore ye.
Annem koreliydi daha önce hiç koreye gitmemiştim bir an heycanlansamda babamla ayrılmaları beni çok üzüyordu. Ama annem de haklıydı babam alkolik ve şiddet uyguluyordu...
**
Birkaç saat sonra bir eve gelmiştik.
-Anne bura nere ya?
+ Bi tanıdığın evi 1 hafta burada kalacaz ve daha sonra koreye gideceğiz.
-Hm tamam anne.
Kapıyı çaldığımızda benim yaşıtım, yeşil gözlü sarışın bi çocuk vardı. Sürekli bana bakıyordu acayip bi şey mi vardı amk?? Daha sonra annesi ;
+Kim gelmiş oğlum?? Dedi.
- Ben tanımıyom gel sen bak!. Dedi
Annemle annesi sarıldılar şaşırdık tabi içimden noluyo lan dedim. Annemle o kadın ilk okuldan beri arkadaşlarmış. Sonunda içeri girmiştik ben olaydan sonra hiçbirşey yemek istemiyordum sadece telefonumla oynayıp sakız çiğniyordum. O çocuk yanıma gelmişti.
+Neden yemeğe gelmiyosun?
-Aç değilim ben boyle iyiyim git sen yemeğini ye.
Neden beni dusunuyordu ki sanki? Uyuz git zikkimlanda beni rahat birak salak sey .
Dusunurken cocugun dedigini duymamisim bile.
+ Heyooo ordamisin ??
- Yok uzaya ciktim ayda gobek atiyorum. Dedim
Guldu o gulunce bende istemsizce guldum.
Yesil Gozlu Cocugun Agzindan:
Gulerken gercekten cok guzel gozukuyordu , yoksa ben mi oyle dusunuyordum ? Yoksa asik mi olmustum?
- Hey neden bana oyle bakiyosun? Dedi
Bir an duraksadim .
+ Ha? Sey.. Dalmisim ozur dilerim.
- Hi iyi.
Neden bu kadar soguk bir kizdi ki? Adini ogrenmek istiyordum bi anlik heycan ve cesaretle sordum.
+Seyy.. Daha tanismadik acaba adin ne ?
- Adim Ceren, senin?
+ Anil.
Adi da kendisi kadar guzelmis.
Cerenin Agzindan:
Adi gercekten guzelmis. Ama neden bana boyle bakiyordu ki ? Bana boyle bakmasindan birazda olsa rahatsiz olmustum.
- Bana boyle bakmayi kes artik! Sanirim biraz bagirmistim.
Bana saskin saskin baktiktan sora ;
+Oo..Ozur dilerim. Deyip gitti.
İcime bise oturdu sanirim hoslanmistim bu cocuktan gercekten bana bakarken parlayan yemeyisil gozleri vardi ve bu hosuma gitmiyor degildi , ama beni suzmesi rahatsiz etmisti.
Annemler yemek yedikten sora yanima geldiler, onlari gorunce hemen tekli koltuga gectim cunku bu annem surekli telefonda ne yaptigima bakacakti, en iyisi tekli koltuk dedim kendi kendime.
+Ceren kizim napiyon telefonla birak artik elinden.
- Off anne yaaa .
Sinirlerim zipzipta zipliyordu , cok sinir olmustum konustuklarini duymamak icin kulaklikla muzik dinledim.
10 dakika sora uyuya kalmistim.
Yarim saat sonra annem kulakligi kulagimdan cekip seslendi ;
+ Cerosum kalk yatagina.
-Tamam anne kahve yaptin mi ? Deyince Anil in sesini duydum.
Katila katila guluyordu . Daha sora dedigim seye bende gulup odama ciktim.
Anilla odalarimiz yan yanaydi evleri buyuk ve genis oldugu icin odalarimizda kucuk teraslar vardi.
Terasa cikip Anil piyanci ~ Sehinsah~ emrah karakuyu - git soylemeye basladim.
(Sarki asagida dinlemenizi tavsiye ederim)
Anilin Agzindan;
Disardan gelen ses ilgimi cekmisti, ve terasa cikip kimin olduguna baktim.
Way canina bu kiz cok guzel rap yapiyordu normal kisimlari da cok guzel soylemisti , buyulenmistim gercekten mukemmeldi sarki soylerken manzarayi izliyordu. Sarkisi bittiginde ;
+ Cok guzel soyledin bravo ^^.
- Huh? Ne zamandir ordasin sen?? Ayib len insanlar oyle gizlice dinlenir mi ??
+ Hmm oyle mi oldu ???
- Bilmem oyle mi oldu ?
+ Bence olmadi.
- Peki.
+Sey Ceren .
-Ha??
+Ha mi?? Cidden ha mi ?
- Hee ne olmuss? Nediyon soyle artik.
+ Sesin gercekten mukemmel ses egitimi mi aliyorsun?
- Hayir oyle bisey dusunmedim.
+ Bence gerek yok.
Cerenin agzindan;
+Bence gerek yok. Derken gulumseyip elini boynuna atmisti.
Ve cok sevimli gorunuyordu minciklayasim geldi bi an , ama ben diger kizlardan farkliydim ve insanlara soguk davranirdim.
- Peki.
Birazda odunlugum vardi cocuk bana seni seviyorum dese iyi sen yada peki derim yani. Daha once kimseden hoslanmamistim.
+Neden soguksun?
- Yapim boyle yapabilecegim birsey yok , begenmiyorsan muhattap olmassin neyse ben yatiyorum iyi geceler. Dedim.
+ Acikmadin mi hicbirsey yemedin ?
- 3 gun ac kalmis birine bunu sorman garip.
+Oha ciddi misin???
- Yok yalandan. Neyse iyi geceler.
+ Peki iyi geceler.
İyi geceler dedikten sora odaya gecmistim, annesi sanki bugunu bekliyor gibiydi yoksa kizi mi vardi? Bilemedim. 2 uzun camli kapiyi kapatip perdeyi cektim. Pencereyi az bisey acip yataga uzandim ve kulakligimi takip sarki soylerken uyumustum.
***
Sabah olmustu , annem odama gelip kulakligi kulagimdan cikarip balkonun kapisini acti yuzume gunes carpinca kicimi kapiya donup kafama kadar ortuyu cekip kafami yastiga gomdum.
2 dakika sonra annem bana bagirmaya dirdir etmeye basladi kalkmadigimi gorunce ayaklarimdan tutup cekti.
- Yaaaaagggfff anne biraksana yaa yaticam ben.
+ Kalk kiz artik uykucu kahvalti edecez!
- Yafff bananeeeee!!!!
Yerden kalkmaya usenip yorgani yere cektim. Annem beni goremeyince kalktigimi sanip gitti.
Yarim saat sonra odamdaki lavaboya geldi. Kapiya vurmaya basladi.
+ Kiz bana bak piss kazulet tuvalettemi uyudun yoksa susleniyon mu ??
Tabii Anil uyuzuda merak etmis olacak ki kapiya yaslanmis annemi izliyordu. Tabi benim haberim yok.
- Aisss anne ne sacmaliyon sen ?? Deyince annem korktu cunku sesin nereden geldigini kestirememisti sessiz kalinca ocu gibi gorundugumu bildigim halde yorganin kenarindan kafami cikarip ;
- Bi rahat uyutmadin ha!! Dedim.
O sirada birden ikside irkildi.
+ Kalk artik kizim valah terlik geliyo ha!!
- Aman be kalktik iste! Deyip ayaga kalktim ayicikli pijamalarimla sevimli gozukuyordum. Anil boyle gorunce tatli tatli gulumsedi. Sana gosteririm bakisi attim.
****
Onlar gittikten sora siyah yirtik yuksek bel pantolonumla uzerine beyaz bir t-shirt alip ustume gecirdim.
Daha sonra banyoya girip sacimi basimi duzelttim. Ben makyaj yapmayi sevmezdim sadece ozel gunlerde yapardim oda nadiren.
Ayagima patiklerimi indirip asagi indim.
Herkez beni bekliyordu gozlerimi devirdim.
- Ben yemeyecegim afiyet olsun.
+ Kizim sacmalama gel surya! Dedi annem.
Zoraki masaya oturdum, onumdeki tabakta olan yemekleri yemedim sadece oynadim.
Anilin Agzindan;
Neden boyleydi ki ?? Anlayamadim ama tabagindaki yemeklerle oynayip yememesi icime dokunmustu. Bende yemegi birakmistim. Neden boyleydim ki ? Bana soguk davraniyorken neden onu umursuyordum??
+ Ben doydum afiyet olsun. Deyip tabagimi mutfaga goturdum ve daha sonra elimi yikayip salona gectim.
İceriden bagirma sesleri geliyordu.
- Anneee!!! Yaaa yemeyecegim tikmasana sunlari agzima!. Diye sizlaniyordu birden kikirdadigimi fark ettim.
+ Ye kiz kurdan oldun ciktin basima haa!! Ye de sisko ol tombis tombis seveyim seni. Deyince annesi kahkaha atmaya basladim. İcerdeki herkez guluyordu.
Daha sonra oda tabagi mutfaga goturup elini yikayip yanima geldi.
+Selam, hosgeldin.
- Selam.
+İcerden sesleriniz geliyodu noldu?
- Hic sorma annem iste tutturdu kurdan gibisin diye zorla agzima yemek tikti ya .
Guldugumu gordu.
-Yaaa gulmeseneee.
+ T-tamam hic gulermiyim aa hic gulmuyorum tabiki sen doydun mu ?
- Hemde cok doydum. Deyince ikimizde kahkaha attik.
Cerenin Annesinin Agzindan;
Cocuklari oyle gorunce gobek atmaya basladim. Aralari iyi olmustu cocuk kizima cok guzle bakiyordu ve kizim ilk defa benden baskasiyla bu kadar icten guluyordu. Bu hosuma gitmisti.
- Kizz Fatos bizim cocuklar kaynasmis haa gizliden bak gorursun.
+ Ayy biz dunur mu olcaz insallah baciim.
Dedi kahkaha attik. Hadi sevgili olmalari icin biseler planlayalim.
******
Selamm bu benim ilk hikayem hatalarim ve yanlislarim olabilir affola ilerikilerde galeriye fotograf ekleyecegim. Vote ve yorumlarinizi bekliyoruuummmm ^^.