Saçından tuttuğum gibi çekiştirerek duvara yaklaştım. Ben saçından çekip sürüklerken çığlık atıyordu. Şuan gerçekten gözlerim dönmüştü ama umurumda değildi.
- S-seulbi n-ne yapıyorsun?
Diye sordu Yoora.
- Karışmayın. Hatta siz eve gidin gitmeyeceksenizde ben bunu öldürmeden önce ayırırsınız.
dedim ve pis pis sırıtarak ablam olacak sürtüğe baktım. Kafasını önce duvara vurdum daha sonra sürtmeye. Adil olması için ayağa kaldırdım ve havada suratına bir tekme geçirdim. Ağzından kan akıyordu. Taehyung yanıma koşup beni tuttu. Bende zarla zorlada olsa eğildim ve fısıldadım.
- İşimiz bitmedi yaptıklarının cezasını çekeceksin. Ben sana eskisi gibi merhametli davranmayacağım. Buradan kaçacaksın seni sürtük! Birdaha karşıma çıkarsan seni öldürürüm anladın mı? Şimdi burada otur ve uslu ol yoksa o deminki çakıyı istemeyeceğin yerlerine sokacağım.
dedim ve tokat atıp yürümeye başladım.
**
Eve yaklaşıyorduk ama Suga hariç diğerleri sürekli soru soruyorlardı. Başım şişmişti. Üzerimde kan vardı. Elim kanıyordu çakı elimi kesmişti ama ben hissetmemiştim. Annemlere geldiğimizde Taehyung çocukları almaya gitti. Çocuklarda geldikten sonra Suga bizi bıraktı daha sonra bize yakın olan evlerine sürdü. İçeri girerken kızımız bana korku dolu gözlerle bakıyordu. Ne diyeceğim ben kendisine? Aha buldum.
- Anneciğim korkma bana bişey olmadı. Kaza oldu insanlara acil yardım yaptığım için üzerim böyle.
- Ama ayye eyin kayıyo(kanıyo XD).
Elime baktığımda gerçekten hala kanıyordu. Taehyung kaşlarını çatıp bana baktı o an yutkundum.
- İşte yardım ederken oldu anneciğim bana bieşy olmuş olsaydı baban böyle olmazdı ve hastanede olurduk korkma bebeğim hadi üşüteceksin.
Diye geçiştirip eve geçirdim. Ben duşa geçeceğimi söyledim ve odamıza çıktım. Taehyungta bizim minnağı yatıracaktı. Aklım hala ablam olacak o şerefsizdeydi. Gerçekten neden gelmişti? Ne peşindeydi? Annemle bunu konuşmam gerekiyor anneme zarar verebilir. Karşılaşmamız tesadüf olsa bile o bulur annemi. Sanırım onu buradan gönderene kadar annemi yanıma alacağım yada biz gideceğiz. Bunu Taehyungla da konuşmalıyım. Ilık bir duştan sonra havlumu giyip banyodan çıktım ve pijamalarımı üzerime geçirdim. Yatağa uzandım ve boş boş tavanı izledim. Yanımda bir hareketlilik hissedince o tarafa baktım. Taehyung ilk yardım çantasıyla gelmişti. Yaralanan elimi aldı ve pansuman yapmaya başladı daha sonra sardıktan sonra bana soran gözlerle baktı.
- Evet o dövdüğüm kişi benim ablam Taehyung. Küçükken yaşamak istemeyeceğim şeyleri yaşattı. İçime attığım için sessiz ve soğuk birisi oldum. Bana işkence ediyordu. Önce bayıltıyor daha sonra uyanınca heryerime cizikler atıyordu. Yüzümdede var. Ayak parmağımdan yüzüme kadar bir çizik çekmişti. Derin kesiyordu. En sonunda annem babamla birlikte bana işgence yaparlarken yakalayınca babamdan boşandı ve benide alıp buraya geldi.
Sonra bacağımı açıp yarayı gösterdim. Sinirli sinirli etrafa bakmaya başlayınca doğrulup dudağına hafif bir öpücük kondurdum.
- Taehyung onun annemi rahat bırakacağını sanmıyorum. Yarın anneme gideceğim sabahtan onunla konuşup ya biz ona gidecez yada annem bizde kalacak. Onu postalayana kadar annemi güvende tutmalıyız.
- Haklısın hayatım. Bence sen anneni ara ve hazırlasın sabah işe gitmeden önce anneni alıp buraya getireyim.
- Ah benim tatlı kocam.
Dedim ve telefonumda annemi aradım. Hemen aradım.
Annem: Alo?
Seulbi: Anne hazırlık yap taehyung sabahtan seni alacak o sürtük geri gelmiş. Bu bizim için iyi değil seni güvende tutmamız gerekiyor uzun bir süre bizde kalacaksın hazırlığını yap yarına kadar bizde olursun. Kendine dikkat et ve hazır olunca mesaj at seni gelip alacağız.
Telefonu kapattım. Ve annemde mesaj beklemeye başladık.
* 1 saat sonra*
Annem mesaj atmıştı. Taehyung hemen annemi almaya gitti. Sabahı bekleyemezdik çünkü onun ne yapacağını asla bilemeyiz. 15 dakika sonra kapı çalınca götüme roket koymuşlar gibi aşağıya inip kapıyı açtım. Yardım ettikten sonra salonda oturup anneme olanları anlattım. Annemde korkuyordu. Ama bize bişey olmasından özellikle kızımıza bişey olmasından. Sanırım hikayemiz bitmedi...
HİHİHİHİHİ PİSLİK YAPÇEEEEMM XD SDKALDŞAKDLŞSAKLŞSDKLŞJKLF DÖVEBİLERSİNİZ NEYSE DİĞER ÖZEL BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ.