- S-senin ne işin var burada?!
- Seni özledim. Ne olmuş gelmişsem??
-Seulbi bu kim aşkım?
Hiçbirşey diyemiyecek haldeydim hayatımın içine sıçan ablam karşımdaydı.
* FLASBACK*
Annem iş görüşmesine gitmişti ve ablamla beni bırakmıştı. Babam mesaiye kalmıştı.Ablam odasına çıkınca bende televizyon izleyip birşeyler atıştırmaya başladım. Ablam mutfağa girdi. Eline birşey almıştı ve bana geliyordu. '' Abla birşey mi oldu?'' dedim korkarak. O sadece bana doğru geliyordu.Beni saçımdan tutup sürükleyerek bodrum katına indirdi. Heryer çok karanlıktı. Ben bir sandalyede bağlı ve sadece iç çamaşırlarımlaydım. '' Abla!? Ne yapacaksın bana? Ne yaptım ben sana?''O sırada elinde bir bıçakla bana doğru yaklaştı. Bacaklarıma çizikler atmaya başladı. Canım yanıyordu ve ben bağırıyordum. Bıçağı ayak parmağımdan yüzüme kadar hiç kaldırmadan uzun bir çizik attı. Attığı çizikler derindi. Heryerim kan olmuştu. '' Abla! yapma!'' Yan sırıtıp karanlığın içinde kayboldu.
*10 dk sora*
Bir ışık bana doğru geliyordu. Çakmakla ablam geliyordu. Yanıma yaklaştığında elimi alıp çakmağı söndürmeden elime bastırdı. Daha sonra cebinden bir sigara çıkardı ve onu yaktı. Bütün sigarayı bana içirdi. Sonuna geldiğinde sigarayı elimde söndürdü. Cebindeki makası çıkartıp belimden daha aşağıda olan saçlarımı omuz hizamda kesti. Karanlığa geri gittiğinde hıçkırarak ağlamaya başlamıştım. Saniyeler içinde elinde bir iğneyle gelmişti. Sonrası yok...
Uyandığımda hastanedeydim. Elimde serum vardı. Annem başımda uyuyordu. Kendimi uykuya geri bıraktım.
**
Annemle babam boşanmış ablam babamda kalıyordu. Babamda ablama böyle şeyler yaptığı için ablam bana yapıyordu. İlk yaptığı işkencedeki iz hala duruyordu. Hergece kabus görüyordum ve uyuyamıyordum. Annem Uyku ilacıyla uyutuyordu beni.
*REAL YAŞAM*
Şimdi yine karşımda.Kötü bir yaşam geçirmemi sağlayan insan.
- Yüzündeki iz nerede? Bacağındakinden tanıdım seni.
- Defol git buradan Lee Yon Su!. Sikeceğin kadar siktin hayatım defol git!
Kaşları çatarak bana doğru yürümeye başladı hızlıca. Daha sonra cebinden çakı çıkardı. Dövüş sanatlarına iyiki gitmiştim. Hemen elini kıvırdım ve iki elinide arkasında sabitledim. Diz boşluğuna vurarak yere oturttum.
- Eski ben değilim. Masumluğumu elimden alındın orospu! Şimdi sıra bende ne dersin ha?
**
HEHEHEHEH SOOĞĞNNNNN DİRMİŞİM DİĞER ÖZEL BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZZZ....