*Galeri bas roldeki kizimiz.*
Cerenin Annesinin Agzindan;
Cocuklari oyle gorunce gobek atmaya basladim. Aralari iyi olmustu cocuk kizima cok guzle bakiyordu ve kizim ilk defa benden baskasiyla bu kadar icten guluyordu. Bu hosuma gitmisti.
- Kizz Fatos bizim cocuklar kaynasmis haa gizliden bak gorursun.
+ Ayy biz dunur mu olcaz insallah baciim.
Dedi kahkaha attik. Hadi sevgili olmalari icin biseler planlayalim.
*ANNELER BİRŞEY PLANLARKEN ÇOCUKLAR**CERENİN AĞZINDAN*
Saçma sapan bi güne daha merhaba dedim. Evet bugün oldukça çok rezil olmuştum aferin bana. Kendimi alkışlıyorum. Çocuğa zaten sinir oluyordum şimdi bide rezil oldum 2 defa hemde bu 2 defa bana 22222222222222222222222222222222222222222222222222222 defa gibi geliyor of.
-Hey Ceren neden daldın öyle?
+ Seni ilgilendirir mi?
- Hayır ama merak işte. Şey siz nereye gideceksiniz?
+Güney Koreye. Neden sordun?
- Ohaa Güney Koremi çok şanslısın biliyo musun?
+Ne anlamda?
- Annen Koreli ve sende Kore asıllısın. Ve benim dinlediğim gruplar var Korede hep konserlerine gitmek istemişimdir.
+ Eee napıyım anana söyle götürsün seni.
- Bende hep koreli olmak istedim.
+ Ben hayattan bıkmışım bu koreli olmak istiyom diyo iyi git ol koreli.
- Ya niye tersledin? Senlede birşey konuşulmuyo.
+ O zaman konuşma.
- İyi.
+ Ben odama gidiyorum.
- Güle güle.
+ Niye merdiven çok mu komik?
- Allasen git.
+Pabo! ( Bu korecede salak demek)
- Sensin salak.
Bu özürlü nerden biliyodu lan korece? Töbest içine koreli girmiş bunu çıkartın şu koreliyi dediklerimi anlamasın hödük.
+ Sen nerden biliyon lan korece?
- Öğrendim.
+ Way iyi neyse iyi oturmalar sana.
Deyip odama çıktım Allahım bütün özürlüler beni mi bulur ya? Bu çocuk gibi bende K-pop dinliyordum. Ama belli etmek istemedim çünkü çocuğu sevmiyordum. Önce yatağıma oturdum yatakta döndüm döndüm ama uyuyamadım uykum kaçmıştı çünkü. Kulaklığımı telefonuma geçirip birkaç şarkı dinledim. Canım dans etmek istedi ve hemen Exo - Lucky One açtım.
( DANSIN ŞEYSİ YUKARDAKİ)
Ve dans etmeye başladım kendimi çok kaptırmıştım. O sırada Anıl sesleri duyunca odama girmişti. Tabi ben farkında değilim dans ediyorum. Şarkı bittikten sonra kendimi yere atıp etrafıma bakındım.
- HEY!! Benimi dikizliyosun sen ne işin var burada????!!!! Dedim anılı görünce.
+ Hayır dikizlemiyorum sadece sesler geliyordu ve bakmaya gelmiştim ki dans ediyordun. Bir gün birlikte dans edelim, bende biliyorum K-popta dans etmeyi.
- Bravo sana *alkışlar*. Büyük iş başardın dostum. Şimdi odamdan defol!.
+ Aman be. Deyip kapıyı hızla çarpıp odadan çıktı. Bende dayanamayıp dil çıkardım.