Bölüm *19*

24 1 0
                                    

Evde büyük bir telaş vardı. Herkez ne giyinicrm diye düşünürken araya girdim.

- Salak kız arkadaşlarım kıyafetimiz var zaten.

+ Terli terli onlarlamı oturacaz? 

Dedi Gayook haklıydı. Kafamla onaylayıp bende bişeyler aradım. Ne giyinsem?

Kıyafetlerimi giyip hazırlanmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kıyafetlerimi giyip hazırlanmaya başladım.
**
Aşağı indiğimde herkez hazırdı.  Dans için kıyafetleri yanımıza almıştık. Orada değiştircez. Önce yemek yemeğe gittik. Salona geldigimizde sadece misafirler vardi tanidiklarla konustuktan sonra bize ayrilan masaya oturduk. 10 dakika sonra Markla eşi iceri girdiler. Ve dans... Onlar oyle romantik romantik dans ederken ben ne fısıldaştıklarını dusunuyordum. Dugunden sonra sorcam banene. Cidden her evlenen fisildasiyor buney? Sadece gozlerine baksalar yeter bence. Amaan ogrenirizz. Ne!? Dugun yemekli miymis? Neden ben? Evet suan agzima zorla yemek tıkıştiriyorlar. En zayif sensin yeye diye. Lutfen yeter olucem...
- Lan salaklar biraz daha yedirirseniz olecem surda dansi begenmezler!.

Dedim agzim dolu bir sekilde.

- Hakli lan yedirmeyin.

Dedi Yoora. Ah benim kurtarici melegim. Hemen kucagina atlayip sarildim. Sonra yerime gecip oturdum. Canim cig kofte cekti neden?? Ahh suan Turkiyede cig kofte yemek vardi. Keske kendime paketleseydim tüh yaa.

- Çig kofte... Cig kofte ay ne guzel...

- Seulbi ne diyon? O ne?  Kufur mu?

Dedi agzini burnunu yedigim Taehyung.

- Hayir Turkiyeye ait bi yemek.

Hiii der gibi baktiktan sonra onune dondu. Bende cig kofteler icinde yuzdugumu hayal etmeye basladim. Cig koftem komagene nanananananaaaaa. Birazdan sahneye cikacaktik hemen ustumuzu degismeye gittik. Vee haziriz.

İlk dans bittikten sonra yerimize gecip dinlendik. Ben aciktim ve onumdeki tabaklara saldirdim. Kilo almayi umursamiyorum suan. O sirada bizimkiler gozleri faltasi gibi acilmis bana bakiyorlardi. Sonunda doydum. Bu aralar iyi degilim host. Hemen yerimden kalktim ve Mark gilin yanina gittim.

- Yenge Markı benden kiskanma benimde sevgilim var ve o benim abim gibi lutfen iyi anlasalim.

- Oh tamam bu arada adim Min Ah( aklima ilk bu geldi napim). Senin ki ne ?

- Seulbi. Tanistigima memnun oldum bende birgun sizi kahvaltiya falan cagirmak isterdimde bayagi kalabaligiz.

- Omg! Hepiniz evli misiniz?

-Hayir yenge sadece ayni evde kaliyoruz.

- Omo o nasil oluyor acaba?

-Yengecim biz sadece evi paylasiyoruz baska bisey degil. Yanlis anlasilma olmasin ev pis dagitiyolar ondan ama evi temizliycem ve sizi balayindan sonra cagircam.

Başka Şehir (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin