özel bölüm -1-

16 4 2
                                    

* Suganin Agzindan*

- Yoora! Ais! Hadi geç kalacagiz.
Diye bagiriyordum ama duymuyordu. Ais! Bu kiz. Chan Young Do yu kucagimdan indirip yukari ciktim. Neden oyalandi ki bu kadar?
- Çocugum yavrum dursana. Ya!
Odaya girince kizimizin altini bezleyen ama kacan bir kizimizi gordum. Yoora bana öldurucu bakislar atiyordu.

- Seni öldüreceğim Suga. Swag Suga hm. Bekle sen bekleeee.
Pis pis planlar kuracak bana. Ney yapcam?.
- Swag bi sekilde altini temizle yorgunum ben hadi.
Dedi ve koşarak odadan cikti. Senle ben kaldik  Eun Ha. Sakince gittim ve oturdum. Ah tanrim bu kucucuk bedenden nasil?. Ais hani mandal!?

*15 dakika sonra*
Sonunda bagladim gereksiz bezi. Kardes doguyon git tuvalete sıç. Ne diye altina sıçıyon? Ceremesini biz cekiyoz sen degil.
- Kizim sana siçmak yasak. Yapma.

- Aqugu.

Ais. Konusmayida bilmiyon ki sen. Seulbi teyzen sinirlenmeden gidelim. Eun Ha yi kucagima zlip asagi indim. Yoorayla oglum bizi bekliyorlardi. Ayakkabilarimizi giyinip Seulbilere gittik. Cocuklari annelerimize birakip biz gezecektik. İyi olmustu aslinda yalniz kalmiyoruz uzun zamandir özledim karımı. Arabaya bindiklerinde hizlica surup 10 dakikada yetistim oraya. Evlerimiz yakindi bu iyidi. Esyalari arabadan cikardim ve tasimaya basladim. Yoorada cocuklari getirdi. Kapiyi caldigimda  Seulbinin annesi acti.

- Merhaba efendim.

Dedim ve hafifce selamlayip iceriye esyalari biraktim. Seulbi ile Taehung iceriden gelince işimiz tamamdir dedim. Cocuklari optukten ve tembihledikten sonra arabaya bindik. Sessiz bir yolculuk yapiyorduk ama nereye gidecegiz bilmiyoruz. Aklima pizza yemek geldi. Hemen en yakin pizzaciya yol aldim. Durdugum yeri gorduklerinde sen cidden aç mısın bakisi attilar. Ais! İnsanim bende acikirim. Yukari cikip siparisleri verdik. Suan ortam sacma. Herkez yemek yiyor ve okuz gibi. Ulan bana diyenlere bak. Yuh ayilar.
* Seulbi*
Suga bizi pizzaciya getirmisti. Ay canimda acayip cekiyordu oh. Yemegi suan okuz gibi yiyorduk. En normal yiyen Sugaydi. Yemekleri yedikten sonra sahil karsida oldugu icin yurumeye karar verdik. Suga Yooranin omzuna kolunu atmis sarilarak geziyordu. Taehyungla benim ellerim birbirlerine kenetlenmisti.
Gule oynaya saka yaparak yuruyorduk. Oha!? Nasil olur?

- Beni hatirladin mi Lee Seul Bee. Ben seni unutmadim.

Hiç değişmemiş...

Canim ozel bolum yayinlamak istedi nwcjwjej nehse bye.

Başka Şehir (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin