Final.

27 2 2
                                    

Muzik oylesine.

Uyandigimda elimden dolayi heryer kan olmustu. Neden kanadi lan elim? Aman neyse. Ayaga kalktigimda has. dedim kendi kendime simdi olmaz ya. Hemen kiyafet cikartip banyoyavgittim ve dus aldim daha sonra uzerimi giyindim. Ah anlamam gerekiyordu neden anlamadim ki? Of. Disari ciktigimda bi bana bir yataga okiz gibi bakan bir taehyun duruyordu.
- Ne oldu burya?
- H-hic.
- Ne demek hic?
- Ya! Soyleyemem.
Dedim ve kosarak merdivenden indim. Taehyung anlamis olacak ki sormayi kesti. Hemen su ictim ve oturma odasina gectim. Aklima gelen seyle Taehyungu durttum. Oda bana ha? Der gibi bakti.
- Tae disari cikalim bugun lutfeeeeeeeeeeeeeeeen.
- Bidaha e leri uzatma. Tamam kalk giyin.

Dediginde ucarak merdivenlere gittim. Hemen uzerimi giyinmeye basladim. Sectigim seyleri giyindim.

Aynanin karsisnda oturdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynanin karsisnda oturdim. Takilarimi taktim ve hafif bir goz makyaji ve tatli bir rujla hazirdim. Hemen Taehyungun yanina indim.
- Ben hazirim.
- Tamam.
Dedi ve evden ciktik. Sanirim onunla evliligimizi konusmayi planliyorum. Cunku artik evlenmek istiyorum ve bizimkilerden tasinmak. Kendi yuvam olsa fena mi olur he? Sahile dogru yurumeye basladik. Maraş dondurmacisi gordum ve hemen iki tane aldik. Sahile dogru sessizce yuruyorduk. Sahile geldigimizde bir banka oturduk. Tamamen sessizligi koruyarak denizi izliyorduk.

- Taehyung... Sey acaba? Nasil desem...

- Seulbi... Seni seviyorum ve artik evlenelim.

Oha lan nerden bildi pust.

- Hazir miyiz? Bu bir sorumluluk Taehyung.

- Bizimkiler koca bebekler zaten.

- P-peki.

Dedim.

- Seulbi. 5 tane cocugumuz olsun he?

- Oha! Sacmalama.

- Niye ki?

- Ordu mu doguruyom lan? Yavruluyommu?  5 cocuk nedir?

- Cocuktur.

- Kes sesini. Olmaz. Suss.

Deyince gozlerini devirdi. Of ya cok tatli bu. Hemen ona dogru yaklasip yanagini opecekken bana dondu. Simdi mi donuyon moron. Dudaklari dudaklarimdaydi. Ve bu sinir bozucuydu. Aslinda degildi ama. Gozlerimi kocaman acip ondan uzaklasirken beni kendine cekti ve opmeye basladi.
**
10 dakikadir beni birakmiyo. Lan biraksana oldum burda!. Sonunda. Evet utanmistim. O guluyordu. Pislik ya salak hayvan aptal moron yaqusuklu... Ay konu kaydi dur lan.

- Ayip ya! Aile var aile.

- Evet biz bir aileyiz.

- Hayir Ben kendimle aileyim sus.

- Hm. O zaman Ben gideyim ailenle takil sen.

- Ya mal misin ? Sacmalama.

İkimizde gulduk. Gelirken fotograf makinemide almistim. Fotograf cekiliyorduk ve birbirimizi kovaliyorduk. O sira arkama dondugum icin onumdeki agaci gormeyip onume dondugumde yere yapistim. Olu gibi yatiyodum yerde. Taehyung kosarak yanima geldi. Gozleri dolmsutu ve cok tatliydi. Hemen fotograf cektim.

Başka Şehir (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin