Bölüm*16*

31 4 8
                                    

Taehyung bu saatte neden ses yaptıklarını merak etti. Gidecekken sımsıkı sarıldım.

+ Bakıp gelecem. Bekle.

- Tamam.

Taehyung aşağı indi ama gelmedi. Bende zorla yataktan kalkıp merdivene yöneldim. İçeriden gülme sesleri geliyordu. Merak edip gittiğimde gördüğüm manzarayla kahkaha atmaya başladım. Yooranın kafasında bir kova Suga sırılsıklam olmuş. Nolmuş böyle burada sjxkd.

- Bu ne hal???

+ Konuşmada kafamdan çıkartın şunu boğulacam şurada.

Dedi Yoora boğuk sesiyle. Çok komik çıkıyordu sesi pek anlamadım dediğini ama zarla zorla çıkardık kovayı kafasından. Hepimiz Sugaya gülmeye başladık. Oda hemen üzerini değiştirdi saçını kuruttu ve geldi. Hepimiz oturuyorduk ve sadece birbirimize bakıyorduk.

- Hadi bişeyler yapalım.

+ Dışarı çıkalım mı?

Dedi Taehyung. Bizde onaylayıp duşa girdik. Üzerimizi değiştirip dışarıya çıktık. Arabayla sahile gittik. Biraz yürüyecektik ve deniz havası alacaktık. Keşke almasaydık. Türkiye'de kavgalı olduğum bir kız geliyordu. İçimden hem ona hem kendime bişeyler yapalım diye sövüyordum. Ne yapmam lazım??
Yanımıza yaklaştı.

*Flashback*

Lisenin sonlarına doğru bir yarışma düzenlendi. Bu yarışmada hem dans edebiliriz hem şarkı söyleyebiliriz. Yada ikisi bir arada. Bu kız bana meydan okudu ve yarışmada rakibim oldu. Ben hiç onun gibi düşünmedim. O sadece beni kıskandığı için kazanmak için yarıştı. Ben dans edip şarkı söyleyince kız korktu. Çünkü böyle bişey beklemiyordu. O sadece dans ettiğimi sanardı. Okulda dans ettiğim için bütün okul bilirdi. Kimse benden böyle bişey beklemedi. Ama ben kazandım yarışmayı. Yarışmadan sonra bu kız bana sataşmaya başladı. Sicilmi kirletmeye niyetim yoktu ama o kaşındı. Yemekhaneye tek başım inerken saçımı çekmişti. Bende sinirlenip arkamı döndüm ve kıza yumruk attım dudağı patladı. Saçımı çekeceği sırada ben onun saçından tutup duvara yapıştırdım. Ona yaklaşıp kafanı sürteyimmi şimdi senin duvara ha? Dedim. Kız korkmuştu. Ogünden sonra kareteye gitti. Hah korktuğumu sanıyor.
**
Şuan karşımda duruyordu. Kareteye güveniyordu. Tabiki boşuna güveniyordu.

+Ooo Ceren hanım buradadamı görecektik sizi?

- Seninlede karşılaşmak güzel. Dayak mı istiyorsun bebeyim?

+ Yo. Kim demiş? Ben senin için gelmedim.

- İyi kaşınma ve siktir git canım.

+ Ne diyon lan?!

- Siktir olup git diyorum kıt mısın??

+ Ne diyon lan sen?!

Dedi elini vurmak için kaldırdı. O sırada elini tuttup çevirdim. Sinsi bir gülüş attım '' Karate sana yaramamış tatlım'' dedim. Sinirlendi. Arkadan elini tutarken dizinin arkasına vurdum. Yere düştü. Bizimkileri çekiştire çekiştire arabaya götürdüm ve başka bir yere gittik. Burası bir kafeydi.
**

 **

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Başka Şehir (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin