5 Dakika sonra Mark ve diğerleri geldi. Ama Kailer ve bizimkiler çoktan birbirlerine girmişlerdi. Bide iki tane kız vardı yanlarında. İrem oturmuş sinema izliyor gibiydi. Anıl kulaklıkla uğraşıyordu. Bts kavga ediyor benle Yoora kızları yoluyoruz. İkisinin kafasını tuttum ve birbirine bağladım. Kafalarını duvarda sürtmek geliyordu içimden. Ama alışkınlardır onlar sürtmeye. Kızların hali pert olmuştu yürüyemiyorlardı. Yerde oturmuş saçlarını çözmeye çalışıyorlardı. Fotoğraf çektim. Mark gil herkezi ayırmıştı. Ben Taehyunga sarıldım Yoorada Sugaya. İrem de denizi izliyordu. Evet çok saçma oldu. Kavga ediyorlardı sürekli bıkmıştım artık.
- YA!! Yeter artık kavga etmeyin siz farkında olmasanızda biz inciniyoruz. O kızları o hale getirdiğim gibi sizide getirim öyle olursunuz! Yeter artık ya neyi çözemiyorsunuz??
+ Kız haklı lan. Dedi Bambam.
+ Bencede barışı artık. Dedi Jackson.
- N-ne diyorsun? Ne barışması??
+ Ben sana evde anlatırım. Dedi Yoora.
- YA!! NE oluyor?? Simdi anlat!
+ Simdi Kai ile Taehyung kucuklukten beri arkadaslar. Cok sıkı dostlardi. Gecen sene mi hatirlamiyom tam olarak. Kavga ettiler. O gunden sonra hic konusmadilar. Olay bu.
Dedi Mark...-Ha? Ciddimisiniz? Oha lan olaya bak. Taehyung ve sen bana bunu soylemedin. Yada sen Yoora. Hicbisey soylemedin. Hicbiriniz bisey demediniz. Bakin suan cok mutluyum. Kavga cikmasin , kimse zarar gormesin hersey duzelsin diye ugrasirken... Hersey bosunaymis hepinizi teker teker alkisliyorum. Hepinize helal olsun. Turkiyedeki tanidiklarim gibisiniz icinde bazilari iyiydi İrem gibi ama... Hersey bitti...
Gozlerim dolmustu. Hepsine kinayici bakislar attim. Ve arkami donup kosmaya basladim. Basima ne gelirse gelsin umurumda degildi. Suan ne yaptiklari bile. Sadece agliyordum ve kosuyordum. Yorulmadan... Nereye gittigimi bilmeden. Hersey ustume geliyordu. Beni kandirmislardi , oyle hissediyordum. Yarim saattir kosuyorum. Hicbirsey dusunemiyorum. Yoruldum ve bir banka oturup denizi izlemeye basladim. Aglamaktan gozlerim sismisti ama ben hala agliyordum.
**
*Taehyungun agzindan*
Bize oyle deyip gitti. Bende pesinden gidiyordum ama yetisemedim. Gercekten cok hizli kosuyordu kosucu sandim kendisini. Ama hala bulamadim arkasindan bagirmama ragmen durmadi.
Hala yuruyordum ama bulamamistim. Biraz daha gezindikten sonra bankta oturdugunu gordum. Hemen kosarak yanina gittim. Once biraz duraksadim ama birkac saniye sonra oturdum yanina ve rahatlamasi icin sarildim.
- Sacma olacak ama iyi misin?
+ Nasil gorunuyorsam oyleyim Taehyung. Gitmem gerek.
Dedi ve ayaga kalkti. Bende ayaga kalkip onu oturttum.
- Hayir. Hicbiryere gitme lutfen. Aciklama yapmama izin ver.
+ 5 dakikan var. Umarim gercek ve mantikli bir aciklama olur.
- Tamam. Biz Kai ile gercekten gecen seneye kadar cok iyi arkadastik. Bir idda yuzunden kavga ettik daha sonra hic konusmadik. Sen gelene kadar. Sen geldikten sonra oda senden hoslanmaya baslamis. Belli oluyor zaten birde bu yuzden kavga ettik. Biliyorum sana soylemeliydim. Amacim seni uzmek degildi lutfen beni yalniz birakma. Seulbi. Seni seviyorum hayatimda boyle hissedecegimi bilmezdim. Lutfen.
+ Ya! Birdaha boyle birsey yapma. Gercekten iyi hissetmiyorum. Ve bende boyle hissedecegimi bilmezdim, seni seviyorum.
Hemen ayaga kalktim ve onuda kaldirdim. Sarildim , daha sonra ellerini tuttum. Gozlerimizin icine bakiyorduk. Suan yuzlerimiz cok yakindi. Ve onu opuyordum. Oda beni. Onu asla uzmeyecegim. O benim icin cok ayri o hayalikdeki kadin. O benim ruh ikizim.
+ Seni bir daha asla uzmeyecegim. Ama saat gec oluyor seni evine birakayim hadi gel.
- Huh? Tamam.
Yurumeye basladik. Sap gibi gidiyorduk. Cidden lan bu nasil boyle? Kankalar gibi. Hemen bosta olan elini tuttum. Sasirdigi icin once biraz duraksasada oda elimi tuttu. Sessiz bir sekilde yolda yuruyorduk. Ikimizde konusmuyorduk. Yolun yarisini gelmistik.
-Seulbi. Irem neden oyle farkli?
+Turkler biraz oyledir. Ama bosver ys oyle iste.
-Hm iyimis. Tarzini sevdim iyi kiz pek ne konustugiunu anlamasamda.
+ Sanirim biraz oyle.
Boyle konusurken eve gelmistik. Seulbi eve girdikten sonra bende Yooranin evine gittim. Herkez oradaydi. Bitek Seulbi yoktu. Buldum hepsine bir oyun oynayacagim shdjedj.
Herkez bana bakiyordu ve cevap bekliyordu. Bos bos ve mutsuz bakiyordum onlara.
- Bulamadim... Ona ne oldu bilmiyorum. Telefonunuda acmiyor. Korkuyorum ne yapacaz?
+ S-sen ciddi misin? Dedi dolan gozleriyle Yoora.
Hepsi korkuyordu ne yapmaliyiz diye dusunuyorlardi.
- Ahshdsh ya varya cok komiksiniz. Buldum onu suan evde ne yapiyo bilmiyorum ama yan evde. Birdaha onu uzmeyecegiz ve yalzn soylemeyecegiz.
+ Ya! Salak odum cikti. Bidaha yapma boyle birsey. O zaman biz kizlarla gidelimmi? Dedi Yoora
- Benim daha iyi bi fikrim var Seulbi buraya gelsin.
+ Tamam cagirmaya gidiyorum. Dedi Yoora ve gitti.
* Seulbinin agzindan*
Eve gectikten sonra sadece oturuyor duvari izliyordum. Ta ki Yoora gelene kadar. Odama girdi ve yanima oturdu.
+ Uzgunum. Ve ozur dilerim sana anlatmam gerekti ama bildigini saniyordum. Lutfen beni affet ve evime gel. Herkez orada takiliriz hep birlikte.
- Bu haldemi? Ciddi olamazsin.
+ Ya uzerin duzgun bi yuzunu yikasan yeter. Hadi bekliyorum.
Ben banyoya girdim ve muslugu actim. Ellerime berrak soguk su doluyordu. O suyu yuzume carptigimdaki his mukemmeldi. O his beni rahatlatiyordu. Sacimi basimi duzeltip banyidan ciktim.
- Ben hazirim hayde gidekim o zaman.
Yoora cevap vermeden odadan cikti ve onden onden yurumeye basladi. Yan tarafa gecip eve girdik. Herkez sevinc gosterisi yapmaya basladi. Sadece Bts , Anil , Irem ve Yoora vardi digerleri gitmislerdi.
**
Ickileri getirdiler. Ben fazla icmeyecem deyip 5 bardak icmistim. Bu 2,5 sise yapiyordu. Bardaklar buyuktu. Ve evet sarhos olmustum ne oldugu hakkinda en ufak bir fikrim yok hatirlamiyorum. Vucudum ickiye alisik degildi ve ben bunu bile bile abartmistim. Acaba ne yaptim?
**
Sabah uyandigimda hepimiz salonda uyuya kalmistik. Basim catlayacak gibiydi. Hemen kalkip ilsc ictim ve geri uyumaya gittim. Herkez uyuyordu. O sirada Yoora kalkti. Sonra Suga ve digerleri. Ben uyuyor taklidi yapiyordum. Ve basarili olmustum. Ta ki beni gidiklayana kadar... Taehyung beni gidiklamaya basladi ve bende oldugum yerden dusuyordum o sirada Taehyung beni tuttu. Resmen su filmlerdeki gibi olmustu. Bu nadil bi seydir. Kalbim uctu sandim. Saskin saskin ona bakiyordum o ise opmeye hazirlaniyordu. Hemen kendisini ittirdim odabeni kaldirdi ve kosarak mutfaga gectim. Kalbim cok hizli atiyordu. Heycan yapmistkm baya bi. Hayatimda hic boyle heyecanlandigimi hatirlamiyorum. Bu ask zor is ya. Ozellikle benim gibi bir hayat yasiyorsaniz. Sankinlesmem lazimdi. Utanctan ve heyecandan yanakkarim kipkirmiziydi. Hemen dans edip olanlari unutmaya calistim. Dans ederken kahvalti icin birseyler hazirladim. Sofrayi kurdum. O sirada Yoora mutfaga girdi ve şok oldu. Boyle birsey bekkemiyordu cunku oda hakli bende beklemezdim boyle birsey kendimden. Heycandan olsa gerek.
+ Lan! Gelin burada ziyafet var!
Dedi Yoora herkez gelip bakti ve teker teker masays oturdular. Onlar yerken ben bulasiklari yerkestirdim. Daha sonra birkac lokma bisey yedikten sonra sofrayi kaldirdik. Taehyunga bakarken utaniyordum. O yuzden bulasiklarida ben yikadim. Hepimiz yorgunduk. Ve ben dun nadil malliklar yaptigimi dusunuyordum. Cok mu rezil oldum acaba? Az mi ?
Bunu Yooraya soracagim. Cunku herkez evine gitmisti. Biz yine tek kaldik Yoorayla.
- Kanka dun ne kadar rezil oldum?
+ Bilmem. Kanka dun dans etmeye basladin 3.cu bardaktan sonra twerk bile yaptin. Sarkilar soyledin. Taehyungun saclariyla oynadin , arada kufur ettin. Ben 1 bardak ictigim icin birsey olmadi digerlerinin hatirladigini sanmiyorum. Cokta rezil olmadin. Kusabilirdin birinin uzerine ama o olmadigi icin bi sorun yok kankacigim merak etme sen.
- Oh cidden rahatladim. Sabahtan beri bunu dusunuyordum.
+ Ama birsey var ve senden beklemezdim...
- Ne? Ne oldu?
+ Onu Taehyung soylesin.
Dedi ve kosarak odasina cikti. Lan?! Ne yapmis olabilirim? Yok yok fesatlasmayacam. Kotu birsey degildir demi ? AH Yoora seni dovecegim. Meraktan catlayacam of. Korkuyorum da. Ama sormam lazimdi. Taehyunga mesaj attim.
*Seulbi&Taehyung Chat*
Seulbi: Sana birsey soracam bana durust cevap vereceksin. Ben dun ne yaptim?
Taehyung: Bana evlenme teklif ettin.
Seulbi:Ne!? Yapmis olamam. Saka yapiyosun degil mi ?
Taehyung: Hayir hatta daha sonra optun beni. Sonra kafani dizlerime koydun ve aynen soyle dedin; Taehyung dusunsene kucuk kucuk Taeler kucuk kucuk Seulbiler ne tatli olurlsr degil mi? Biz biz olursak evlenirsek cocuklarimiz olursa ne guzel olur degil mi ? Hic ayrilmasak seninle sonsuzluga yol alsak? Yaslansakya birlikte. Mutluluk hic eksik olmasin hayatimizda. Kaderimizi en olumlu sekilde yasasak ya? Ne guzel olur degil mi ? Seninle evlenmek benim suan vazgecilmez olan tek hayalim. Dedin ve bende aynen soyle dedim; Bizim birlikte olmamiz bir mucize sen eger beni biraksaydin eminimki benim ruhum goc ederdi. Sadece nefes alip bosuna havayi kirletirdim. Yasamis olamazdim sen ki guldugunde gozlerinde guller acan ben ki o gulleri koklayan adam. Seninle evlenmek benim icin hayal degil. Bunu yapabiliriz. Sen anne ben baba. Birde iki tane cocugumuz olsa yeter. O sirada sen lafimi kestin ve bira sisesini eline aldin. Yere comeldin ve benimle evlenir misin dedin bu rezillik degil korkma. Daha sonra ayaga kalkarken ayagin kaydi ve yere dustun kafani carptin sonra etrafta kosarak gulmeye basladin.
Seulbi: Okumaya usendim. Ama rezil olmusum etrafta anirarak kosturmak nedir yaa. Icmek bana yaramiyor ben bunu anladim. Birdaha fazla icirme bana her istedigimde fazlasini beni op alkolum ol.
Taehyung: Tamam oyle yaparim. Sen yeterki iste melegim.
Seulbi: Tamam kapatmam lazim. Isler beni bekler. Ben sana mesaj atarim bye.
**
Telefonu bir kenara biraktim ve beni dusuncelere bogan arkadadimi bogmaya gittim. Oncelikle herseyi anlattim. Ve olanlarin onayini aldim.
+ Kanka anira anira gulduktsn sonra kosarken arkana baktin ve duvara carptin. Donmus gibi oldugun halde yere dustun. O rezillikti. Neyse ya bosver.
- T-tamam.
Dedim ve elime yastigi alip Yooraya vurmaya basladim. Tatli bir yastik savasi vardi. Amanin heryer yastigin icindeki seylerden olmustu. Bunlari gorunce birbirimize baktik ve gulmeye basladik. Daha sonra yere uzanip o tuylerden kelebek yaptik. Butun gun orada yatip hayallerimizi konustuk. Hayallerimizi hayal etmek bile guzeldi. Hayatimda en mutlu oldugum anlardi bunlar. Hep azrailin kankasi gibi gezerdim okulda hic gulmezdim. Cok soguk davranirdim tek basima gezerdim. Ama buradaki insanlar beni degistirdiler. Danslarimi birlikte yaptigim ve sarki soyledigim bir grubum var. Ilk askimi buldum. Heyecani tutkuyu tattim. Gercekten Koreye geldigimde boyle olacagini dusunmemistim. Ilk basta pek iyi seyler olmasada iyi olmustik. Biz hep beraber olmustuk. Bizim biz olma sebebimiz olmustu kahkahalarimiz. Eglencemizdi bizi biz yapan...
**
Derin dusuncelere dalmistim. Yan tarafima dondugumde Yoora yoktu. Nerede bu kiz? Hemen kalkip aramaya basladim ama hicbiryerde yoktu? Ne oluyor ya !?Bolum sonu bu bolum digerlerine nazaran kisa oldu. Yakindz final yapmayi dusunuyorum final bolumu bayagi bi uzun olacak. Diger bolumumu bekleyin iyi gunler ^-^ .