Özel Bölüm-4-

9 3 0
                                    

Hepimiz korkuyorduk. Önemli olan kızımızdı.. Diğerlerinede dikkatli olmalarını söylemiştim. Tanıyorum onu.. Nasıl biri olduğunu ve herşeyini biliyordum. Sanırım eski dostları aramam gerekiyordu. '' Taehyung , ben birkaç eski dostu arayacağım.'' dedim ve onu dinlemeden yerimden kalkıp mutfağa geçtim. Hmm kimi arasam? Aklıma gelen isimle sırıttım. Ablamın platonik olduğu çocuk.. Evet kesinlikle onu aramalıyım. Herşeyi anlatırsam yardım ederdi. Bundan hiç şüpem yoktu. Heechul oppa , bekle beni. 

Seulbi\Heechul 

-Alo oppa? 

- Efendim nazlı şeytan?

- Ya oppa hala lakabımı değiştirmedin mi? Neysee konuya giriyorum bana yardımın lazım ve birkaç adam. 

- Oww desene bizim minnağımız gene bir işler peşinde? 

- Bu sefer ciddi bir durum. 

***

İçeriye  döndüm. Yerime iyice yerleştim ve düşünmeye başladım. 

'' Seulbi. Ne yapacaz kızım? '' dedi annem tedirgince. Sıcacık gülümsedim.

'' Korkma anne Heechul oppa da yardım edicek bize.'' dedim. Annem önce şaşırsada sonra gülümsedi. Bakalım Heechul oppa ve marifetleri hala aynı mı? Ablamı durdurabilicek en önemli olanaklardan birisiydi. Ablamın ona platonik olmasından hoşlanmıyordu çünkü o ablamı kız kardeşi olarak görüyordu ama yinede birşey demiyordu. 

'' Heechul..? Kim bu?'' dedi Taehyung soru soran gözlerini gözlerime sabitleyerek. Herşeyi anlatmak uzun sürecekti ama Heechul oppa gelene kadar anlatabilirdim en azından yanlış anlaşılmaz olmazdı. Hemen 'öğhöm' dedim ve boğazımı temizledim.

'' Heechul oppa.. Hm nasıl desem her zaman yanımızda olan birisiydi. Annem ve babam ayrıldığında bize hep destek oldu çünkü çok zorlanıyorduk. Onu önceden de tanıyorduk zaten. Çocukluğum onunla geçti ve olmayan abim gibi hissettirdi. Tabiki bu salak ablamda olmadı. Ablam ona aşık olmuştu ve 18 yıldan fazladır platonik. Heechul oppa onun yüzünden zor zamanlar yaşadı ve sevdiği kızdan ayrıldı. Yurt dışında yaşamaya başlamıştı. Zaten sonra babamla annem ayrılmıştı. Bunları duyunca apar topar gelip bize yardımcı oldu. O hayatımda tanıdığım n iyi insanlardan Taehyung..Ondan yardım almlayız ablamı durdurabilicek en önemli olanaklardan birtanesi o.'' dedim. Taehyung kafasını salladı. O sırada kapı çaldı hemen kapıya koştum. Kapıyı açtığımda Heechul oppa. '' Oppa! Çok özledim.'' deyip üstüne atladım. Şuan öküz gibi sarılıyorduk. Kafamı kaldırdığımda bana bakan 5 tane erkek gördüm. Hepsinin gözü pörtlemişti. Onları görünce indim. '' Iıı.. Şey buyrun geçin.'' dedim ve kapıyı işaret ettim. Önde Heechul oppa arkasında diğerleri içeri girdiler. Bende girip kapıyı kapattım. '' Bu minik şeyde kim?'' dedi Heechul oppa. '' Benim kızım.'' dediğimde gözleri kocaman açıldı. '' Sen ciddi misin? Evlendiğini biliyorum ama kızının olduğunu bilmiyordum.'' dedi ve Evini kucağına alıp oynamaya başladı. Daha sonra kafasını kaldırıp gözlerini Tae'ye sabitledi. '' Ben de minik şey dediğiniz şeyin babası.'' deyince hepimiz güldük. Heechul oppa Evini koltuğa oturtup ayağa kalktı ve diğerleriyle tanıştırdı. 

'' Bu Ji yong. Bu Yugyeom , Taeyang ,  Jae Bum , ve Min hyuk. '' dedi. Hepimiz 90 derece eğildik.

'' Ben Seulbi , kocam Taehyung , annem Soohyun.'' dediğimde tekrar eğildiler. '' Oppa şimdi ne yapacaksın? Eski marifetlerin duruyormu?'' dedim. 

'' Hepsi yerinde nazlı şeytan sen merak etme. Planda hazır.'' dedi ve oturduk.

******

Uzun bir aradan sonra tekrar bir özel bölüm. Bakalım neler olucak? Öbür bölümde görüşürüz..... 


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 14, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Başka Şehir (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin