*Taehyung un agzindan*
4 Saat sonra;
Hastaneden cikmistik ve Yooraya gidiyorduk. Suga haric o evindeydi ayagindan dolayi. Ama Seulbinin durumunu soylemistik. İyi oldugunu duyunca telasi bitmisti. Eve girdikten sonra Seulbiyi odasina cikarttim ve yataga yatirdim. Bende yaninda uyudum. Ona sarilarak uyumak cok hos bir durumdu.
**
2 saat gecmisti. Ve o hala uyuyordu. Taakii birilerinin odaya girmesine kadar... Bu kimdi lan !?
+ P-pardon rahatsiz mi ettim? (Turkce soyledi)
- Ne diyon sen ?
İkimizde birbirimizi anlamiyorduk o kesin birsey. Seulbi uyandi.
+ İrem? S-sen neyapiyon burda?(Turkce)
+ Oha lan cok ozlemisim. (Turkce)
Ben ne diyo bunlar diye bakinirken birden sarildilar. 15 dakika oyle kaldilar. Ben konusmasam devam edeceklerdi.
- Bana boyle sarilma.
+ Ya! Senle cikmiyoruz bile de senin burada ne isin var? Oha!?
- Sacmalama oyle biri degilim! Ama olabilir.
+ Ceren ne diyor bu? Anlamiyom valla ben jdjdj.(Turkce)
+ Len sen burya nasil geldin? Korece bilmiyosan? Bi dakika burda oldugumu nereden ogrendin evimi nereden biliyon ajan falan misin sen? ( Turkce)
+ Ceren! Annenle gorustum oradan biliyorum. ( Turkce)
+ Haaa. Tamam bak su arkamdaki sahis enisten.(Turkce)
+ Pek de yakisikliymis.(Turkce)
+Host! Sulanma lan!!(Turkce)
-Ya!! Kesin boyle konusmayi birsey anlamiyom ben.
Seulbi ikmizin ortasina gecip asagi indirdi bizi. Herkez bize bakiyordu. Yoora yorgunluktan uyuya kalmisti.
*Seulbi nin agzindan*
Herkez bize bakiyordu. Ozellikle İreme. Cunku o bizden farkli gorunuyordu. Ve cok degismisti tanimasaydim sasirmazdik yani. Saclari falan bayagi degisikti.(iremin fotosu galeride kkk) Garip bakiyorlardi. Yoora haric o uyuyordu.
- Cingular! Bu benim Turkiyeden cocukluk arkadasim İrem.
Hepsi bir agizdan;
Memnun olduk!
Ireme telafuz ettikten sonra oturduk. Herkez telefonla oynuyordu ki kapi caldi. Herkez birbirine bakarken ben kalkip actim kapiyi. Bu?? Tobe tobe ne isi var burda?
-H-hosgeldin.
+Hosbuldum.
Dedi goz kirpti gulumsedi ve iceri girdi. Amaci ne be bunun?
+ Lan!? Sen hangi yuzle buraya geliyon p.. Dua et musait degil ortam!. Dedi Taehyung.
-K-kai ne yapiyon sen gider misin?
+ Sevgilini mi kovuyorsun Seulbi?
- Host lan ibne! Sustum sustum ama yeter! Benim sevgilim TAEHYUNG! TAEHYUNG!!
Son cumlemi ustune basa basa soyledim. Tae bana bakip gulumserken Kai sinirlenmisti. Yoorada uyanmis izliyordu. Kai belime elini koydu. Beni kendine dogru cekti ve opmeye basladi. Ben o an kipirdamadim. Karsilik beklerken onu ittim.
-Noluyo lan sana!?? Ha?
Dedim ve tokat attim.
+ Ya!! Seni seviyorum lan! Anlasana!
Diye bagirdi. Birisi bana oyle bagirinca benim gozlerim dolardi daha sonra aglardim. Taehyung bunu gorunce ona vurmak icin ayaga kalkti. Kavga etmesinler diye Taehyunga sarildim. Oda bana sarildi. Birbirimizi opunce Kai sinirlenip gitti. Bu olanlardan birsey anlamayan İrem bana merakli gozlerle bakiyordu. Ceregulun(Seulbi) sucu neydi ya? İstemeden de olsa gozyaslarim akiyordu. Dayanamadim ve gercekten aglamaya basladim. Canim yaniyordu. Neden boyle olaylar beni bulur ya?.
+Ceren!?
Dedi İrem.
Herkez ona bakip ne dedigini cozmeye calisiyorlardi.
-Efendim?(Turkce)
+ Ben yoruldum annenlere gidiyorum.(turkce)
-T-tamam.(turkce)
İrem gitti. Bizde oylece oturuyorduk. Yoora geri uyumaya basladi. Ben hala Taehyunga sariliyordum. Oda bana. Herkez birbiriyle ugrasiyordu.
*2 Saat sonra*
Evde sadece ben , Tae ve Yoora kalmistik. Yoora koltukta uyuyordu odasina cikmasi icin uyandirdim. Aciktigim icin Taeyle yemek yemek icin disari cikacaktik. Ustumu degistirmeye gittim. Kirlenmisti cunku. Hemen sicacik bir dus aldim daha sonra guzel birseyler giyindim ve asagiya indim. Tae ayakkabisini giyinmis beni kapida bekliyordu. Bende ayakkabimi giydikten sonra yanina gittim.
Tae bana saskin saskin bakiyordu. Ne vardi anlayamadim?
-Ya! Oyle bakmayi kes ve yuru.
+ Arabayla gitmiyelimmi?
- Ya biraz yuruyelim icim daraldi.
+Tamam o zaman. Ne yemek istersin?
-Ne olursa.
+Peki o zaman gel benle.
-Zaten senle gelecem salak 😂.
Gulduk ve yurumeye basladik. Sanki sahile dogru gidiyorduk. Birsey sormadim sessizdik. Sanki birsey olmustu ve birseyler dusunuyordu. Merak ediyordum. Hem dusunuyor hem yuruyordu. Cok sessizdi. Ne yapsam ki? Diye dusunurken... Ağaca çarpmıştım ve kafamda Taeler dönüyordu. Hemen Taehyung koşarak yanıma geldi ölmüş gibi yerde yatıyordum. Oyunculuğum iyiydi benim o gıdıkladı ama gülmedim vurdu bişey demedim dalga geçti yine aynı ne yaparsa yapsın tepki vermeyince üzüldü alttan alttan baktım ve çok tatlı gözüküyordu kıyamadım. Hemen fotoğrafını çektim.
- Bunu cercevelettircem.
+ Ya! Korktum.
- Ama dusunmeye o kadar daldin ki yanina bakmasan beni birakip gidecektin!
+ Ya kusura bakma.. Kuzenim yuzunden... Neyse uzgunum hadi gel yetistik.
Dedi ve elini uzatti. Tuttum ve ayaga kalktim.
+ Cok zayifsin! Ye biraz ye!
- Sanane! Yuru aciktim ben.
Dedim ve yurumeye basladik. Birkac adim sonra gelmistik.
+İste geldik. Gel gec.
Hemen iceri gectik ve siparislerimizi vermek icin garson cagirdik. Ben hamburger yiyecektim Taehyungda Kore usulu. Yemegimizi yedikten sonra biraz oturduk.
- Ee? Anlat bakalim Taetae.
+ Ne anlatayim?
- Kuzenin? Kim acaba? Ve neden onu dusunuyordun?
+ Kuzenim Kai ile ayni grupta. Ve bu hic hosuma gitmiyor.
- İyide senin kuzenin kim? Ve ne alaka?
+Baekhyun. Bana benzetirler zaten ama.. Bilmiyorum o grupta olmasi benim icin iyi mi kotu mu bilemiyorum.
- Ya! Korkutma beni. Eger Kai sacmalarsa bana soyle.
+ Onunla muhattap olmani istemiyorum.
-Neden? Sevgili degiliz biz. Senlede onlada. Bu gun kavga cikmasin diye oyle davrandim.
+C-cidden mi? P-peki.
Kekelemisti. Mutlu degildim. Seviyordum ama cikma teklifi etmedi. Of ya su cenemin...
-Hadi biseyler icelim sen sec ne istersen.
+Bira, sarap , votka , raki. Sec birini.
-Ben kola aliyim. Aram yok bunlarla.
+Ais! Ciddi degilim. O sadece ozel gunler icin.
-Peki.
Bunlardan almistik. Yine sessizdik. Ve sadece etrafa bakiyorduk. Sıkıldım. İcecekler bittikten sonra sadece birbirimize bakiyordu. Bu sinir bozucuydu.
-Ya! Sıkıldım.
+Ne yapalim?
- Sahil?
+Olur sahilden donelim eve en azindan yediklerimizi sindiririz.
-Tamam hesabi yari yariya verelim.
+Hayir!
-Ama...
+Hayir dedim yuru.
Beni itti ve hesabi odedi. Yuruyorduk. Telefonuma mesaj geldi. Ve oda telefonuma bakiyordu. Anil atmisti. Neyseki turkce djdjd.
**
Anil:Ceren. Neredesin?
Ben: Koredeyim Anil sen?
Anil: Ne tesaduf ablacigim bende!.
Ben: Sakanin sirasi degil.
Anil:Ben ciddiyim. Suan annenlerle oturuyoz. Bide renkli sacli bir kiz var adi İremmis.
Ben: Oha! Ama ben birisiyleyim bir saate gelirim. Merak etmeyin.
Anil: Tamam.
**
+Ne yazdin orda o kim?
- Sana bahsetigim varya. Erkek olan o gelmiste neredesin dedi bende bi arkadasimlayim geliyorum yazdim.
+ Arkadas mi? ARKADAS? Kim o arkadas?
- Sensin.
Dedim ve bozuldu. Zoruna gidiyordu ama cikma teklifi yok. Benimde canim aciyor. Ne yapayim ben soyledikten sonra bir fayda etmeyecek. Bildigi halde teklif etmemesi onun sucu.
+Lee Seulbi! Neden bana boyle yapiyorsun? Huh!? Neden !?
Cok bagirmisti. Yine aglamaya baslamistim. Yere çömeldim.
-Ya! Bana bagirmayiin. Be-benin f-obim var (hickirik) yapmayin bunu bana.
Aglaya aglaya soylemistim. Beni boyle gorunce dayanmadi sarildi. Kafami kaldirdigimda cok yakindik. Ve beni gozlerimden yaslar akarken optu. Yine karsilik verdim bu sefer umarim cikma teklifi eder.
+Seulbi seni seviyorum! Benim karanlik gecemdeki isigim olur musun?.
-N-ne? T-tabiki... Ha.. EVEETT!!!
Bu sefer ben opmustum. Simdi gercekten cikiyorduk. Oh be sonunda. Yerde birbirimize bakarken beni kucagina aldi ve oyle yurumeye basladi.
- Ya! İndir beni.
+Yoo. Boyle iyi zaten zayifsin.
-Lutfen. İndirir misin? Bari sirtina al.
+Aa o daha iyi en azindan sarilmis oluruz.
-T-tamam.
Egildi bende sirtina cikacakken aklima etek giyindigim geldi ve durdum.
-İyide altim musait degil yuruyelim. Daha sonra tasirsin olur mu?
+Peki.
10 dakika kadar sonra evi gordum. Kapinin onune geldigimizde Taehyungu yine optum ve sımsıkı sarildim.
-İyi geceler.
+Sanada sevgilim.
Dedikten sonra iceri girdim. Yururken telefon numarasini almistim. Hemen mesaj atacaktim ki. Bizimkiler kolumdan cekistirmeye ve birsuru soru sormaya basladilar. Hicbirsey anlamiyordum noluyo lan!?
-Aiss!! Yaa?! Noluyor sakin olun ve tek tek sorun bi zahmet.
+Hani bana hosgeldin?. Dedi anil merdivenden inerken.
- Gelmis hoduk makarnasi.
+ O ne la?
-Poh anil poh!.
+Yav sakin olun Ceren bu Anil kim? Dedi irem.
- Anamin kankisinin oglusu.
+Huh? Peki. Dedi ve telefonuyla oynamaya basladi.
Bende icimden sovuyordum. Neden ben!? Allahim ne yapacam ben bunlarla!? Yooraya geri gideyim ama annem? Birakmazki o simdi. Off. İremden problem yok... Anildan korkuyorum hani hoslanti kalmissa kotu olur. Neyse o benim kuzenim!. Ah cidden... Ne yapacam ben?
+Ceren ben fazla kalmayacagim. Birkac gune giderim. Hazirlik yapmaliyim bilirsin okul falan.
Dedi İrem telefonusuna bakarken.
-Peki. Kanka git Korece ogren ceviri yapmak sıkıcı.
+Anil cevirir bana.
-Oha super fikir!.
+He.
-Anill!!! Gel burya kuzencagzim. Bu arada burada kuzenimsin pislik yapma doverim.
+ Taamm. Ne istiyon?
Dedi Anil.
-İreme cevirileri sen yap Korecen gelisir.
+Tamam.
Dedi ve yukari odasina cikti. Hayirdir lan bu? Hostt! Djjfehvhj neyse. Hemen telefonumu elime aldim ve Tahyunga mesaj attim.
**
Ben: Ben Lee Seulbi. Mesajini bekkeyecegim ve oyle yatacagim!.
Ben: Sen iyi misin? Hey!
**
Mesajlarima cevap vermemisti. Belki isi vardir dedim ve odama ciktim. İlik bir dus alip ev kiyafetlerimi giyindim.Evde aynen boyle geziyordum. Acaba sarjimi bitti? Birsey mi oldu? Keske bizde kalsaydi. Arabayi vereydim keske. İste bu yuzden sevgili olmayi sevmiyorum...
*2 saat sonra*
Hala cevap yok. Bilinmeyen bir numaradan mesaj geldi. Hemen actim.
**
Bilinmeyen Numara: Lee Seulbi ben Jimin.
Ben: Ne oldu Jimin?
Bilinmeyen Numara: Taehyung....
Ben:Ne!? Ne oldu ona??!!!
**
Bolum sonuu. Umarim begenirsiniz. Vote ve yorum bekliyorum ❤.