Üzüldüm bu haline aslında. Odadan sıkılıp balkona çıktım. Bahçede oturup gökyüzünü izliyordu ve bişeler diyordu. Dayanamayıp aşağı indim. Gerçekten çok üzgün görünüyordu. Ama ben onu sevmiyordum ve sevmeyecektim onu sevemezdim. Ben koreye gittigimde onunla ayri kalacaz ve bu iyi olmayacak. Annemle konusup erkenden gitmemizi soylemeliydim. Zaten biz gec kaldikca benim icin daha kotu oluyordu.
Belki annem farkinda degildir , ama ben gayet farkindayim.
- Hey! Anıl napiyorsun?
+ Neden merak ediyosun?
- İyi o zaman merak etmiyorum. Deyip goz kirptim. Oda gulumsedi.
+ Aslinda oturup gokyuzunu izliyordum.
- Ne yaptigin belli zaten. Anlatmana gerek yoktu.
+ Peki.
- Anıl bak seni uzmek istemem, ama biz olamayiz ben annemle konusacagim buradan daha erken gidecez ve sende bana hissettiklerinin bir heves oldugunu anlayacaksin bundan eminim. Zaten gercekten sevsen bile olamayiz cunku biz korede yasiycaz. Ama istersen kanka olabiliriz. Arada koreye gelirsin olur mu ?
+ Sey aslinda bana uyar ve mantikli bir an koreli gorunce sey oldu anlarsin ya iste. Dedi ve guldu
- Sorun degil. Neyse ben iceri gecip birseyler icicem sende ister misin?
+ Bence ben aliyim da sarabi kiraz suyu sanma.
- Ahh! Cidden iyi olur.
İceri gectik. Ben uzerimi degistirmeye ciktim.* Yukaridaki fotograftaki gibi giyindim*
Asagiya indigimde masada iki sandwich ve icecekler vardi.
- Woaaahhh cok guzel gozukuyor!
+ Eee ben yaptim cunku.
- Aman! Bi iltifat ettik hemen boburlen.
+ Saka sakaa hadi gelde yiyelim.
Bir sandalye cekip oturdum. Daha sonra sandwichimi yemeye basladim. İcecegimide ictim.
*10 dakika sonra *
- Aissh! Sistim yahu!.
+ Peki.
- Peki.
+ Tamam.
- Neyse su seyler icin tesekkur ederim leziz olmustu. Ben yatmaya gidiyorum.
+ İyi geceler.
- Sanada!.
Deyip odama ciktim. Ve yatagima uzandim. Telefonumla oyunb oynarken uyuya kalmisim.
Gecenin 3 unde uyanmistim. Ruyamda ne gordugumu hatirlamasamda aglamaya baslamistim. Ne yapmaliydim? Herkez yatiyordu. Susamistim ve kucuk buz dolabimda suyum kalmamisti. Mutfaga inip su ictim. Daha sonra yanimda getirdigim siseye su doldurdum. Uyumak icin odama ciktim. Ama uyuyamiyordum.* Sabahin 8 ' i *
Butun gece uyumamistim. Uyumaya calistigim halde uyuyamamistim. Yatagin uzerinde ocu gibi oturuyordum. Annem odaya dalinca beni otururken gorunce sok oldu kadin. Ee tabi beni uyandirarak stres atiyordu ama onuda yapamadi bugun.
+ Yavrum senin atesin mi var? Ne bu hal ve ilk defa ben uyandirmadim kafamiza tas yagacak!?.
- Anne dun gece uyuyamadim ne yapmaliyim?
+ Neden uyuyamadin anlat bakalim.
- Bilmiyorum ama senle birsey konusacagim.
+ Konus annecigim.
- Anne artik koreye gidelim lutfen. Derslerimden geri kaldim. Sıkılıyorum artik lutfen bir an once gidelim.
+Tamam annecigim yarin aksam gideriz.
- Canim annem benim. Deyip sarildim. Daha sonra annem odamdan cikti ve ben uyudum.
Kafami yastiga koyar koymaz uykuya dalmistim.Uyandığımda öğleden sonra saat 5:30 ila 6:00 arasıydı. Kendimi enerjik hissetmiyordum. Aşağı inip kanepede oturdum. Bi gözüm kak yat lan derken öbürü otur televizyon izle diyordu. Garip hissediyordum. Yarın koreye gidecektik ve ben çok mutluyum. İnternet üzerinde korede tanıştığım arkadaşlarım vardı ve onlarla buluşacaktık. O günü iple çekiyordum.