Sonunda eve geldik. Bende Yooraya gittim gec oldu diye. Uzerimizi degistirdik ve oturduk. Konusurken Suga mesaj atti. Ama Yooraya. Siritmasindan belliydi. Bende Mark ' a mesaj attım.
*Seulbi& Mark Chat *
Seulbi: Selam abiciğim. Ben Seulbi ssjsjkdjk. Mesaj atmayı unutmuşum özür dilerim.
Mark: Sorun değil. Ne yapıyorsun? Kai rahatsız etmiyor değil mi ? Jacksonda yanımda oda seni koruyacağını söyledi. En ufak birşeyde bana gel.
Seulbi: Ben bugün hallettim ama akıllanacağa benzemiyor. Sadece beni görmesine falan engel olun yada başkasıan aşık olsun valla daha iyi olur benim için :d.
Mark: Haklısın. Senin sevdiğin var sonuçta ama oda seni seviyor işte. Sevindim seni bulduğum için ama kötü karşılaştık. Buldum sizinkileride topla biryerde oturup düzgünce konuşalım. Bir plan yapalım Kaide senden uzak dursun?
Seulbi: İşte benim Oppam yaaa. Çok mantıklı. Kai yakışıklı ama sevgilim var onu öyle görmek istemem ama üzgünüm yani... Çok geç kaldı.
Mark: Biliyorum... Ama şimdi gitmem lazım pratik yapacaz diğerleride geldi. Bişey olursa veya bişeye ihtiyacın olursa bana yazarsın kardeşcağzım. Dikkat et kendine.
Seulbi: Tamam bye.
**
Yoora hala konuşuyordu. Sıkılmaya başladım. Ne yapacam ben yaa. Televizyonu açtım. Hiçbirşey olmadığı için mutfaktan çerez alıp magazin programı açtım. Yeni bir grup çıkacakmış. Woah merak ettim lan. Acaba hangi grup?. Amaan neyse izleyim de biraz merak ederim. Belki Yoorada bakar.
- Hey! Yoora yeni grup çıkıyormuş bak.
+ Huh? Boy band mi ?
- Evet.
+ Ay acaba hangi grup merak ettim. Bizim okuldansa kurtuldu. Kız bizdemi girsek şu stajyerliğe ?
- Mantıklı ama bizimkiler ne olacak?
+ Hangi bizimkiler?
- Ya sdjsk eğer ünlü olursak Sugayla rahat bir şekilde görüşemeyeceksin.
+ Evet ya. Oda var. Onlarda ünlü olsun.
- Mantıklı. Ama bakalım hangi grup. Eğer Mark gilin grubuysa iyi olur. Hayır olmaz.
+ Ne alaka?
- Çünkü o zaman Kai sataşmaya başlar ve rahat durmaz...
+ Oha evet. Eğer onlarsa direk okulu bırakalım.
- Saçmalama. Bizde ünlü oluruz. Ay. Neyse grup bi belirli olsun tam olarak konuşuruz.
+ He aynen jdkj kız bide Kai gil ünlü oluyomuş ay çok komik XD.
- Hoşt jsdkjd. Kanka güldürme yha.
+ Tamam tamam. Güldürmüyom ama cidden komik ksdjkd.
- Kapat konuyu skdjsk.
+ Peki.
- Sen demin kiminle konuşuyordun? Pis pis sırıtıyodun??.
+ Hiiçç Sugayla konuşuyordum.
- İyi öyle olsun.
* Yoora ' nın ağzından*
Seulbiye yalan söylemiştim.Konuştuğum kişi Taehyung tu. Ne yaptığını fotoğraf falan atmamı istiyordu. Bende ona atıyordum. Seulbi 'nin ruhu duymuyordu televizyona dalınca yada telefonuyla oynayınca. Ne yaparsa hepsini tek tek rapor ediyordum. Sadece konuşmamızı söylemedim. Ay inşallah dövmez beni bu kız jddhj.